15. fejezet - A harc kezdete

147 14 13
                                    

Amikor megérkeztek a kolostorba heves széllel kellett megküzdeniük, amire néhány másodpercre az eső is eleredt.

-Van valami? - kérdezte Nya, miközben gyors léptekkel közeledett Wu mesterhez és Misakohoz a többiek társaságában.

-Semmi. Olyan, mintha Clouse soha nem is létezett volna - felelte Lloyd anyja. - És a kisfiamat körülvevő varázslatot sem sikerült még semlegesíteni - sóhajtott egyet. Szemeiben könnyek gyűltek, amiket gyorsan le is törölt. Skylor odaállt mellé, és bátorítóan, mosolyogva megfogta vállát.

-A fegyverek? - érdeklődött ismét a víz mester. Nagyon elszántnak tűnt, pedig a szíve mélyén nagyon szomorú volt, és nagyon félt.

-Készen állnak, de a legnagyobb segítségünk az elemi erők lehetnek - felelte most a sensei.

Ekkor egy robbanás szerű hang hallatszott. Mindenki kirohant, felkapva egy-egy fegyvert. Alig hittek a szemüknek, amikor megpillantották a lárma forrását. Clouse állt a kolostor lépcsőin, előtte lila színű állatokkal. Párduc, medve, oroszlán és még rengeteg másik. Morogva, prüszkölve kaparták a földet, várva az utasítást.

-Hogy küzdhetnénk állatokkal? Karmaik vannak, kétszer akkorák, mint mi, és szerintem még éhesek is! - hisztizett Jay.

-Erre most nincs idő, kapjuk el Clouse-t hogy véget vethessünk ennek! - kiáltott Nya, amit szövetségeseik egy "Támadás!"-nak értettek és nekiugrottak az állatoknak. Egyedül Dereth állt remegő lábakkal.

-Én... Én majd itt megvárlak! - kiáltott utánuk, amikor egy farkas ugrott elé morogva.Szerencsére a támadás pillanatában Akita a közelben volt, így elkaphatta fajtársát. Néhány bukfenc után a formita lány legyőzte ellenfelét, aki el is tűnt a harctérről.

-Megvan! Ha leterítitek őket, eltűnnek! - kiáltotta, miután visszaváltozott emberré.

-Remek, de kéne egy kis segítség! - kiabálta Ronin erőlködve, aki épp egy párducot próbált visszatartani, nem túl sok sikerrel, mivel az elkapta, és odahurcolta Clouse elé.

-Micsoda meglepetés! Ronin a mestertolvaj! Hasznodat veszem még a csapatomban - vigyorgott a térdelő foglya előtt állva. Egy lila mágia vette körül a rabot, ami beborította egész testét, és hiába küzdött hősiesen ellene, olyanná vált, mint a varázsló seregének tagjai. Bőre lilává lett, és szintén morogni kezdett, mintha ő is ragadozónak képzelné magát.

-Ez nem jó! - mérte végig eddigi csapattársát Shadow. Hamar ökölharcba is kezdtek, amiből Ronin került ki győztesként, így az árnyék mester is hasonló sorsra jutott, mint a tolvaj.

-Ezek legyőzhetetlenek! Ha egy állattal elbánsz, Clouse teremt egy újat, miközben a többieket gonosszá változtatja! - jegyezte meg gondterhelten Cole.

-Karloff nem szeret igazságtalan harc!

-Hát mi se, nagyfiú - válaszolta a föld mester, miközben Dereth-et is elkapták.

-Túl szép vagyok a harchoz! - sipítozta.

-A dicső barna nindzsa. Ha már ellenem nem harcoltál, mellettem majd fogsz! - nevetett a varázsló. Rögtön utána Turnert hozta elé egy gepárd. Majd következett Karloff, Akita, Morro, Skylor, és majdnem minden szövetségesük.

-Hugi, ez így nem lesz jó! Ők fognak nyerni! Mi legyen? - kérdezte Kai végigmérve testvérét.

-Én... Én nem tudom! - felelte Nya kétségbeesetten.

-Semmi baj, majd kitalálunk valamit! - biztatta Jay.

Hangos dörgés és villámlás rázta meg a vidéket. Az eső egyre jobban esett, így egyre vizesebbek lettek a harcosok is. Hiába fáztak, nem adták fel. Nem foglalkoztak semmi mással, csak az ellenség elpusztításával. Kis gondolkodás után Nya végre megszólalt.

-Igazad van. Menjetek vissza a kolostorba, de én és te máshonnan megyünk! - utalt a víz mester barátjára. - Gyere, van egy tervem!

Eközben Kai, Cole, Zane, Pixal, Wu és Misako, a csapat megmaradt tagjai visszahátráltak.

-Adjátok meg magatokat! Ez már úgy is a mi győzelmünk, és talán senkinek nem esik bántódása, ha feladjátok magatokat! - kiáltotta Clouse, és utasítást adott két gorillának a kapu betörésére.

Ekkor Jay villámaival fölülről megrázta a varázslót, míg Nya rávetette magát hátulról, így a földre terítve.

-Sakk matt, Clouse! - mosolygott fölényesen a lány.

-Azt csak hiszed... - ezzel egy párduc lelökte a mágusról a víz mestert. Bukfenceztek néhányat, miközben az állat belemart egyet karjába, mire a lány felkiáltott. 

-Nya! - kiáltott rémülten Jay, és lerúgta a vadmacskát barátnőjéről. - Jól vagy? - kérdezte, miközben felsegítette. A lány bal karja elég csúnyán vérzett, így megszorította.

-Igen, azt hiszem - felelte nyöszörögve. - Menjünk vissza mi is a kolostorba! - így Jay átsegítette a falon Nyat, vissza a jelenlegi egyetlen biztonságos helyre.

-Te jó ég! Jól vagy hugi? - kérdezte rémülten Kai, miközben odaszaladt testvéréhez.

-Persze csak... - felszisszent. - Fáj egy kicsit.

-Hozok gézt! - kiáltott Misako, és beviharzott. Néhány másodperc múlva egy kis kötszerrel állt elő. - Hadd nézem! - a lány engedelmesen odaadta karját, így hamar be is kötözhették. Zane eközben végzett egy diagnosztikát.

-Nincs komolyabb sérülés. De jobb lenne ha nem harcolnál - tanácsolta a nindroid.

-Mégis hogy? Legyőzhetetlenek! - idegeskedett Nya. - Segítenem kell, velem több esélyetek van. -  A vihar miatt már csurom vizesek voltak, így egy kicsit megborzongott. Hirtelen zajra lettek figyelmesek a hátuk mögül, ahol Lloyd és Harumi szobrai voltak. A kövön repedéseket lehetett látni, és talán egy icipicit meg is mozdultak. Ebben a pillanatban azonban a víz mester összeesett.

-Nya! - kiáltotta Kai és Jay egyszerre rémülten. - Azt mondtad nincs nagy baja! - vonta kérdőre a tűz mester Zane-t.

-Vigyük be inkább! Szerintem csak áthűlt! - jelentette ki Pixal, így a két barna hajú fogta a lányt, karjait áttették a vállaikon, és betámogatták szobájába...

Hali! Itt is a kövi rész! Egy kis érdekesség, Nya sérülése nem került volna bele a történetbe, csak utólag írtam hozzá, gondolván, jobb lesz így. Nektek mi a véleményetek? ;)



Ninjago - Visszatérés /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now