10~New Couple~(Part 1)

146 19 4
                                    

Y/N:@MelekBabayiitÇOK SEVİNDİM. SONUNDA BİRİ BEĞENMİİŞ. DEVAM EDECEĞİM. SİZ YETER Kİ BEĞENİN.

...

Chanyeol'ün gülümsemesini sadece 2 kelime bozmuştu.

Hana:''Gayliğe hazırlan.''

Bu kız nasıl bir şeydir? Bu anda bile intikamını unutmuyor!!?

Kamera kayıtlarını izlerken. Saat 7:30

Hana ile Sehun tahmin edilebileceği gibi uyuyordu. Diğer üyeler de kamera kayıtlarına bakıyordu. Sehun koltuktan düşmüştü ve havlu omzunu örtecek şekilde duruyordu. Hana koltukta sırt üstü uzanmıştı. Üyeler bu tür sahnelere alışmışlardı. Ama bu kadar erken kalkmaya alışık değillerdi. Chanyeol sırf bu kayıtları izlemek için onları erken kaldırmıştı. Başta Lay'den somurtuş,Kris'den azar ve Kai'den de bir tekme yemişti ama buna değeceğini düşünmüştü. En sonunda Chanyeol içine kameranın çektiği görüntüleri bulunduran bilgisayarı kucağına almış diğer üyelerle dün geceyi izliyordu.

Suho:''5 ay içerisinde neler olur bilemiyorum.''

Chanyeol:''Hana burada böyleyken yanımdayken hala intikam deyip beni korkutuyor. Anlam veremiyorum.''

Xiumin:''Sevgilisinin yanında herkes böyledir.''

Chen:''Sehun'a acıdım şimdi.''

Baekhyun:''Neden ki?''

Chen:''Hayalet görmüş gibi bakıyor baksana.''

Baekhyun:''Açıkcası gece Sehun'u üzerinde sadece boxer ile görünce insan fesatlaşıyor.''

Chanyeol:''Beyler lütfen...''

Baekhyun:''Erkek erkeğeyiz canım.''

O anda küçük bir esneme duyuldu. Esnemeler Hana'ya aitti. Hemen ardından doğruldu ve boynunu esnetti. Parmaklarını da çıtlattıktan sonra ayağa kalktı. Kafasını yerden kaldırmadan konuştu:

Hana:''Günaydın Gay-Yeol.''

Chanyeol:''Ne olursun bana böyle deme.''

Hana:''Homofobik misin?''(Homofobik:eşcinsellerden nefret eden.)

Chanyeol:''Hayır ama...''

Hana:''Önyargılı olma canım.''

Chanyeol:''Erkeklerde ne bulayım ki?''

Hana:''Biz kızlar ne buluyorsak onu.''

Chanyeol:"..."

Hemen arkasından Sehun belirdi. Dağınık saçını yana atarak görüş alanına giren kişilere baktı. Karşısına baktığında bilgisayarın etrafında dizilmiş 10 erkek, yanına baktığında birlikte olmaktan asla bıkmayacağı Hana'yı gördü. Hana ve onun dağınık hakini görünce yüzünde bir tebessüm oluştu. Bu halinden onun da yeni kalktığını anladı. Sevgilisine bakmayı bırakıp 10 adama döndü. Kısık ses tonuyla ağzını şapırdatarak konuştu.

Sehun:"Günaydın."

Lay:"Sana da."

Diğerleri de onayladı. Sehun ayaklandı ve kolunu kaşıyarak üyelerin yanına gitti. Chanyeol'ün yanına oturdu.

Sehun:"Ne izliyordunuz?"

Chanyeol:"Ee-ee...H-iç"

Sehun:"Neden kekeledin?"

Chanyeol:"Bir şey yok canım."

Sehun:"18 yaş artı şeyler mi yoksa?"

Sehun fısıldadı. Gülerek konuşmuştu. Fısıldamasına rağmen Hana onu duymuştu.

~NEW GİRL~!(E.X.O)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin