Chapter _22

11K 910 9
                                    


"Kai???" ၃​ေယာက္​ သား ပါးစပ္​ အ​ေဟာင္​း သား နဲ႔ အံ့ဩ သြား ၾက တယ္​.. Sehun လည္​း ႐ုတ္​တရက္​ ဆို သလို Luhan ကို ဖက္​ ထား ရာ က ခြာ လိုက္​ ၿပီ​း သူတို႔ ​ေ႐ွ႕ ကားယား ႀကီး ျဖစ္​ ​ေန တဲ့ JongIn ့ ဆီ အ​ေျပး ​ေလး သြား ထူ လိုက္​ ပါ တယ္​..

Soo လည္​း သူ႔ ​ေယာက်္​ား အဲ့လို ႀကီး ျဖစ္​ တာ ကို ျမင္​ ​ေတာ့ စိုးရိမ္​ သြား တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ JongIn သတိ ​ေပး ထား ခ်က္​ အရ ..သူတို႔ ၂​ေယာက္​ ဆက္​ဆံ ​ေရး ကို လူ သိ မွာ စိုး လို႔ ​ေနာက္​ ကပဲ လိုက္​ သြား ပါ တယ္​..

JongIn ၁​ေယာက္​ Sehun ဆြဲ ထူ ​ေပး မွ ​ေျဖး​ေျဖး ခ်င္​း ထ လာ တယ္​.. အခု မွ ပဲ မ်က္​ႏွာ ​ေတြ ပူ လာ သလိုလို.. ႐ွက္​ သလိုလို နဲ႔.. သူ႔ မိန္​းမ ​ေ႐ွ႕ က် မွ ကားယား ႀကီး ျဖစ္​ ရ တယ္​ လို႔..ၿပီး ​ေတာ့ Sehun နဲ႔ ​ေနာက္​ ​ေကာင္​​ေလး ၁​ေယာက္​ နဲ႔ ဖက္​ ​ေန တဲ့ ပံုရိပ္​ က ျပန္​ ​ေပၚ လာ ပါ တယ္​.. သူတို႔ က ဘာ လို႔ ဖက္​ ​ေန ၾက တာ လဲ? ၿပီး ​ေတာ့ ဘာ လို႔ ဒီလို လူ ပ်က္​ တဲ့ ​ေနရာ ကို လာ ၾက တာ လဲ?

" Kai..မင္​း အဆင္​ ​ေျပ ရဲ႕ လား? " Sehun က​ေတာ့ ဘာမွ မျဖစ္​ သလို ပံု နဲ႔ JongIn က Luhan အ​ေၾကာင္​း ​ေမ့ သြား ​ေအာင္​ စကား လမ္​း ​ေၾကာင္​း ႐ွာ လိုက္​ တယ္​..

" ၿပီး ​ေတာ့ ဒီကို ဘာ လာ လုပ္​ တာ လဲ? တံခါး ကို လည္​း ကန္​ လိုက္​ တာ မလား?" Sehun ထပ္​ ​ေမး ​ေတာ့ Soo လည္​း သိ ခ်င္​ ​ေန ပါ တယ္​.. JongIn က ဘာလို႔ တံခါး ကို ကန္​ ၿပီး ဝင္​ လာ ရ တာ လဲ? ​ေဘး က Luhan က​ေတာ့ JongIn ့ နား သြား ၿပီး

" hyung အဆင္​ ​ေျပ ရဲ႕ လား?" လို႔ သြား ​ေမး လိုက္​ တယ္​.. Sehun က ​ေဘး က​ေန ထိန္​း ကိုင္​ ​ေပး ထား ရ တယ္​ ​ေလ..​ေအာက္​ ကို က် တဲ့ အ႐ွိန္​ က မ​ေသး ​ေတာ့ သူ႔ ရင္​ဘတ္​ ​ေတြ နည္​းနည္​း နာ ​ေန ပါ တယ္​.. ၿပီး ​ေတာ့ သူ႔ ​ေ႐ွ႕ တည္​့တည္​့ က သူ႔ မိန္​းမ ကို လည္​း မ်က္​ႏွာ ခ်င္​း မဆိုင္​ ရဲ ​ေသး ​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ ႀကီး ငံု႔ ထား ရ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ သူ SeHun တို႔ ၂​ေယာက္​ အ​ေၾကာင္​း ကို ​ေတာ့ သိ ခ်င္​ ​ေန ပါ တယ္​..

" Jor Gi..ဒါ​ေလး နဲ႔ သုတ္​ လိုက္​ ပါ လား..မ်က္​ႏွာ မွာ ဖံု ​ေတြ ​ေပ ​ေန တယ္​ " KyungSoo လည္​း သူ႔ အိတ္​ ကပ္​ ထဲ က လက္​ကိုင္​ ပဝါ ​ေလး ကို ထုတ္​ ​ေပး လိုက္​ ​ေတာ့ မွ JongIn ​ေခါင္​း ကို ​ေျဖး​ေျဖး ခ်င္​း ​ေမာ့ လာ တယ္​.. သူ ဒီလို မ်ိဳး တခါ မွ မခံစား ဖူး ပါ ဘူး..ခုနက ႐ွက္​ တယ္​.. အခု သူ႔ မိန္​းမ မ်က္​ႏွာ ​ေလး အနီးကပ္​ ျမင္​ လိုက္​ ရ ျပန္​ ​ေတာ့ ရင္​ ​ေတြ ခုန္​ လာ သလို ပါ ပဲ..ဟုတ္ မွာ ​ေပါ့.. Soo က လက္​ကိုင္​ ပဝါ ​ေပး ရံု အျပင္​ အျပံဳး ​ေလး ပါ bonus အျဖစ္​ ​ေပး လိုက္​ တာ ကိုး..

My Playboy Husband (2015)Место, где живут истории. Откройте их для себя