Chapter _8

10.6K 856 3
                                    

" Eomma ကလည္​း မင္​း ကို မိန္​းက​ေလး နဲ႔ စီစဥ္​ ​ေပး မယ္​ လို႔ မ​ေျပာ မိ ပါ ဘူး ​ေနာ္​ " လို႔ ​ေျပာ ၿပီး SeoHyun ရယ္​ လိုက္​ တယ္​..

Soo က​ေတာ့ သူ႔ အ​ေမ မ်က္​ ႏွာ ကို ၾကည္​့ ၿပီး အံ့ဩ ​ေန တာ ​ေပါ့..

" Eomma ဘာ ကို ​ေျပာ ခ်င္​ တာ လဲ ?"

" Kyungie.. သား ကို Eomma က မိန္​းက​ေလး နဲ႔ လက္​ထက္​ ​ေပး မွာ မဟုတ္ ပါ ဘူး..သား ကို ​ေယာက်္​ား ​ေလး နဲ႔ ပဲ လက္​ထက္​ ​ေပး မွာ.." Soo မ်က္​စိ ​ေတြ လည္​ ကုန္​ ပါ ၿပီ..သူ မယံု ႏိုင္​ ​ေသး ဘူး ​ေလ..

" Eomma က သား ကို homo မွန္​း မသိ ခင္​ တုန္း က ဆို သား ကို ဘယ္​ လို ဖြင္​့ ​ေျပာ ရ မလဲ ဆို တာ စဥ္​း စား လိုက္​ ရ တာ.."

သူ႔ Eomma က သူ႔ ကို ​ေယာက်္​ား ​ေလး ၁​ေယာက္​ နဲ႔ စီစဥ္​ ​ေပး လိမ္​့ မယ္​ ဆို တာ Soo လံုးဝ ထင္​ မထား တဲ့ အရာ ပါ..သူတို႔ ၂​ေယာက္​ ၾကား မွာ ခဏတာ တိတ္​ ဆိတ္​ သြား တယ္​ ၿပီး မွ Eomma က

" အဲ့ဒါ ဆို..သား လက္​ခံ တယ္​ ​ေပါ့ ​ေနာ္​..?" SeoHyun သူမ သား ရဲ႕ အ​ေျဖ ကို ​ေစာင္​့ ​ေန လိုက္​ တယ္​.. Soo က သူ႔ Eomma ကို ျပံဳး ၾကည္​့ လိုက္​ ရင္​း

" သား ​ေျပာ ၿပီးၿပီ ပဲ ​ေလ..Eomma စိတ္ ခ်မ္​းသာ ဖို႔ ဆိုရင္​ ဘာ မဆို လုပ္​ ​ေပး ပါ့ မယ္​ လို႔ " ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​.. တကယ္​ ​ေတာ့ ဒီ ကိစၥ ႀကီး က သူ႔ အတြက္​ အရမ္​း ခက္​ ခဲ ပါ တယ္​.. သူက homo မို႔ လို႔ အဆင္​ ​ေျပ ​ေပ မဲ့..အသက္​ ငယ္​ငယ္​ နဲ႔ ​ေတာ့ သူ အိမ္​ ​ေထာင္​ မက် ခ်င္​.. ဒါ​ေပမဲ့ သူ႔ အ​ေမ အတြက္​ သူ စြန္​႔ စား ရ ​ေတာ့ မယ္​..

SeoHyun က​ေတာ့ ဝမ္​း သာ ၿပီး Soo ကို ခပ္​ တင္​း တင္​း လွမ္​း ဖက္​ လိုက္​ တယ္​.. ၿပီး မွ လႊတ္​ ​ေပး လိုက္​ ၿပီ​း..

" Gomawo Kyungie_ah.." တဲ့ ..Kyungsoo လည္​း ကုတင္​ ​ေပၚ က ထ လိုက္​ ၿပီး ​ေရ ခ်ိဳး ဖို႔ အတြက္​ တဘက္​ လွမ္​း ယူ လိုက္​ ရင္​း..

" သူ႔ အသက္​ က ဘယ္​ ​ေလာက္​ ႐ွိ ၿပီ လဲ Eomma? " လို႔ ​ေမး လိုက္​ တယ္​

" 20 ပဲ ႐ွိ ​ေသး တယ္​ သား.." အဲ့ဒါ ဆို..သူ႔ ထက္​ ၂ႏွစ္​ ပဲ ႀကီး တာ ​ေပါ့.. ၿပီး ​ေတာ့ ​ေက်ာင္​း လည္​း သူ နဲ႔ အတူတူ တက္​ လို႔ ရ ​ေသး တာ ​ေပါ့.. SeoHyun သူမ အိတ္​ ထဲ က တစ္​ခုခု ကို ႐ွာ ​ေန တယ္​..

My Playboy Husband (2015)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang