Intro....

28.6K 1.2K 7
                                    

လူၾကီး ​ေတြ စီစဥ္​ မႈ အရ လက္​ထက္​ ရ ​ေတာ့ မယ္​့ ​ေကာင္​ ​ေလး ၂​ေယာက္​.. ..

Kim Jongin.. .. အခ်စ္​ ကို တန္​ဖိုး ထား တတ္​ တဲ့ သူ႔ က် မွ အသည္​း ခြဲ ခံ လိုက္​ ရ တဲ့ အတြက္​ အခ်စ္​ ကို အယံု အၾကည္​ မ႐ွိ ​ေတာ့ ပဲ ၁​ေယာက္​ ျပီး ၁​ေယာက္​ ရဲ႕ အသည္​း ႏွလံုး ​ေတြ ကို လိုက္​ ကစား တတ္​ တဲ့ playboy ​ေလး ၁​ေယာက္​ ျဖစ္ လာ တဲ့ အခါ မွာ...လက္​ ပိုက္​ ၾကည္​့ မ ​ေန ႏိုင္​ တဲ့ သူ႔ မိဘ ​ေတြ ​ေၾကာင္​့ တခါ မွ မျမင္​ ဖူး တဲ့ သူ ၁​ေယာက္​ နဲ႔ arrange marriage တစ္​ခု ျဖစ္ လာ တဲ့ အခါ....

Do Kyungsoo.. .. စာ ႀကိဳး စား ျပီး အ​ေမ စကား နား ​ေထာင္​ ျပီး သိ တတ္​ တဲ့ သား လိမၼာ ​ေလး ​ေပါ့.. သားအမိ ၂​ေယာက္​ ထဲ ႐ွိ တဲ့ ဘဝ မွာ အ​ေမ ကို မ်က္​ႏွာ အၿငိဳး မခံ တဲ့ သူ ​ေပါ့.. နည္​း နည္​း စိတ္ ဆတ္​ တယ္​.. အထိ မခံ ​ေလး ​ေပါ့.. ဒါ​ေပမဲ့ အဲ့ဒီ အထိ မခံ ​ေလး က သူ႔ အ​ေမ ရဲ႕ စီစဥ္​ မႈ ​ေၾကာင္​့ ...သူ႔ အ​ေမ မ်က္​ႏွာ ပ်က္​ မွာ စိုး ​ေသာ ​ေၾကာင္​့.. ၁ခါ မွ မျမင္​ ဖူး တဲ့ သူ ၁​ေယာက္​ ကို လက္​ခံ လိုက္​ တဲ့ အခါ မွာ..

Arrange Marriage ဆို တဲ့ စကား က သူ တို႔ အတြက္​ အရမ္​း ကို ရက္​ စက္​ လြန္​း ပါ တယ္​.. အထူး သျဖင္​့ Kyungsoo အတြက္​ ​ေပါ့.. အျမဲ တမ္​း သူ႕ သူငယ္​ခ်င္​း ၃​ေယာက္​ နဲ႔ ​ေပ်ာ္ ​ေပ်ာ္ ​ေန တတ္​ တဲ့ ..အခ်စ္​ ဆို တာ ဘာ မွန္​း မသိ တဲ့ အျဖဴ ထည္​ ​ေလး က.. လံုးဝ ကို playboy ​ေလး ျဖစ္ ​ေန တဲ့ Jongin လက္​ ထဲ ​ေရာက္​ သြား ​ေတာ့ .........?

Soon......^^

Waiting your votes & cmts my chingus ...^^

Unicode

လူကြီး တွေ စီစဉ် မှု အရ လက်ထက် ရ တော့ မယ့် ကောင် လေး ၂ယောက်.. ..

Kim Jongin.. .. အချစ် ကို တန်ဖိုး ထား တတ် တဲ့ သူ့ ကျ မှ အသည်း ခွဲ ခံ လိုက် ရ တဲ့ အတွက် အချစ် ကို အယုံ အကြည် မရှိ တော့ ပဲ ၁ယောက် ပြီး ၁ယောက် ရဲ့ အသည်း နှလုံး တွေ ကို လိုက် ကစား တတ် တဲ့ playboy လေး ၁ယောက် ဖြစ် လာ တဲ့ အခါ မှာ...လက် ပိုက် ကြည့် မ နေ နိုင် တဲ့ သူ့ မိဘ တွေ ကြောင့် တခါ မှ မမြင် ဖူး တဲ့ သူ ၁ယောက် နဲ့ arrange marriage တစ်ခု ဖြစ် လာ တဲ့ အခါ....

Do Kyungsoo.. .. စာ ကြိုး စား ပြီး အမေ စကား နား ထောင် ပြီး သိ တတ် တဲ့ သား လိမ္မာ လေး ပေါ့.. သားအမိ ၂ယောက် ထဲ ရှိ တဲ့ ဘဝ မှာ အမေ ကို မျက်နှာ အငြိုး မခံ တဲ့ သူ ပေါ့.. နည်း နည်း စိတ် ဆတ် တယ်.. အထိ မခံ လေး ပေါ့.. ဒါပေမဲ့ အဲ့ဒီ အထိ မခံ လေး က သူ့ အမေ ရဲ့ စီစဉ် မှု ကြောင့် ...သူ့ အမေ မျက်နှာ ပျက် မှာ စိုး သော ကြောင့်.. ၁ခါ မှ မမြင် ဖူး တဲ့ သူ ၁ယောက် ကို လက်ခံ လိုက် တဲ့ အခါ မှာ..

Arrange Marriage ဆို တဲ့ စကား က သူ တို့ အတွက် အရမ်း ကို ရက် စက် လွန်း ပါ တယ်.. အထူး သဖြင့် Kyungsoo အတွက် ပေါ့.. အမြဲ တမ်း သူ့ သူငယ်ချင်း ၃ယောက် နဲ့ ပျော် ပျော် နေ တတ် တဲ့ ..အချစ် ဆို တာ ဘာ မှန်း မသိ တဲ့ အဖြူ ထည် လေး က.. လုံးဝ ကို playboy လေး ဖြစ် နေ တဲ့ Jongin လက် ထဲ ရောက် သွား တော့ .........?

Soon......^^

Waiting your votes & cmts my chingus ...^^

My Playboy Husband (2015)Where stories live. Discover now