3.Bölüm Macera Zamanı

50.3K 105 10
                                    

Yanimdaki ineğe goz kirpmasiyla inegin hemen yanimdan kalktığını anladim. O gerizekali yakisikli aptal cocuk yanima oturdu. Kafasini siraya koymasiyla uykuya dalmasi bir oldu. Nihayet teneffüs zili calmisti. Bende basimi siraya koyup biraz kestirecektim ama beklediğim gibi olmadi . Yanimda 5 kisilik kiz ordusu geldi ve kiz aniden sevgilimin yaninda ne isin var sürtük diye bağırdı. Anneme soz vermistim kavga edemezdim . Ama bu sürtükler haddini aşıyordu. En ortada duran ve boyadan yüzünü bile görünmeyen kiz sacima atıldi . O sirada sınıftan üç beş erkek ayirdilar. Içlerinden esmer, yesil gözlü yanimda oturan çocuğa Deniz yenge kavga ediyo lan diyince adinin deniz olduğunu öğrendim . Uyku sersemligi bir insana bu kadarmi yakisir . Hemen yanimda duran cocuga o sürtugu götürmesini anlatan biçimde göz kirptı ve benim kolumdan çekerek bi yere götürdü. Gittigimiz yerde 3 cocuk vardi . Onlara defolun diyerek bagirdi. Galiba onun adamlariydi. Nasil bi çocuk bu ya allahım nereye düştüm ben. Sonra yanina oturmami anlatan o tatli bakisini yapti. Onun inadina oturmak istemiyorum,Sürtüğünü benden uzak tut dedim ve kapiya dogru hizli hizli yürüdüm. O sirada arkamdan deniz beni iki elinin arasına aldi. Çelimsiz küçük bir kiz gibiydim, gözlerimin içine içine bakiyordu,hemen bu moddan cikmak için kollarinin arasindan kurtulmaya çalıştım,o sirada bu ani bozan deniz olmustu ben senin gibi oruspulari iyi bilirim . Simdi kaybol burdan dedi. O an neye uğradığımi anlayamamistim.ordan ayrilip saatlerce aglamak istiyodum. Hayatimda hiçbir erkek benimle bu kadar ağır konusmamisti. Her ne kadar moralim bitikte olsa bunu onun yanina bırakacağım anlamina gelmezdi.Sonra bu fikir bana cok saçma geldi ve oradan uzaklastim. Kendimi kizlar tuvaletine attim hic cikmak istemiyodum tuvalette aglarken iceriye bir kiz grubu girdi. Basta kulak vermedim ama sonradan dinlemeye karar verdim. Ince sesli bi kiz Deniz bugün senin yerine neden o kizi tutu dedi o sirada kavga ettigimiz kiz araya girdi Bende anlamadim yanima geldiginde de cok garipti. O kadar sokulmama rağmen hic bişey yapmadi. Dediğinde bütün kizlar gülmeye basladi. Ne iğrenç bi kiz bu ya. Neyse birkaç dakka sonra sesler kesildi. Gittiklerini umarak kapiyi araladim. Neyse ki kimse yoktu. Bugun 8 ders vardi. Tam kapidan cikarken ilk dersten tanıdığım matematik hocası yanima geldi. Bugün 2 ders matematik etutu olduğunu soyledi. Nalet olsun nerden çıktı bu etüt. Hemen en üst kata çıktım ve etut odasini buldum. En arkada bos buldugum yere oturdum. Deniz gelmemisti. Bana neyse ondan matematik hocası durmadan burnunu karıştırıyordu. Beni bu halde bile güldürmustü. Neyseki artik etüt bitmişti. Hemen eve gidip yemek yemeliydim. Acliktan öldüm lan sabahtan beri okuldayim . Hizli hizli eve geldim, Evde sadece Zehra teyze vardi, onunla biraz konustuk. Okulun nasil geçtiğini sordu. Iyi diyerek başımı salladım. Sonra odama cekidim, okul kıyafetlerimi cikarip ılık bi duşa girdim. Dustan sonra zaten hemen uykuya daldim. Akşam kalkip biraz nette takilma planım olduğu için dört beş saat sonra kalktım. Laptobumu açıp okulla ilgili biraz araştırma yaptim daha doğrusu öğrenciler hakkında. Neyse ilk önce o 5 sürtüğe baktim. Benle kavga eden tam bi oruspu çıktı. Ama okulda sadece denizle çıkması garibime geldi. Yanındaki kizlarla bi dans grupları varmis. Bu gerizekalilarla ortak bir şeye ilgi duymak gerçekten cok ilginç. Bende küçüktükten beri dans ediyorum. Ama bunu daha önce pek gören olmamıştır çünkü dans ederken çok utanıyorum. Neyse sonra siniftaki bi kaç arkadaşıma baktıktan sonra aklima Deniz geldi, sonra zaten onunkine bakasim geldi. Hemen sayfayi buldum demekki tanınmış biriymis. Sonra fotoğraflarina baktim. Hepsinde de o kadar tatlı gülmüşki. Aman banane be elin piçinde.laptobumu kapattim saat üçü geçiyordu. Tam yatacağım sirada kapı sesi geldi. Annem ve üvey babam gelmişlerdi. Annem isten üvey babam ise icmekten geliyordu. Annemin odasi benim odamin alt katindaydi. Hizli hizli yanina gittim. Şansıma uvey babam duştaydi. Anneme iyi geceler öpücüğü verdikten sonra odadan çıktım. Tam kapiyi kapatırken uvey babam dibimde bitti. Nefret ediyorum bu adamdan. Bakışları bile tuhaf . Yanindan geçerken iğrenç bir sesle iyi uykular dedi. Bende hiçbişey demeden yanindan uzaklaştım. Yatağıma uzanıp derin bi uykuya daldim, ertesi sabah erkenden kalktım. Annem çoktan gitmişti. Zehra teyzede bana kahvalti hazirlarken bi yandanda etrafı topluyordu. Hizlica okul kıyafetlerimi üstüme geçirip saçıma fön çektim. Hafif göz makyajı ve biraz parlaticiyla son dokunuşlarimi yaptim. Biraz bişeyler atistirdiktan sonra evden çıktım. Okula girer girmez Deniz ve Aleyna yi gördüm. (Aleyna denizin sevgilisi nami değer sürtük) Aleyna sürekli biseyler anlatiyordu. Denizin ise onu pek taktığı sayilmazdi. Yanlarından geçerken aleyna beni görüp bi anda Denizin dudagina yapıştı.

LISELI OROSPUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin