4. Bölüm kıskançlık

35.8K 77 1
                                    

Aleyna ne oruspu kız ya. Acaba Deniz ne yapıcak diye merakla beklerken Denizle bir ara göz göze geldik. Daha sonra Deniz elini Aleynanın kalçasına koydu ve onu bir anda kaldırıp kucağına aldı. Onlarin yaninda geçerken içimde anlayamadığım bir his oluştu. Sınıfa doğru giderken kantinde bizim sınıftan bir grup gördüm. Iclerinden biri bana selam verdi bende onlarin masasina oturdum. Hepsi bizim siniftandı ama ben rağmen ben yalnızca dört kişiyi tanıyordum. Bu sayede onlarla tanışma fırsatı buldum. Herkesle sirayla tanistiktan sonra aralarinda belkide en yakışıklısı elini uzatarak merhaba ben Sarp dedi. Bende elimi uzatarak çok memnun oldum bende buket dedim. Çocuğun yüzü çok samimi ve tatliydi. Sebebini bilmiyorum ama kardeşim kadar yakin geliyordu. Muhabbetleri çok içtendi. Daha sonra hep beraber sınıfa çıktık. Ben ve Sarp arkada ve önde üç beş kişi sınıfın kapısına geldik. Sarp ın yaptığı espiriler beni benden aliyordu. Kapının önünde Deniz ve arkadaşları vardi. Beni Sarpla görünce neden bu kadar şaşırdı anlamamistim neyse banane ki ondan. Derse girmiştik. Ders dil ve anlatımdi. Bu hoca diğerleri gibi değildi. Rahat tavırları çok hoşuma gitmişti. Zilin çalmasına on dakka kala içeriye ilk gun kayit yaptırdığım müdür girdi. Müdür gelince herkes süt dökmuş kediye döndü. Müdür çocuklar bu pazar ormanlık bir yerde pikniğe gidiyoruz. Ailenize selam söyleyin en yakın zamanda okula yardımlari bekliyorum dedi ve sınıftan çıktı. Vay şerefsiz işi gücü para . Neyse ben ne giycem ya. Bugün alışveriş yapmalıyım.nihayet okul bitmişti hemen teyzemi arayip bize gelmesi icin yalvardim. Yarım saat sonra teyzem gidecegimiz yeri mesaj atti. Hemen bi taksiye binip adresi söyledim. Teyzem beni bir pizzacida bekliyordu. Beraber yemek yedikden sonra vitrinlere bakinmaya başladık teyzemin ısrarıyla bi dükkana girdik.fiyatlari dudak ucuklatan turdendi ve cok gosterisli bir yerdi.Biraz bakindiktan sonra teyzemin bana hazırladığı kombinleri teker teker denedim. Bunlar hic benim tarzim değildi. En son denediğim yarım t- shirt ve yirtik yuksek bel pantolon hoşuma gitmişti.Ama yinede kararsız kaldım. Acaba şort mu giysem? Yoksa Bahçıvan mi? Diger kizlarin yaninda ezik durmak istemiyorum. Neyse ya bu güzel oldu. Kasaya dogru giderken tesadüfun bu kadarı Aleyna ve Busede ordaydi. Ellerinin bos olmasina şaşirmistim. Heleki böyle bir dükkandan. Daha sonra arkama dönmemle şoförlerin paketlerden önünü görmediğini fark ettim. Ne gerek vardiki mk alti üstü bi piknik. Neyse zaten teyzem ödemeyi çoktan yapmıştı. daha sonra nefret ettiğim sozde benim olan evime gittim. Teyzeme ne kadar ısrar etsemde eve gelmeyi istemedi oda benim gibi üvey babamda pek haz etmiyordu. Iceri girdigimde zehra teyze yemek yapiyordu. Masadaki sarmadan bi tene alip odama kiyafterimi denemeye gittim. Gerçekten de bana yakismisti bana pek tarzim olmasada . Bugün geç saatlere kadar annemi bekleyemem cunku yarın gozlerimin şişmesini istemiyorum. Ilik bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurutttum ve uykuya daldim.
Piknik zamanı.......

LISELI OROSPUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin