Práve som sa zabudila s najlepším pocitom pretože za pár dní letím za mojou najlepšiou kamarátkou do mesta kde som kedysi bývala. Je to pritom môjho brata frajerka.
Môj brat Jonathan začal fetovať s jeho novým kamarátom Argyleom. Keď Will zmizol bolo to moje najhoršie obdobie pretože predstavte si že vás malý brat len tak zmizne.
Konkrétne som dvojča s Jonathanom ale on si stojí stale zatím že som jeho malá sestrička kôli tomu že sa narodil o 5 minút skoršie.
Idem dole za oststnými a naliala do konvici vodu aby som si mohla spraviť kávu. ,,ahoj" povie Jane na mňa s úsmevom, ja sa na ňu tiež usmejem ,,ahoj, dobre si sa vyspala ?" Spýtam sa jej a ona prikývne ,,ano" usmejem sa ešte raz a otočim sa aby som vypla konvicu. Vylejem horúcu vodu do hrnčeka v ktorom už je káva a cukor. Zoberiem lyžičku a zamiešam a následne ju položím na stolík vedls Jane a sadnem si. ,,tak, tešíš sa na prezentovanie tvojho projektu ?" Spýtam sa jej a ona sa s natšením na mňa pozrie ,,ano ano, môžem ti ho pred odchodom ukázať ?" Spýta sa a ja jej nemôžem ani odmietnuť ,,samozrejme" poviem a usmejem sa na ňu. Jane berem ako svoju sestru je to zlatíčko. Viem že si zažila veľa zlého a tak sa jej to snažím čo najviac zhlahčiť.
Do kuchyne prišiel Jonathan, ako inak nafetovaný. Keď poviem pravdu aj ja som už v drogách lietala ale to keď som bývala s otcom a jeho štetkou. Žila som s otcom asi od svojich 7 rokoch kôli tomu že vraj má na svoje deti právo a tak si ma zobral do péči. Keď som mala 10 tk ma drsne zbásilnil a chcela som utiecť ale on ma zavrel do pivnice a držal ma tam 2 roky a bil. Predtým ako sa Will stratil tak som sa dostala s pivnice našla najbližšiu zbraň čo bola sekera a zaútočila na otca ktorý mal sekeru v hrudi. Celá od krvy som utekala až som našla niake jazero kde som skočila a umyla sa od otcovej krvy. Potom som di sadla na mólo a sledovala mesiac ako svieti a premýšlala kam pôjdem. Ako prvé ma napadlo Hawkins keďže son tam žila do 7 rokoch a že by tam mohli ešte bývať a keby nie tak by som sa spýtala ľudí okolo.
Ale nemala som peniaze, tak som šla na cestu a začala stopovať. Jeden mi zastavil bol to šerif Hawkinsu. Povedala som mu že idem do Hawkinsu a povedala mu všetko čo sa mi stalo až na to že niekto sa v kradoldo domu, zabil otca a chcel aj mňa ale utiekla som. On potom niečo zahlásil do vysielačky a mňa zaviezol domov.
,,zaveziem vás s Agryelom do školy" povie Jonathan a ledva si sadne na stoličku. ,,v žiadnom prípade, zoberiem ich ja" poviem a dám si bundu na plecia. ,,poď mi ukázať ten tvoj projekt rýchlo" poviem jej a ona sa usmeje a iderýchlo do svojh izby ktorú ma vea mňa. Následujem ju a vidím na stolíku jej projekt. Bol to Hopper, teda jej otec na terase ich bývaleho domu. ,,je ro nádherné Jane" poviem a pohladkám ju po rameni. ,,poď ideme do auta" poviem jej a ona si zobere tašku na plecia a do rúk jej projekt.
,,Will! Poď" zakričím a vidím ho že si bere tašku a ide knám. ,,ahoj mami" zakričím ešte predtým ako zatváram dvere a idem k smere môjho auta. Otvorím kufor a dám doneho projekt a následne ho zavrem. Posadím sa za volant a naštartujem.
V tomto meste som sa stala známa kôli tomu že som bola roztleskávačka a chodia aj fámy že som sa vyspala s celým basketbalovým týmom.
Keď som utiekla tak ma z drepresii dostali drogy, hudba a hlavne moja rodina a kamaráti.
Začala som hrať na gitare ktorej som následne dala aj meno. Mám ju doteraz a stále na nej hrám. Volá sa Simonewittha. Čudné meno že ? Ale je strsndovné keď to niekomu poviem tak sa úplne čuduje a neviem to ani napísať.
Zastala som už pri škole a otvorila kufor pomocou tlačítka čo som mala pod volantom. Jane s Willom vystúpia a k môjmu oknu príde Angela, sestra kapitána v týme. Vždy bola mnou posadnutá. Zaklopala mi na to okno a tak som ho ztiahla. ,,ahoj Y/N, dávno som ťa nevidela musíme ísť niekedy von" povie s úmevom. Ja sa na ňu falošne usmejem ,,jasné, môžme zobrať aj Jane" pozrel sa na svoje hodinky a tvárim sa že musím ísť do roboty ,,ježiši to je už toľko ? Prepáč Angela ale meškam do roboty, pokecáme si určite ešte" poviem na čo ona prikývne. ,,jasné" povie stále s úsmevom a zakýva mi a ja jej tiež zakývam. ,,majte dobrý deň" poviem a usmejem sa na Jane ktorú ešte vidím a ona sa na mňa usmeje a zakýva mi.
YOU ARE READING
we're both the same || Eddie Munson
Teen FictionČítaj :)) ___________ Nemusí sa zhodovať so serialom.