6. fejezet - Az álarc mögött

129 10 16
                                    

Zane és Lloyd is elérték azt a helyet, ahol barátaik eltűntek. Síri csend uralkodott. Se a két nindzsa, sem a támadó.

-Jay? Nya? - kiabálta a szőke.

-Nincsenek emberi életre utaló jelek. Eltűntek - jelentette ki a nindroid. - Keressük meg Cole-t és a lányokat, hátha ők is visszamentek.

Így is tettek. Lemásztak a legközelebbi tűzlétrán, és visszarohantak a kiindulási ponthoz. A diszkó hátsó ajtajához siettek, ahol barátaik már várták őket.

-Jay-t és Nyat hol hagytátok? - tudakolta Harumi.

-Mi azt hittük, visszajöttek ide - felelte Lloyd. Néhány pillanat múlva az arcán az értetlenség vonásait a rémültség váltotta fel. - Te jó ég! Az a csuklyás vihette el őket! - gyorsan adóvevőjéhez nyúlt, és szólongatta az eltűnt párt. Semmi, csak recsegés.

-Valami nagy baj történhetett. Meg kell találnunk őket minél hamarabb - jelentette ki Zane. - Menjünk vissza a Zsákmányra, lehet, hogy be tudom mérni a koordinátáikat!

Vissza is tértek a repülő hajóra, reménykedve, hogy hamar megtalálják a barátaikat.

Eközben Jay és Nya:

Sötétség honolt mindenhol. A két nindzsa ájultan feküdt egy-egy székben, bekötött szemmel. Kezeiket és lábaikat szorosan a fa tákolmányhoz erősítették. Pár pillanat múlva a villám mester ébredezni kezdett. Orrát erős dohos szag ütötte meg.

-Áh, szóval felébredtél - hallott meg egy férfi hangot. Egyre közelebbről és közelebbről érzékelte, mígnem azt vélte felfedezni, hogy a fülébe suttog. Szája elől elvette a kendőt, így végre tudott beszélni.

-Ki vagy te? És mit akarsz tőlem? - tört elő belőle.

-Vagyok aki vagyok, akarok amit akarok - felelte titokzatosan. - Emlékszel? Közel s távol hazugak.

-Te... Te ismered Clouse-t! - ugrott be a kék szeműnek hirtelen. Ekkor halk nyöszörgést hallott maga mellől, amire odakapta a fejét. - Nya! Jól vagy? - kérdezte rögtön. A lány fájdalmas pillantást vetett a barátjára, ezzel jelezvén, hogy nem annyira.

-Szóval a víz mestere is felébredt. Már hiányoltunk a buliból - pillantott felé a fekete kapucnit viselő férfi. Az egykori Samurai X szája elől is elvette a rongyot.

-Ki vagy? - kérdezte ő is.

-Most, hogy már mindketten ébren vagytok, készítünk egy kis interjút a barátaitoknak - odalépett egy asztal mellé, amit eddig a túszok észre sem vettek. Egy kamera helyezkedett el rajta, azon túl semmi más. - Nindzsák, nálam van kettő közületek, adjátok fel magatokat, vagy találjatok meg 48 órán belül, különben nekik annyi - húzott elő egy kést zsebéből, miután elindította a felvételt, és a pár felé bökött vele.

-Kai, segíts! - kiabálta Nya.

-Cole, ments meg minket! - harsogta Jay is. A felvételt ezután leállította.

-Ha megbocsátotok, most lenne egy kis dolgom, de nem sokára visszajövök - mondta, és már indult is volna, de a lány még utána szólt.

-Várj! Ki vagy? - tudakolta megint.

-Ha ennyire tudni akarjátok - felelte tettetett megadással a gyilkos. Fejéről lehúzta a kapucnit, és az alatta lévő símaszkot is, így egy ismerős férfi vonásai váltak kivehetővé.

-A postás?! - kérdezték egyszerre ledöbbenve, látva az idős, ősz hajú férfi arcát, amit ráncok borítottak.

-Úgy bizony. Ki is gyanakodna egy olyan ártatlan lélekre, mint én. A kezdetektől fogva követtem minden egyes lépésedet Jay Walker - kezdett a székek körül sétálni. - Tudni akartam, merre mész, kikkel ismerkedsz meg, de persze mindezt csak azután, hogy felfedeztem, hogy egyáltalán élsz még. El akartam tőled venni mindent, ahogy azt te is tetted, pontosan 17 éve. Mindenki azt mondja, hogy 15, de én pontosan emlékszem arra az estére. Te és az anyád voltatok a következő célpontok. Egyszer csak szem elől tévesztettem, de hamar megtaláltam egy sikátorban, Ninjago egyik utcája mellett, hála a nyomkövetőnek, amit ráraktam még korábban. Te akkor már nem voltál nála. Hiába tudakoltam, hol vagy, nem mondta meg. Pontosabban azt hajtogatta, hogy beledobott egy közeli folyóba, de tudtam, hogy hazudik. Megöltem, majd a keresésedre indultam. Mivel senki nem látott, tényleg azt hittem, meghaltál. Akkor tudtam meg, hogy élsz, amikor a Nagy Zabáló pusztításától megmentettétek a várost. De most itt vagy, a kezeim közt, és ha a barátaid majd meg akarnak menteni, várni fogok rájuk - fejezte be monológját. - Ha most pedig megbocsátotok, meg kell szerkesztenem ezt a felvételt - jelentette ki, majd távozott.

Eközben a többi nindzsa:

Időközben a csapat maradéka visszaindult a Spinjitzu kolostorba, hogy tanácsot kérjenek Wu mestertől.

-Vaniat és Skylort hazaküldtem, nehogy bajuk essen - közölte Pixal, miközben felsétált a hídra. Zane vezetett, miközben a többiek edzettek. Hirtelen egy pittyegés hallatszott, mire mindenki a kivetítő elé rohant.

A gépen megjelent egy kép, mellé pedig egy felvétel, amin a támadó volt, a háttérben a barátaikkal. A férfi hangját eltorzították, arcát lesötétítették.

-Nindzsák, nálam van kettő közületek, adjátok fel magatokat, vagy találjatok meg 48 órán belül, különben nekik annyi.

-Kai, segíts!

-Cole, ments meg minket! 

Ezután elsötétült a kép. Mindenki döbbenten állt.

-Rendben, a terv az, hogy visszamegyünk a kolostorba, és beszélünk Wuval. Addig Zane és Pixal, próbáljátok megkeresni a jel forrását, Kai, te szólj a rendőrségnek, Cole pedig vezetsd a hajót haza! - vezényelt Lloyd. Mindenki dolgára eredt, csak barátnője maradt mellette.

-Szerinted rendben lesznek? - kérdezte.

-Nagyon remélem - felelte a fiú, és átkarolta a lány vállát. Szíve ismét megtelt aggodalommal. Nem bírt eléggé reménykedni benne, hogy barátai jól vannak, és időben megtalálják őket...

Sziasztok! Huh, ez is kész. Bocsi, hogy ilyen sokat kellett várni, rengeteget kell tanulnom, de ezen próbálok változtatni, nem tudom mennyire látszik! További szép napot/estét! :)

Ninjago - Visszatérés /BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant