1)Çok güçlü ve çok güzel

3.9K 75 2
                                    

Merhaba ben Asya 18 yaşındayım.Bugün öyle zor bir günki kalbim nasıl kaldırıcak bu ağrıyı? Yatağın üstüne oturmuş,ara sıra yanıma gelip taziye verenlere baş sallamakla yetiniyorum.Benim babam beni bırakıp nasıl gider? Ben bu düşüncelerle boğurşurken kapı çaldı
"Gel"
"Kızım?
"Anne?"
Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olan anneme baktım.Öyle acı çekiyoduki haklıda eşini,hayat arkadaşını kaybetti...
"Hadi toparlan meleğim baban bizi böyle görseydi çok üzülürdü"
"Tamam yanıma bi eşarp alıp geliyorum sen in anne."
Sitenin çıkışına doğru yürürken güvenlikçi Salih amca beni görünce başını eğdi.Gözlerimle annemi aradım dayımların yanına gittiğimde annemin dayımın arabasında oturduğunu gördüm.Dayım beni görünce toparlandı,alnıma öpücük kondurdu.Şöför koltuğuna dayım,onun yanına yengem, arkayada annemle ben oturduk.Mezarlığa geldiğimizde büyük bir alanda toparlanana kalabalığa baktım cenazenin gelmesini bekliyolardı.Bizi gördüklerinde Albay ve yanındaki askerler yanımıza gelip başsağlığı dilediler.Çok beklemeden babamın tabutunu gördüm kolumu tutan onbaşı Aslı ablayı nazikce ittim.Tabutu ayaklı olan bir mermerin üstüne koydular.Tam yanına gidecekken gördüğüm şeyle durdum.Babamın tabutuna doğru giden uzun boylu,benden en fazla bir iki yaş büyük,bembeyaz teni,simsiyaj saçlı ve giydiğı siyah takım elbiseyle vampir gibi duran oğlana ters ters baktım. Bir an onu izledigimi hisetmiş gibi arkasını dönünce hakkaten vampir bu dedimeğer arkadaşları seslenmiş.Tabutun yanına gidip,babamın isminin yazılı olduğu kağıda bakıp geri gitti.'heralde kendi cenazeleriyle karıştırdı' dedim içimden.O gider gitmez ben hemen tabutun yanında bittim.10 saniye falan durduktan sonra babam la son konuşmamı yaptım.
"Canım babam sen şimdi beni bırakıp gidiyomusun? Senin gözüm arkada kalmasın ben anneme sahip çıkıcam,kınalıkuzun annesine gözü gibi bakıcak babam.Söz veriyorum aynı zamanda okuyıp senin gibi asker olucam ve yine söz veriyorum baba bende senin gibi şehit olucam.Hakkına helal et Kadir Yüzbaşım."
Omzumda bir el hissedince arkamı döndüm.
"Kızım"
"Efendim annem?"
"Hadi gel birazdan cenaze namazı kılınacak bu tarafta erkekler olucak şu tarafa gel."
" Tamam anne son bişi daha söliyim babama gelicem"
Annem den gözlerimi ayırınca o sırada yine o oğlanı gördüm gitmemis bizi yani beni dinliyo!"
Benim ona baktığımı anlayınca başını eğdi hemen ardından annemdd gitti yanımdan.Bende arkama dönüp babamla konuşmaya devam ettim.
"Baba seni çok çok çok seviyorum" diyi tabutun başını öptüm.Arkamı döndüğümde yine o oğlan yine göz gözgeze geldik!' Napıyo bu oğlan?' Dedim kendi kendime.bi dk bi dk bu oğlan bana doğrumu geliyo benmi yanlış görüyorum? Zaten uzak olmadığından iki adımda yanımda bitti.Şimdi tam önümde duruyo.
"İyimisin?"
"Banamı sordunuz?"ayrıca bune böyle tanımadığı kıza iyi olup olmadını soruyo?!"
"Evet " dedi hafif tebessüm ederek.
"Kimsiniz?Niye bana iyi olup olmadığımı soruyosunuz?"
"Şeyy ben ...Benim adım Bartu biraz önce şeyyy... babana söylediklerini dinledimde.Bende babamı iki yıl önce kaybettim. Seni öyle görünce bir an babamı kaybettiğim gün geldi aklıma."diyip bir mendil uzattı bende hemen aldım cünkü yanaklarım ağlamaktan sırılsıklam.
"Rahatsız ettim kusura bakma" dedi.
"Yok.Yani ben birden sana çıkıştım ben özür dilerim. Bu arada memnun oldum ben Asya.Şimdi gitmem lazım görüsürüz." Dedim ve annemin yanına gidip koluna girdim.

Asker SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin