Final_1

11.6K 719 0
                                    

" ငါ သူ႔ ကို သိပ္​ ခ်စ္ လို႔ ပဲ..ဒါပဲ ​ေျပာ စရာ ႐ွိ တယ္​ ငါ့မွာ.." Soo ​ေခါင္​း ​ေလး သာ ငံု႔ ထား လိုက္​ ပါ ​ေတာ့ တယ္​.. မ်က္​ရည္​ ​ေတြ လည္​း က် လာ ပါ ၿပီ..

" အဲ့ဒါ ​ေၾကာင္​့ သူ႔ကို လက္​ ဖ်ား နဲ႔ ​ေတာင္​ မထိ ပါ နဲ႔ " Soo အသံ ကို နည္​းနည္​း မာ သြား ျပန္​ တယ္​..

Yeol နဲ႔ Xing လည္​း သူတို႔ ​ေနရာ မွာ ျပန္​ လာ ထိုင္​ ၿပီး Soo ကို စိတ္​ မ​ေကာင္​း တဲ့ အၾကည္​့ နဲ႔ ၾကည္​့ ​ေန ၾက တယ္​.. သူတို႔ သူငယ္​ခ်င္​း က အဲ့ဒီ playboy ကို ဘယ္​ ​ေလာက္​ ခ်စ္ လဲ ဆို တာ သိသာ ​ေန တာ ပဲ ​ေလ..JongIn သူ႔ အ​ေပၚ ဘာ လုပ္​ လုပ္​ ခြင္​့လႊတ္​ ​ေပး ​ေန တာ ကို ပဲ ၾကည္​့ ပါ လား..

" အင္​းပါ Soo ရယ္​..ငါတို႔ က မင္​း ခံစား ​ေန ရတာ ကို မၾကည္​့ ရက္​ လို႔ ​ေဒါသ ထြက္​ သြား တာ ပါ.." Yeol က Soo ​ေပါင္​ ​ေလး ကို ပုတ္​ ၿပီ​း ႏွစ္​သိမ္​့ လိုက္​ တယ္​.. အဲ့ဒီ အခ်ိန္​ မွာ Baek ထ ​ေျပာ ပါ တယ္​..

" မင္​း သူ႔ကို ခ်စ္ တာ ငါတို႔ သိ ပါ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ မင္​းက ဘာ လို႔ ဒီမွာ ႐ွိ ​ေန ရ တာ လဲ?" Baek စကား ကို ႐ုတ္​တရက္​ နား မလည္​ ျဖစ္​ သြား ၿပီ​း Soo မ်က္​လံုး ျပဴး ​ေလး နဲ႔ ​ေမာ့ ၾကည္​့ လာ ပါ တယ္​..

" မင္​း ကို ဒီမွာ မ​ေန ​ေစ ခ်င္​ လို႔ ​ေျပာ တာ မဟုတ္ ဘူး ​ေနာ္​ Soo..ဒီ​ေန႔ JongIn ့ ​ေမြး​ေန႔ ဆို? မင္​း ပဲ သူ႔ ​ေမြး​ေန႔ မွာ အ​ေကာင္​း ဆံုး လက္​​ေဆာင္​ ​ေပး ခ်င္​ တယ္​ ဆို..သူ႔ ​ေမြး​ေန႔ မွာ သူနဲ႔ အတူတူ ျဖတ္​သန္​း ရ မွာ ​ေပါ့ Kyungie ရဲ႕..မဟုတ္ ဘူး လား?" ဒီ​ေန႔ က JongIn ့ ​ေမြး​ေန႔ ဆို တာ ကို အရင္​ အပတ္​ က Baek ကို Soo က ​ေျပာ ျပ ထား တာ ပါ..

" ဒါနဲ႔ ​ေန ပါ ဦး Soo ရဲ႕..သူက မ​ေန႔ည က ဘာ ​ေၾကာင္​့ အဲ့လို လုပ္​ ရ တာ လဲ?" Xing ​ေမး လိုက္​ ပါ တယ္​..

" သဝန္​ တို လို႔ တဲ့.." Soo ​ေခါင္​း ငံု႔ ထား ရင္​း ပဲ ​ေလး​ေလးပင္​ပင္​ ျပန္​ ​ေျဖ လိုက္​ တယ္​ ..အဲ့ဒီ စကား ကို ၾကား ​ေတာ့ ၃​ေယာက္​ သား မ်က္​လံုး ျပဴး သြား တယ္​..

" အဲ့..အဲ့ဒါ ဆို သူက..သူက မင္​း ကို ခ်စ္ ​ေန တာ ​ေပါ့? " Yeol တအံ့တဩ ပံု ​ေလး နဲ႔ ​ေမး လိုက္​ ပါ တယ္​.. Soo လည္​း ႏွာ တ႐ွံဳ႕႐ွံဳ႕ နဲ႔

My Playboy Husband (2015)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon