8~:Plan2:~

97 19 0
                                    

15 Dakika sonra: (YAZAR NOTU:Allah'ım hiç vote yok... bir dahaki bölüm Baekyeol yapacağım BEĞENİN.)

Chanyeol:''Giydiremedik.''

Chanyeol ve diğerlerinin üstü başı dağılmıştı. Sehun'un koynuna tasma benzeri bir şey bağlanmıştı. Sehun'un da Chanyeol'ün de yüzünde ''Nefret'' ifadesi vardı. Sehun'un üzerinde Hana'nın giydirdiği kazak ve boxerı vardı. Sehun kazağı çekiştirerek bacaklarını saklamıştı.

Hana:''Ne bu hal?''

Chanyeol:''İyi gözükmeye çalışsak da olmadı. Üstümüze atlayıp saldırmaya çalıştı. Tutmasaydım bir tarafımı tırmalayacaktı.''

Hana:''Açıkcası 1.85 boyunda kocaman bir gülümsemesi olan biri bana yaklaşırsa ben de ürkerim.''

Chanyeol:''Ha-ha.''

Hana:''Ben gerçekleri söylerim Yeol.''

Chanyeol:''Hana, bunu Sehun'a giydirebilir misin?''

Hana:''Hayatta OLMAZ!''

Chanyeol:''Ama o za-

Hana:''İSTERSE ÇIPLAK DOLAŞSIN ONA GİYDİRMEM. UTANÇ VERİCİ''

Chanyeol:''SEVGİLİNİ DAHA İYİ TANIMANIN NESİ UTANÇ VERİCİ''

Hana:''Birine tacizdir bu.''

Chanyeol:''Kedi bu. Kedi. K-E-D-İ.''

Hana:''Ama hala bedenen Sehun. Diyelim ki giydirdim. Diyecek bu hale nasıl geldim,nasıl giyindim,kim giydirdi?. O zaman utançtan ölürüm.''

Chanyeol:''Sebebi de var. ''Chanyeol'ü tırmalamasydın bu olmazdı.'' dersin.''

Hana:''Kedi fikrini aklınıza getirmemiş olsaydık bu olmazdı.''

Chanyeol:''Aklımıza geldi bir kere.~~''

Hana:''Karşılığında size gay rolü yaptırmazsam...''

Chanyeol:''Nasıl olacakmış o?''

Hana:''Çok iyi biliyorum nasıl olacağını.''

Chanyeol:''SAKIN. Tanrı korusun bizi senden.''

Hana:''Karşılığını çok güzel ödeyeceksiniz.''

Chanyeol:''Bize gay taklidi yaptıramayacağına inanarak seni Sehun'u giydirmeye çağırıyorum.''

Hana:''Giydireceğim. Ama intikamım acı olacak.''

Chanyeol:''Yav hehe. Giydir Hunnie'mizi.~~''

Hana:''Hoşçakal gay Yeol.''

Hana odasına girdi ve kapıyı çarptı.

Chanyeol:''Nasıl olacak o iş?''

Baekhyun:''Ve kimle olacak o iş?''

Chanyeol:''Cidden, en fazla ne olabilir ki?''

Baekhyun:''Bilmem...''

Sehun&Hana Çiftinin Odası:

Kapının önünden odanın ortalarına getirmek için elini tuttu. Ona yürümeyi öğretmeliydi. Sehun önce Hana'ya şaşırımış bir ifadeyle baktı. Hana eliyle ''Kalk!'' işareti yaptı. Sehun anlamadı. Hana bir öff çekip kollarını Sehun'un baldırının üstüne koydu. Diğer elini de Sehun'un boynuna dolayarak kaldırmaya çalıştı. Güçlükle kaldırsa da uzun sürmedi. O kısa sürede koştua koştura yatağına koşmuş ve Sehun'u yatağına oturtmuştu. Nefes nefese kalmıştı. Ellerini bacaklarından çektiğinde Sehun'un yüzünde sinsi bir gülümseme olduğunu gördü.

~NEW GİRL~!(E.X.O)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin