11. Kapitola

168 6 2
                                    

Niečo začalo pipat, pozrela som sa čo to je a bol to budík. Eddie bol natlačený na mne, bola som asi pár centimetrov od kraja. Vyšla som z postele a obliekla sa:

 Vyšla som z postele a obliekla sa:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A išla som zobudiť Eddieho. Sadla som si na posteľ a začala som.

"Eddie."
"Eddieeeeeeeeee."
"EDDIE! ZBUĎ SA!" On sa ani nepohol a ja vážne netuším ako on stáva do školy. Ešte som to skúšala pár minút ale potom som to vzdala a išla do kuchyne. Zobrala som pohár so studenou vodou a prišla ku Eddiemu, vyliala som to naňho a on vyskočil z postele, pozrel sa na mňa naštvane a ja som len povedala.
"Dobre ráno." Zobrala som si tašky a išla spraviť raňajky, spravila som 4 toasty so syrom a šunkou. Zabalila som si to a ďalšie dve som išla odniesť Eddiemu, prišla som do spálne a on si zatiaľ dával tričko, keď so dal pozrel sa na mňa a povedal.

"Tak ma už NIKDY nebuď." Zasmiala som sa a pobozkala ho.

"Nevedela som ťa zobudiť."

"Ja sa sám zobudzám."

"Nevedela som."

"Už vieš." Dala som mu toasty a on sa usmial, dala si ich do tašky a išli sme, veci som si nechala u neho lebo nanič to budem vláčiť. Nasadli sme do auta a išli sme, boli sme ticho ale nikomu to nevadilo, dnes mám ťažké hodiny.

"Prepáč." Povedala som po pár minútach a cítila som jeho pohľad na mne.

"V pohode, môj strýko mi to robil keď som bol malý."

"Tvoj strýko je ale číslo." Zasmiala som sa a on sa usmial.

"Mhm."

"A čo ťa čaká?"

"Dnes je ten basketbal ale mi máme Hellfire club."

"Mhm."

"Chceš sa pridať?"

"Možno pôjdem." Eddie zaparkoval a išli sme do školy, chytil ma za boky a pobozkal ma, zaflirtoval a išli sme do svojich tried.

"Ahoj kráska." Vedela som kto to je tak som ho ignorovala, išla som do triedy a on išiel zamnou.
"Chodím s tebou do triedy pamätáš?"

"Mne je to jedno."

"Tvoj hlas je nádherný."

"Narozdiel od tvojho."

"Ty si nádhera."

"A ty si poď moju úroveň takže teraz ma nechaj."

"Budeme sedieť spolu?"

"Nikdy." Sadol si ku mne a ja som si len vzdychla. Začala hodina a všetko bolo v pohode ale potom sa ma dotkol, jeho ruka bola na mojom stehne. Pozrela som sa naňho a povedala.
"Daj preč tu ruku."
Jeho ruka išla pod moje tričko a blížila sa ku mojim prsiam. Postavila som sa a povedala.
"Pani učiteľka môžem si sadnúť inde Jason na obchytáva a nenechá má. Všetci sa pozreli na Jasona a on sa len usmial.

"Sama si to chcela."

"Jason ja mám frajera. A milujem ho, načo by som ho podvazdala?!" Jason stíchol a pani učiteľka povedala.

"Stelli sadni si ku Chrisy."

"Ďakujem." Sadla som si ku nej a ona bola v pohode. Trochu sme sa bavili a je dosť milá, stáli sme sa kamoškami. Celý deň sme spolu sedeli a Eddieho som nevidela, neviem s kým bol a aj som ho hľadala ale Chrisy povedala že je len s chlapcami. Neriešila som to a čakala na obed. Keď bol obed Eddie tam nebol, začala som sa oňho báť ale ani Chrisy tu nebola. Niečo mi tu nesedí.... Išla som ho nájsť, prišla som ku mojej skrinke a zobrala mobil, zavolala som mu a o pár minút mi zdvihol.

"Eddie kde si? A si v pohode?"

"Stelli pomoc ide po mne moja ex."

"Tvoja čo?! Kde si?"

"V knižnici."

"Idem tam." Začala som utekať a keď som prišla do knižnici uvidela som Chrisy ako sa snaží dať Eddiemu bozk.
"CHRISY! TO JW MÔJ ÚLOVOK, VYPADNI!" Pozrela sa na mňa a ja som prišla ku Eddiemu, zobrala ho za tričko a išli sme von z knižnice.
"Nabudúce ma varuj že ťa mám ochraňovať."

"Ja som tvoj úlovok?"

"Nie. Si moja láska." Pobozkal ma a išli sme sa najesť, oni sa rozprávali o Hellfire ale mňa to nezaujímalo. Potom sme išli domov, no ja som prvé išla ku Eddiemu si zobrať veci a potom ma zobral domov. Pozdravili sme sa a potom som spravila celý čas s deťmi, rozprávali sme sa, hrali sme sa a také blbosti. Dnes som mala prespať u El, išla aj Max a zoznámila som sa s Hoperom. Je to dobrý otec, s El aj Max sme sa rozpráli do polnoci a potom sme išli spať.

Takže zmena plánu až pozajtra ideme na kemp. Čaute na ďalšej Kapče 👋👋👋. Ktorá by mala víst zajtra. (Pane bože zase som si to prečítala po dlhej dobe a cringe ako nikdy predtým... Keby bolo cringe tak my to napíšte. Poučím sa.)

Táto kapča má 772 slov.

Zložitá láskaWhere stories live. Discover now