Chapter _26

11.8K 848 12
                                    


"Kyungie _ah.." အသစ္​ စက္​စက္​ စံုတြဲ ဆီက အာ​ေမဋိတ္​ အသံ ထြက္​ လာ ပါ တယ္​

" ဟုတ္ တယ္​.. ငါ လာ ရင္​း နဲ႔ လမ္​း မွာ Kyungie နဲ႔ ​ေတြ႕ ​ေတာ့ Baek မင္​း အိမ္​ သြား မလို႔ ဆို တာ နဲ႔ တခါ ထဲ ​ေခၚ လာ လိုက္​ တာ.." Xing က ဝင္​ ​ေျဖ လိုက္​ ပါ တယ္​..

၄​ေယာက္​ သား ဧည္​့ခန္​း က Sofa မွာ ထိုင္​ လိုက္​ ၾက ပါ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ က်န္​ တဲ့ ၃​ေယာက္​ က ခံု မွာ မသက္​ မသာ နဲ႔ ​ေျဖး​ေျဖး ခ်င္​း ထိုင္​ လိုက္​ တဲ့ Soo ကို ၾကည္​့ ကာ သိပ္​ ​ေတာ့ မသကၤာ ခ်င္​..

" Kyungie မွာ ပိုက္​ဆံ အိတ္​ လည္​း မပါ ဘူး တဲ့..လာ တာ ​ေတာင္​ bus နဲ႔ မလာ ဘူး လမ္​း​ေလွ်ာက္​ လာ ရ တာ တဲ့ " Xing ​ေျပာ လိုက္​ ​ေတာ့ ChanBaek ၂​ေယာက္ မ်က္​လံုး ျပဴး သြား တယ္​..

" Huh?" Soo က​ေတာ့ ​ေခါင္​း ​ေလး ငံု႔ ထား တယ္​..

" Kyungie _ah..ဘာ ျဖစ္​ လာ တာ လဲ? ငါတို႔ ကို ​ေျပာ " ChanYeol ​ေမး ​ေတာ့ Soo မ်က္​ရည္​ ​ေတြ ဝဲ လာ ပါ တယ္​..

" သူ မင္​း ကို ဘာ ​ေတြ လုပ္​ လိုက္​ လဲ?" Xing က တိုက္​ရိုက္​ ​ေမး လိုက္​ ပါ တယ္​

" Kyungie.. ​ေျပာ ​ေလ ..ဘာ ​ေတြ ျဖစ္​ လာ တာ လဲ လို႔.." ပါးစပ္​ ပိတ္​ ​ေန တဲ့ Soo ကို Baek အားမရ ​ေတာ့ ပဲ ပခံုး ​ေလး လႈပ္​ ကာ ​ေမး ​ေတာ့ မွ အသံ ထြက္​ လာ ပါ တယ္​..

" အရင္​ ဆံုး..ငါ toilet ခဏ သြား လိုက္​ ဦး မယ္​ " လို႔ ​ေျပာ ကာ ထရပ္​ ​ေတာ့.. နာ ​ေန ​ေသး တဲ့ အတြက္​ ဟန္​ ခ်က္​ ပ်က္​ ကာ ယိုင္​ သြား တယ္​.. အဲ့​ေတာ့ ​ေဘး Yeol က ထိန္​း ​ေပး လိုက္​ ရင္​း..၃​ေယာက္​ လံုး မွာ စိုးရိမ္​ စိတ္​ ပို မ်ား လာ တယ္​..

" ဘာ ျဖစ္​ ​ေန တာ လဲ Kyungie ရယ္​..ျမန္​ျမန္​ ​ေျပာ စမ္​း ပါ.."

" ​ေျပာ ပါ့ မယ္​..အရင္​ ဆံုး..toilet ခဏ သြား ပါရ​ေစ.. " Soo အတင္​း ​ေျပာ ​ေန တဲ့ အတြက္​ ​ေျဖး​ေျဖး ခ်င္​း လႊတ္​ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​.. Soo ထြက္​ သြား ​ေတာ့ Xing က Soo ထိုင္​ ခဲ့ တဲ့ ​ေနရာ ကို လက္​ ညႇိဳး ထိုး ျပ ၿပီး..

" ya ya ဟိုမွာ.. ​ေသြး ​ေတြ မလား?"

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

"ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘာမွ မမွတ္​ မိ ဘူး hyung "

"အဲ့ဒါ ဆို အခန္​း ထဲ က ျပဲ ​ေန တဲ့ underwear က​ေရာ ဘာလဲ.?"

My Playboy Husband (2015)Where stories live. Discover now