Do práce som nešla ale išla som do svojho štúdia na ktoré som si sama zarobila.
Zoberiem klúče ktoré sú pod rádiom a zoberiem si bundu zo sedačky krorú som si počas cesty dala dolú. Otvorím dvere a idem smerom ku štúdiu ktoré je blízko obchodného centra. Prídem v budove kde jw aj viacero študii ale ja som si dokázala privyrobiť na to najvätšie. Otvorím sklenené dvere a vkročím dovnútra kde ma zdravý Agryel ? ,,čauko kočka" povie a ja s nadtým usmejem ,,no čau, čo tu robíš ?" Spýtam sa ho a on sa len usmeje ,,ale nič, už musím za tvojim bratom" povie a zmizne, zvláštne.
Idem ku výťahu a zavolám ho a čakám dokým nepríde. Budova má 6 poschodí. Ja mám štúdio na šiestom teda skoro celé 6. poschodie.
Výťah prišiel a tak doneho nastúpim q stačímtlačitko 6.
Za asi 1 minutu som na 6. poschodí. Otvárajú sa dvere výťahu a ja si vyberám klúče. Prídem ku dverám a odomkýnam.
Ako prvé si dám veci na kreslo a idem ku svojej nádhernej Simmonewitthe. (Media)
Vyeriem ju z púzdra a zapojím všetky elektronické veci ktoré potrebujem.
Prejdem si všetky pesničky čo viem a dávam si Simonewitthu do stojanu. Zrazu mi zazvoní telefonná linka. Kto by asi volal.
Prídem k neja zdvihnem mobil. ,,áno ?" Spýtam sa ,,um ahoj Y/N, tu je Nancy" povie známy hlas a ja sa usmejem že ju počujem ,,ahoj, čo sa deje že voláš ?" Epýtam sa jej a čakám na odpoveď ,,ten len zrušili-" nestihne dopovedaťa já jej skočím do reči ,,tak pôjdem autom" poviem kludným hlasom a zložím telefón.
Mala by som vyraziť teraz abysom tm už zajtra ráno bola.
Poviem vám ako som na tom zo školou somna sttrenejposledný ročník ale na ten Hawkinsovej. Oni mi posielajú niake úlohy a já im ich posielam naspäť vyplnené. Čiže teraz keď sa tam zastavím môžem tam chvilku chodiť. A áno prepadla som, teda chýbala som celý rok a potom som mala ísťna komisionálne skúšky ale nemala som poznámky tak som prepadla.
Ale aj tu somchofila so školy ale len jeden rok a potom som znova prešla na Hawkinsovú. Hlavne kôli fámom som prešla.
Prídem ku svojej gitare a dám ju do púzdra a berem ďalšiu tašku kde dám elektriku a sluchátka.
Zoberiem bundu a klúče co sú v dverách a privolávam výťah.
O viac hoín neskôr
Už som na ceste 17 hodín a už sa mi pomaly ztvárajú oči. Doma som nechala vzkaz že som išla do Hawkinsu. Už ale len pár hodín a som tam.
O pár minút
Už konečne vidím vidím tabulku ktorá hovorí vytajte v Hawkinsu. Usmejem sa a idem k Nancynmu domu kdeq následne zaparkujem.
Je 5 hodín ráno čižeasi nebudem zvoniť aby som všetkých nezobudila. Vyleziem na ich garáž a zaklopem Nancy na okno. Ce, okono nevidím nič keďže má zastreté. Ešte raz zaklopem a už mi Nancy odostrie. Zamávam jej a ona sa len uchechtne a otvorí mi.
,,ty si naozaj prišla" povie a objíme ma hneď jak sa dostanem dnu ,,ja viem, som najlepšia" poviem jej a opätujem jej objatie.
,,za pár hodin je škola" povie a já si zatial sadnem na jej obrovskú postel. ,,aj tri hodiny spánku mi stačia" poviem a ona sa zasmeje.
Vyzujem si topánky a idem pod prerinu.
Ráno
,,Y/N stávaj, budeš meškať" povedala. ,,já ? a ty nie ?" Spýtam s ospalým hlasom. ,,nie, volala som do školy že si tu čiže poď" povie a odchádza z izby. ,,ty si čo ?" Zakričim na Nancy a začnem utekať za ňou.
Utekám dole schodamy a pozdravím páni Wheelerovú ,,dobrý deň" poviem rýchlo a utekám ku dverám a už len počujem ,,Y/n ?"
Utekám pri garáž a vytiahnem si klúče z bundy a otvorím auto. Oblecené mám to čo včera. A to sú široké gate, biele tričko a koženú bundu.
Naštartujem auto a idem smerom ku strednej škole Hawkins.
Zaparkujem a nikoho nevidím na parkovisku nikoho, super meškám. Od rána ma hrozne bolí hlava ale to vätšinou je tak vždy.
Otvorím dvere a hladám ucebňu matematiky. Našťastie ju hneď nájdem.
Ani sa neobťažujem zaklopať ale hneď tam vrhnem. Na stole sedí môj oblúbený učiteľ pán Clark. ,,oh, Y/N už sme len na teba čakali" povie a usmeje sa. Pozrem sa na cwlú triedu a nikoho nepoznám. Ale naviažem očný kontakt s jedný chalana. Má podobné vlasy ako ja, má ich kratšie ale sú tiež vlnité. Má kožennú bundu a na nej riflovú vestu. Mal aj podobné gate ako ja. Stále sa mu do jeho hnedých očí tak ako on mne.
Preruší nás však pán Clark. ,,takže trieda, toto je Y/N. Y/N sem chodila do školy a doteraz knám chodila tak že sme jej posielali úlohy do Californie a ona ich posielala naspäť sem všetky správne vyplnené. Y/N je jedna z mojich najlepších žiakov" povie a asi úplne všetky si začnú šuškať, až na neznámeho.
,,ja viem kto si, ty si frajerka Billyho" zakričí niekto a to ma zabolelo. Na pár minut som na to zabudla, že zomrel. V ten deň, čo bol požiar som tam bola a keď chcel Jane obätovať som ho v tom zastavila ale videla som ako mozkožrút ide ku mne a tak som si myslela že som metvá ale Billy ma rýchlo dal na bok a tým pádom mozkožrút zabil jeho a nie mňa.
Určite si hovoríte že musel byť hrozne agresívny, ale pri mne sa snažil byť ten najlepší, chcel aj prestať fajčiť. Chýbal mi, ale už ki ho nikto nevráti.
Jeho posledné slová som si dala vytetovať na krku pod vlasami, čiže neni vidno. Povedal mi ,,pošlem ti tvoju druhú lásku".
,,ano, to som ja" povedala som a snažila sa čo najviac zakriť smútok falošným úsmevom.
,,môžeš si sadnúť tam" povedal a ukázal na miesto v druhej lavici v strede. Počas toho ako som si sadala som stále cítila pohlad ktorý ma prepaľuje. Bol to znova ten neznámy, sedel o tri lavice zamnou.
Usmial sa na mňa a nebudem vám nič hovoriť ale usmeva sa pekne. A tak som sa usmiala naspäť. Potom som sa otočila na učiteľa a dávala pozor čo hovorí, teda snažila.
YOU ARE READING
we're both the same || Eddie Munson
Teen FictionČítaj :)) ___________ Nemusí sa zhodovať so serialom.