12. fejezet - Kalózok és kívánságok

75 9 11
                                    

A nindzsák elreteszelték a kaput, azonban annak vészes recsegése figyelmeztette őket, hogy nem fogja sokáig állni a strapát.

-Mit tegyünk, van valami terv? - kérdezte Cole Lloyd és Wu mester között kapkodva fejét.

-Hát, egyelőre nincs, de már dolgozom rajta - ingatta meg fejét a szőke.

-Akkor igyekezz, mert időből nagyon híján vagyunk! - húzta fejére maszkját Kai, ahogy ismét meghallotta a hangos dörrenést.

-Bármit csináltok, ne engedjétek, hogy megdörzsölje azt a lámpást! - utasította őket Jay. Pontosan jól tudta, milyen pusztításra képes Nadakhan, ha elszabadul, és egyáltalán nem volt biztos benne, hogy ismét képes lett volna legyőzni.

-Nindzsák, készüljetek! - szólította fel őket Wu, ahogy még egyet dörrent a kapu. Már az utolsókat rúgta. Harcosaink felvették a támadó pozíciót, várva az érkező csapásra.

Nem is vesztegették sokáig az időt, a kapu apró darabjaira tört, a támadók így szabadon besétálhattak a kolostor udvarára.

-Na végre, mióta várok már erre - dörzsölgette kezét Pythor azzal a jó öreg sziszegő "akcentusával".

-Várj még! - intette le Lawson a kígyót. Ismét elővette a lámpást, és már épp meg akarta dörzsölni, amikor Zane dobó csillagaival kiütötte a varázs tárgyat a kezéből. - Ne! - kiáltotta, ahogy utána kapott, azonban nem tudta megkaparintani.

-Megvan! - örömködött Kai, ahogy a levegőben elkapta a lámpást. Boldogsága azonban nem tarthatott sokáig, mivel a postás máris intett csatlósainak, hogy kapják el. - Nya, passzolom - üzent fejében testvérének a tűz mestere, ahogy tovább dobta a kannát. A lány ügyesen el is kapta.

-Nya, fuss! Menj minél messzebbre a lámpással! - utasította Jay barátnőjét. - Mi megleszünk.

-Azt már nem! - pattant elé Garmadon, hátra tántorítva a fekete hajút. A sötétség ura ördögi mosollyal közelített a víz nindzsa felé, azonban Lloyd megállította néhai apját.

-Apa, nem emlékszel, hogy győztük le az Onikat? Nem segíthetsz neki! - bökött Lawson felé, aki éppen Cole-lal és Zane-nel próbált elbánni. - Ez nem te vagy!

-Hát nem érted? Ez vagyok igazán én! A gonoszság és sötétség! Te pedig térdre kényszerülsz előttem! - erejével egy kardot hozott létre amivel le akart sújtani fiára, aki ügyesen hárította a csapást.

-Menj Nya! - utasította a zöld nindzsa a lányt, még mielőtt apja fel nem emelte volna, majd a falhoz vágta.

A fekete hajú rémülten nézte, ahogy társait lassan-lassan felemésztik ellenfeleik, viszont nem volt más választása, mint tovább menekülni a lámpással. A csata porából előbukkant egy alak, akivel senki nem bírt. Lawson tartott eltökélten a víz nindzsa felé. A többiek hiába próbálták megállítani, minden erejük hatástalannak bizonyult. Végül Jay eredt a gyilkos nyomába, hogy megmentse barátnőjét.

-Hé! Engem akarsz, nem? Akkor hajrá, itt vagyok! - kiáltotta a férfi mögül a villám mester, erejével kiütve a kést a postás kezéből.

-Oh, ne aggódj, számolok még veled - vigyorodott el, majd felemelte egyik kezét, és egy hatalmas, elektromos lökettel a földre küldte a fiút.

-Jay! - kiáltott rémülten Nya, hátrakapva fejét. Míg nem figyelt, megbotlott egy kiálló kőben, és hasra esett. - Francba! - szitkozódott, ahogy minél gyorsabban próbált felállni, azonban Lawson utolérte, és belerúgott egyet, amivel meggátolta, hogy a lány fel tudjon állni. 

Ninjago - Visszatérés /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now