/ Moc a moc Vám děkuji za přečtení minulého dílu a bez dalšího zdržování se vrhnu na naše pokračování /
Červíky cože? To musí být asi nějaký magor s největší pravděpodobností utekl z blázince.
Pak nastalo dlouhé ticho. Opravdu se mi do školy nechtělo a navíc kdo by nebyl zvědavý jaký magor loví v malé dřevěné budce červíky?
" Počkej tu na mě lásko!" zaznělo z nitra budky.
" On tam je ještě někdo s Vámi pane ?" opáčila jsem a radši si nepředstavovala jak by to uvnitř malé budky mohlo vypadat. Trochu jsem začínala dostávat strach. Tak jo stojím tady u nějaké divné krabice ve které je muž který utekl z blázince a navíc tam s nějakou ženou chytají červíky. Tak nic podobného jsem ještě nikdy nezažila.
"No samo sebou přece bych tu nebyl sám, že ty moje kočko." Oslovil paní v budce.
Otočila jsem se k odchodu, když v tom zavrzali dvířka od vchodu. Trhla jsem hlavou za zvukem a spatřila jak v pootevřených dveří na mě kulí oči hlava muže.
"Počkejte! Omlouvám se za své nezdvořilé chování. Říkají mi Doctor."
Muž byl slušivě oblečený, na hlavě mu rudě zářil fez a kolem krku jednoduchý ale elegantní motýlek. Bílou košily, kšandy a tvídové sako.
" Těší mne, s prominutím mohu se zeptat na vaše jméno? "
"Doctor."
" Ne Vy my asi špatně rozumíte já nemyslím vaše povolání, ale JMÉ-NO!"
"Doctor." Opakoval muž s klidným hlasem a já sním začala ztrácet nervy.
" Tak dobře Dan?"
"Cože?" Vykulil své oči ještě víc.
" Nedělejte si tu ze mě legraci jste Dan, nebo Tomáš, Robin?"
"Ne já jsem Doktor." vyhrkl
Zatočil se dokolečka a nakonec vytáhl prapodivný předmět. Začal s nim okolo sebe šermovt a užíval si nepříjemného pípání, které tenhle strojek vydával.
" Neviděla jsi poslední dobou něco prapodivného?"
" Proč se mě ptáte?"
" No jen že je -" zamyslel se " Nemůžeme si tykat" změnil téma.
" Ano klidně, co jsi to chtěl říct?"
" No že mě má TARDIS většinou zaveza na nějaké místo kde se něco děje, ale tady to vypadá naprosto v pořádku."
" TARDIS je kdo? Nějaká tvoje přítelkyně?"
" No dá se to říct, ale kdyby jsme to dotáhli dál a vzali se," sklopil oči " nechtěl bych vydět naše děti."
" Chudák, ona není hezká?"
"Ale je, je nádherná."
"Tak proč si myslíte, že by vaše děti nevypadali hezky?"
" No protože TARDIS je támhleta modrá budka." Ušklíbl se.
/ Nevím jak Vám, ale mě psaní této povídy strašně baví, jsem zvědavá jak to bude pokračovat, a jak se nám naše Jane zachová, až zjistí, že Doctorovi je 901? Sama jsem zvědavá :D. Omlouvám se za případné gramatické chyby. Napište mi prosím do komentářů zda se Vám pokračování líbilo či nelíbilo. Uvidíme se brzy u dalšího dílu /
∞
ČTEŠ
Průvodce po galaxii (DW)
ФанфикPříběh jež má každý ukrytý hluboko ve svém srdci. Doctor Who příběh :D