3 dagen later
Op het kantoorKoen
Ik liep het kantoor binnen en meteen kwam Brigitte op me af: 'Hey Koen, nog wat gehoord van Tineke?' Vroeg ze bezorgd. 'Ik heb gister avond nog wat met haar geappt, het gaat volgensmij niet zo goed met haar...' zei ik. 'Was ik al bang voor..' zei Brigitte met tranen in haar ogen. Ik wreef met m'n hand over haar rug, 'het komt wel goed met haar, ze is een sterke hè, ze heeft ons gewoon nodig nu.' probeerde ik haar wat gerust te stellen. 'Wil je vanmiddag mee als ik langs ga?' Vroeg Brigitte toen ze wat tot rust was gekomen. 'Als Tineke dat ziet zitten, vind ik het goed!' Antwoordde ik. 'Nou daar twijfel ik niet aan' zei Brigitte lachend. Ik voelde dat ik rood aan liep, gelukkig kwam de chef net binnen: 'mannekes mannekes zet u alstublieft!' Zei hij terwijl hij in zijn handen klapten. Iedereen ging op z'n plek zitten. De chef begon met zijn verhaal, het enige wat ik deed was naar de lege stoel naast me staren. 'Hé Koen cava?' Hoorde ik Eric na een tijdje vragen. Ik keek op en knikte. Ik probeerde me te concentreren op de chef maar het lukte me niet echt.. Toen de taken verdeeld waren moest ik nog even blijven zitten van de chef. Hij kwam tegen over me zitten, ik kreeg een beetje stress. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?' Vroeg ik voorzichtig om de stilte te verbreken. 'Voor zover ik weet niet, maar is t niet fijner voor u om verlof op te nemen? Dan kan je goed voor Tineke zorgen en vooral zelf een beetje rust pakken misschien?' 'Ja maar chef dat kan toch niet zomaar' 'tututututu je hebt nog genoeg vrije dagen open staan en je verdiend het man, jullie werken altijd zo hard, mag best weleens beloond worden toch?' 'Bedankt chef!' Zei ik glimlachend. 'Nou allee, ge moest al weg zijn!' Antwoordde de chef me. Ik stond op en gaf de chef een hand, 'ik laat wel horen wanneer ik weer kom werken!' 'Pak je rust hè, ik hoor het wel.' Ik legde mijn spullen in mijn locker en liep naar de auto, ik twijfelde of ik naar huis zou gaan of naar Tineke. Uiteindelijk besloot ik naar Tineke te gaan, onderweg kocht ik nog een boeket bloemen en daarna vertrok ik naar haar.Ik keek door het raam en zag dat ze op de bank hing, ik klopte op het raam. Tineke keek op en glimlachte, daarna liep ze naar de deur. 'Hey wat doe jij hier?' Vroeg ze toen ze de deur opende. 'Ik heb verlof gekregen van de chef, om voor jou te zorgen en zelf een beetje rust te pakken.' 'Ahw wat lief! Wil je binnen komen of moet je door?' 'Nee, nee ik wil binnen komen, als dat mag natuurlijk' 'tuurlijk kom binnen!' Zei ze enthousiast. Ik gaf haar de bloemen 'aww dankjewel!' Zei ze en ze gaf me een knuffel. 'hoe is het met je?' Vroeg ik toen we binnen liepen 'mm ja t gaat wel hoor' zei ze terwijl ze naar haar voeten staarden. 'Ben je zeker?' Vroeg ik voorzichtig. Ze schudde haar hoofd en begon zachtjes te snikken. Ik legde een arm om haar heen en probeerde haar wat te troosten. Haar zo zien vind ik echt verschrikkelijk.. ze barste in tranen uit, ik voelde haar inzakken, 'sssstt, rustig maar t komt goed' probeerde ik haar wat te troosten. Na een tijdje was ze wat rustiger geworden en zei dan: 'bedankt voor alles Koen, k zou niet weten wat ik zonder u zou moeten' ik glimlachte.
Tineke
Het deed echt deugd dat Koen langs kwam, hij is de enige waarbij ik mijn gedachten echt even kan verzetten. Hij stond op en liep naar de keuken, hij maakten warme chocolademelk, eentje voor hem en eentje voor mij. 'Hier word je misschien wel gelukkig van' zei hij terwijl hij de slagroom opspoot. 'Zeker weten, dankjewel!' Zei ik. We keken wat televisie terwijl we onze chocolademelk opdronken. Na een tijdje ging de bel, twas Brigitte. Ik opende de deur en kreeg meteen een dikke knuffel van haar. 'Hoe ist meis?' Vroeg ze wat bezorgd. 'Mm t gaat wel, Koen heeft me een beetje opgevrolijkt' Brigitte gaf me een blik, k wist meteen wat ze bedoelen. Zij is de enige die weet over mijn gevoelens voor Koen. 'Allee Brigitte stopt maar weer' zei ik terwijl ik lachend met mijn ogen rolden. Brigitte begon ook te lachen. 'Seg wat is daar zo grappig?' Vroeg Koen gespeeld jaloers. 'Girlstalk' zei Brigitte terwijl ze naar Koen knipoogden.
Koen maakte ook voor haar een mok warme chocomelk, terwijl Brigitte & ik wat bij kletsen. Even later kwam ook Koen erbij zitten, we hadden nog een hele gezellige middag met z'n drietjes.
JE LEEST
You saved me
FanfictionHey hey Dit verhaal gaat over de liefdes binnen het buurtpolitie korps en nog veel meer! Met in de hoofdrollen Koen & Tineke aka kineke :) 2 personages uit de buurtpolitie. Have fun! X Denise