Bölüm 5:Yönetmen biraz akıllı olsun

24 2 0
                                    

Yu Yaoyao, Yu Xinjie'nin 38. çağrısını reddetti ve önündeki sıkıntılı küçük çöreğe gülümsedi.

"Sebzeleri sevmiyor musun? Havuçlarını yemeyecek misin?"

Yemek çubuklarıyla kaseden lezzetli yemeği aldı, "Anne bak. Ah, annem onu ​​bir lokmada yiyecek!" ve ağzını kocaman açarak sebzeyi içine doldurdu. Yanakları şişmiş, ağzı çiğnerken bir an gözleri kapandı.

Önündeki küçük çörek, kendi küçük pirinç kasesini tutuyor, ona boş boş bakıyordu. Çorbayı getiren ve yanında oturan anne Xu bile, ağzı şokla açılırken kasesini bırakmayı unutmuştu.

Bunun başlıca nedeni Yu Yaoyao'nun şu anda yemek yeme şekliydi.

Çok güzel kokuyor!

Yüzünün çekiciliği zaten ortalamanın ötesindeydi, özellikle de bir çift berrak gözüyle çerçevelenmişti. Şimdi sebzeleri birer birer ısırdığında, o gözler gece gökyüzünde yıldızlar gibi parlıyor, aniden tüm yüzünü aydınlatıyor, narin teni büyüleyici bir parlaklık yayıyordu.

Küçük çörek ve anne Xu'yu daha da büyüleyen şey, yediği her ağız dolusu ile Yu Yaoyao'nun dünyanın en lezzetli yemeğini yemiş gibi görünmesiydi. Hızlı çiğneyen şişkin yanakları ve sarhoş gözleriyle küçük bir hayvana benziyordu.

Aslında biraz şirin.

Bunu gören küçük çörek elinde olmadan kendi çatalını aldı, en nefret ettiği sebze olan havucu aldı ve annesinin nasıl yaptığını takip ederek bir ağız dolusu yuttu. Acıyla ağzını kapattı ve annesini taklit ederek kuvvetlice çiğnedi - sanki havuçlar o kadar da kötü değilmiş gibi.

"Anne Xu, yemeklerin çok iyi~ bu hayatımda yediğim en lezzetli yemek!" Yu Yaoyao memnun bir şekilde boş kaseyi masaya koydu ve anne Xu'ya büyük bir başparmak işareti yaptı.

Anne Xu bir anda kızardı, aceleyle çorba kasesini bıraktı, gergin bir şekilde ellerini salladı. "Hanımefendi, ne için şaka yapıyorsunuz? Benim işçiliğim sadece vasat; dışarıdaki restoranların sunduğu yemeklerle kıyaslanamaz bile."

Ancak Yu Yaoyao, boş kasesini mutlu bir şekilde tavuk çorbasıyla doldurdu ve hepsini bir kerede içti.

Ah , sadece mutlulukla dile getirebilirdi. Boğazını lezzetli yemeklerle doldurmadan edemedi!

"Anne Xu, mütevazı olma!"

"İki gündür bu hastanedeyim ve kısa bir süre sonra taburcu olacağım. Eve gittiğimde, kesinlikle senin yemeklerini özleyeceğim. O kadar lezzetli ki!"

Söylediği şey hiç de abartılı değildi. Daha önce bir yılan olarak yaşarken, hayvanat bahçesinde sadece çiğ yiyecekler yiyordu. Ve bozulan ve artık yenmesi güvenli olmayan etlerdi! O idol realite programlarını izlediğinde, o videolardaki oyuncuların çok güzel yemekler yediklerini hissetti!

Ve artık insan olduğuna göre, o mutfak yemeklerinin de tadına bakmak istemişti. Ama her zaman olduğu gibi kontrolünü kaybetti.

Bugün nihayet bir insan olarak ilk yemeğini yedi! Onu mutluluktan ağlatabilecek en güzel hayallerinden bile daha iyiydi!

"Bu tavuk pürüzsüz ve tatlı. Hiç bu kadar lezzetli bir şey yememiştim!"

Yu Yaoyao'nun gerçek ifadesi Anne Xu'nun kalmasını sağladı. Daha önce, hanımefendi yemek pişirme becerileri konusunda her zaman seçici olmuştu.

"Anne Xu, dün akşamki pudingden bir kase daha alabilir miyim?" Yu Yaoyao ellerini kenetledi, gözleri parlıyordu. "Eğer çok zahmetliyse, yarın akşam uygun olacak mı?"

Transmigration:Raising The Child Of Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin