Y/N:BekYeol çiftini diğer bölüme erteleyebilirim. Ama çabuk yazarım zaten.
Hana:''Benim günahım ne?''
Baekhyun:''Sevgiline duş aldırmamak.''
Hana:''Tao sen Xiumin'i yıka Kris sen Suho'yu sevap kazanırsınız.''
Chanyeol:''Ha-Ha.''
Hana:''Yapmam.''
Chanyeol:''Yap.''
Hana:''Benim irademde olan bir şey. Yapmam.(hıhı vermcem bnm değil mi vermicm.)
Baekhyun:''Zorla sokarız.''
Hana:''Pataklarım.''
Chanyeol:''Nasıl?''
Hana:''Kulaklarından duvara çivileyip çenenin altından karnına doğru yarabilirim seni.''
Chanyeol:''...''
Plan-2 başarısızlıkla sonuçlanacak gibi görünüyordu. Hana çok inatçıydı. Uyuyan kedicik ateşten bayılmak üzereydi. Diğer 11 kişi ise bunu tartışıyordu.
Hana:''Bir şeyler yapın,ateşten bayılacak.''
Chanyeol:''İyi pes. Biz sokarız.''
Hana:''Teşekkürler.~~
''
Chanyeol dalga geçercesine bir gülümseme sunup Baekhyun ile Sehun'un kolundan tuttu. Sehun'un iri cüssesini zorla sürüklediler. Hana ise arkalarından zafer kazanmış bir ifadeyle bakıyordu. Sehun sürüklenerek banyoynun kapısına getirildiğinde Chanyeol durdu ve Hana'ya seslendi.
''ELİNDE SONUNDA BUNU BİZ DEĞİL SEN YAPACAKSIN HANA.''
Hana bıkkınca elini yüzüne sürüp of çekti. Chanyeol yüzüne sinsi gülüşünü takıştırıp banyoya girdi.
Banyoda:
Chanyeol Sehun'u yere bırakıp ne yapacağını düşünmeye başladı. Baekhyun ise o sırada Sehun'u uyandırmak için onun yüzüne hafif tokatlar atıyordu. Chanyeol Sehun'u yıkayacaklarsa Sehun'un bunun bilincinde olmasını istedi. Böylece duştan çıkınca Hana'nın yüz ifadesini görebilecekti. Baekhyun'a da aynı şeyi söyledi. Baekhyun bunu kabul etti ve kapıdan kafasını çıkardı.
Baekhyun:''Luhan bir gelir misin?''
Luhan:''Tabii, ne oldu?''
Baekhyun:''Gel sen.''
Luhan onların yanına gittiğinde Hana oturmuş kulaklıklarla müzik dinliyordu. Luhan küçük kapı aralığından içeri girdi. Baekhuyn kapıyı örttü. Luhan fısıldayarak konuştu:
Luhan:''Ne?''
Chanyeol:''Hani sen şimdi Sehun'u hipnotize ettin ya,''
Luhan:''?''
Chanyeol:''Onu tekrar insan yapabilir misin?''
Luhan:''Evet tabi.''
Chanyeol:''Harika, yap o zaman.''
Luhan:''Ne güzel kedimiz olmuştu.''
Chanyeol:''Hyung lütfen.''
Luhan:''Peki...''
Chanyeol:''Hipnotize ettiğin alet nerede?''
Luhan:''Pantolonumun cebinde-dur.''
Luhan pantolonunun cebinden (neydi onun adı?!) Sehun'u hipnotize ettiği aleti çıkardı. Chanyeol'Ün yüzünde anında bir gülümseme oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~NEW GİRL~!(E.X.O)
RandomDüşünün; E.X.O 11 Kişilik bir grup. O 11 Kişilik erkek grubuna bir kız katılıyor. Ve bu kızın süprizleri de çok fazla... (Beğenirseniz dünya başınıza yıkılmaz,ananız terlik de atmaz ^^)