Chapter _6

10.7K 872 0
                                    

SeoHyun ၁​ေယာက္​ dinner ခ်က္​ ​ေန တယ္​.. Soo အႀကိဳက္​ ​ေတြ ပဲ ​ေပါ့.. ည ၈နာရီ ႐ွိ ပါ ၿပီ.. မနက္​ ျဖန္​ က အားလပ္​ ရက္​ ဆို ​ေတာ့ ​ေအး​ေဆး ပဲ ​ေပါ့.. ဒီ​ေန႔ ည က တျခား သူ ​ေတြ အတြက္​ ဆိုရင္​ ​ေတာ့ သာမန္​ ည ပါ ပဲ..ဒါ​ေပမဲ့ Seohyun အတြက္​ က​ေတာ့ ခါတိုင္​း နဲ႔ မတူ ပါ ဘူး.. သူမ အျပစ္​ ႐ွိ သလို ခံစား ​ေန ရ တယ္​.. Kim family က သူမ သား ကို ခ်ဥ္​းကပ္​ ခ်င္​ ​ေန တဲ့ အ​ေၾကာင္​း.. သား ကို ဘယ္​ လို ျပန္​ ​ေျပာ ရ မလဲ ?

အဲ့ဒီ အခ်ိန္ မွာ ပဲ Kyungsoo ၁​ေယာက္​ အခန္​း ထဲ က ထြက္​ လာ တယ္​.. ​ေအာက္​ ကို ၾကည္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ သူ႔ Eomma ညစာ ျပင္​ ​ေန တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ Eomma မ်က္​ ႏွာ ပ်က္​ ​ေန တဲ့ အတြက္​ သူ ​ေအာက္​ ကို ျမန္​ျမန္​ ဆင္​း လိုက္​ ၿပီး Eomma ကို ကူ ညီ ​ေပး လိုက္​ တယ္​.. သူ႔ Eomma က ခါတိုင္​း နဲ႔ မတူ ပဲ တမ်ိဳး ျဖစ္ ​ေန တာ ကို ​ေတာ့ Soo သတိထား မိ ပါ တယ္​.. စကား လည္​း သိပ္​ မ​ေျပာ ဘူး..မ်က္​ ႏွာ လည္​း မ​ေကာင္​း ဘူး.. ထမင္​း စားပြဲ မွာ မ်က္​ ႏွာ ခ်င္​း ဆိုင္​ ထိုင္​ စား ​ေန ရင္​း Soo မ​ေန ႏိုင္​ တာ နဲ႔

" Eomma.. Gwanchana? " လို႔ ​ေမး လိုက္​ ​ေပ မဲ့ Eomma က​ေတာ့ တိတ္​ ​ေန ဆဲ.. သူမ သား ကို Kim family အ​ေၾကာင္​း ဘယ္​ လို ​ေျပာ ရ မလဲ ? Kim family က သူမ တို႔ အ​ေပၚ အရမ္​း ​ေကာင္​း တယ္​.. ျဖစ္ ႏိုင္​ ရင္​ သူမ Soo ကို ဒီ ကိစၥ မျငင္​း ​ေစ ခ်င္​..

" Kyungie_ah.. Eomma ကို ခ်စ္ လား ?" ႐ုတ္​ တရက္​ အ​ေမး ​ေၾကာင္​့ Soo ​ေၾကာင္​ သြား တယ္​..

" Eomma.. ဘာ ျဖစ္ ​ေန တာ လဲ ? ဒါ​ေပါ့ Eomma ကို ခ်စ္ တာ ​ေပါ့.. Eomma က သား ရဲ႕ ဘဝ မွာ အခ်စ္​ ဆံုး သူ ပဲ " Soo ျပန္​ ​ေျဖ လိုက္​ ​ေပ မဲ့..Eomma က​ေတာ့ ၿငိမ္​ ​ေန ဆဲ..Soo အံ့ဩ လာ ၿပီ..သူ႔ အ​ေမ ဘာျဖစ္​ ​ေနတာ လဲ?

" Eomma.. ဘာ ျဖစ္ ​ေန တာ လဲ ဟင္​? ျပႆနာ တစ္​ခုခု ႐ွိ လို႔ လား ?"

" Arni .. Eomma ဘာ မွ မျဖစ္​ ပါ ဘူး.." SeoHyun ​ေပါ့ ​ေပါ့ ပါးပါး ပဲ ​ေျပာ လိုက္​ ​ေပ မဲ့ Soo သူ႔ Eomma မ်က္​ ႏွာ ကို ​ေသခ်ာ စိုက္​ ၾကည္​့ လိုက္​ တယ္​..  သူတို႔ မ​ွာ ဒီ သား အမိ ၂​ေယာက္​ ပဲ ႐ွိ တာ..မ်က္​ ႏွာ ၾကည္​့ လိုက္​ တာ နဲ႔ ဘာ ျဖစ္ ​ေန လဲ ဆို တာ သိ တာ ​ေပါ့..

" Eomma မွာ ဘာ အခက္​ အခဲ ​ေတြ ႐ွိ ​ေန လဲ ..သား ကို ​ေျပာ ပါ..သား လည္​း နား ​ေထာင္​ ခ်င္​ တယ္​.. " Soo သူ႔ Eomma ကို အား​ေပး သလို တခ်က္​ ျပံဳး ျပ လိုက္​ တယ္​..

My Playboy Husband (2015)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant