Sabah erkenden kalktim, saçımi hafif dalgalı yaptım ve dün aldigim kiyafetlerimi üstüme geçirdim.Siyah renk ojelerimi hafif parlaticimi ve bi rimel sürdukten sonra artik hazırdim. Anneme söylemeyi unutmuşum.Hemen aşağı annemin yanına indim. Kapıyı hızlıca açtım içeriye sevinçle girdim ama sevincim pek uzun sürmedi, istedigim manzara ile karşılaşmadim. Üvey babam yataktaydı ve yarı çıplaktı. Onu bu haliyle gördüğüm için kendimden utanıyorum yaa :/ Hemen cikmak için kapiya yöneldiğimde elimden tutup beni kendine çekti. Benden utanma buket senin bu haline bayılıyorum. Cok güzelsin beni benden alıyorsun. Dedi ve sacimdan okşadı. Sonra iyi eğlenceler kızım dediğinde içim birazda olsa rahatlamisti. Beni kızı gibi görüyor. Belkide ben biraz sacmaladim neyse sonra annemi bulmaya gittim. Eve hala alısmamistim. Eski evimiz 4 odalı tatlı bir evdi. Bu ev sanki otel gibi ne gerek varki. Neyse annemi buldum ve hemen söze atladim anlattim, ısrarcı sozlerimde sonunda izin verdi.Hemen asagi indim. Koridordaki büyük aynadan kendime baktim ve dışarı çıktım. Annem arkamdan canim bekle beni beraber gidelim dedi bende kafami onaylamaz anlamda salladim ve ona öpücük attım. Daha sonra bir taksiye atladim ve okula gittim. Okula geldiğimde bizi götürmek için gelen servisler kapıdaydı. Üzerinde bizim sınıfın ve bi sınıfın daha adının olduğu servise bindim ve arkaya doğru ilerledim. En arka boştu oraya oturdum.5 dakkaya servis tamamen dolmaya başladı. 3 kisi gelmemisti onları bekliyoduk. Derken Aleyna ve bir arkadaşı geldi. Aleyna ben hayatta buna binmem leş gibi kokuyor yaa dedi ve servisten indi.
Tam kalkacağimiz anda kapi açıldı ve Deniz girdi. Arkaya doğru ilerledi. Allahim lütfen yanima oturmasın diye dua ederken yanima oturduğunu fark ettim. Bana göz kirptiktan sonra kulaklığını çıkardı. Ben ona hala sinirliydim bu yüzden pek yüzüne bakmıyordum. Serviste tek olmayan şey muzikti. Bende kulaklığımi çıkardım ve Sıla'nin birkac şarkısını dinledim. Birden bire uykum gelmisti. Her yolculukta beni uyku tutuyordu. Arabanın ani freniyle uyandım. Kendimi Deniz'in omzunda buldum şansin bu kadarı; oda benim omzumdaydi uykuya dalmiştı. Bir anda olan frenle ikimizde sarsıldık ve göz göze geldik. Aniden onun gözlerinin dudaklarima kaydığını anladım hemen o ani bozarak yüzüme gelen saçlarımı toparladim. Sonra gözüm ona kaydi bana bakiyordu. Off çok tatli ya bu çocuk.
Sonra bana o gün söyledikleri aklıma geldi. Bir anda yüzüm asıldı ve önüme döndüm. Biz asla olamazdik. Neyse ya zaten bende onu sevmiyorum. Yaklaşık üç dakikadır kendi kendime konuşuyorum. Nihayet gidecegimiz yere varmıştık. Indiğimizde ormanin tam ortasindaydik. Böyle yerler benim hep hoşuma gidiyordu. Derken yavaş yavaş kurulmaya basladik. Benim gözüm Sarplari ariyordu. Bulunca o tarafa doğru ilerledim. Sarp beni görünce yanima geldi ve biraz sohbet ettik. Cok iyi bir çocuk bu ya. Daha yeni yeni tanisamda cok sicak kanli biri. Neyse sonra ben onlarin bulunduğu yere eşyalarımı taşıdım. O sırada Deniz bana gelmemi anlatan o tatlı hareketlerinden yapti. Başta gitmiycektim ama sonra dayanamayıp gittim. Beni kimsenin görmeyeceģi bir yere götürdü. Ormanın tam ortasında yalnız ikimizdik. Beni kolumdan narin bir şekilde tuttu ve onun yanına gitmiyceksin bir daha dedi. Anladığım halde anlamamış gibi yaparak kimin? dedim. Sarp' ın dediğinde sesinin biraz daha sertleşti. Bende sanane, bak Deniz sen kimsin benim neyimsin benimle böyle emir verir gibi konuşamazsın dedim ve gitmek icin bir adım attım ama nerede olduğumuzu ve ne tarafa gideceğimi bilmedigim için tekrar ona döndüm. Bunu ona çaktırmak istemiyordum ama o anlamıştı. Bana bakarak bak kızım sen daha yenisin bu okulda burda bir kural var dedi ve bende sözünü keserek kimin kurali? Yada ne kuralı dedim benim kurallarım bak buket lan senle neden her konustuğumda böyle sinirleniyorum. Adamı deli ediyosun dedi bu sözleri benim hoşuma gitmişti Alla Alla dedim alaycı bir ses tonuyla.
Deniz' in ağzındanBu kız beni deli ediyordu. Normal bir kızla baş başa kalsak kesin sikerdim yani en azından yiyişirdik. Ama bu öyle değil yani farklı bir kız. Çok derin ve anlamlı bakıyor. Ona bunu belli etmemek için götümü yırttım. Daha önce hiç bir kızı övmemiştim.