Sabah kalktım ve günlük işlerimi halletim ve evden hızlıca çıktım.Yarım saatim var offf nasıl yetisicem.Biraz geç kaldım ama yetistim sayılır cünkü on dakka geciktim.İçeri girip arabayı park ettigimde benimkilerin yani benim emrimde olan askerlere şınav cektiren üsteğmeni gördüm.Sinir oluyorum bu adama!Hızlıca yanlarına ilerledim.Nasıl yormuş çocukları yemekten önce hemde aç karnına! Üsteğmenin karşısında dikilip;
"Haluk bey merhaba!"diye bağırınca benimkiler bana baktılar ee tabi biliyolar onları bu işkenceden kurtaracağımı...Haluk askerlere dönüp;
"Siz devam edin!"deyince iyice tepem attı.Benik askerime benim önümde emir veriyo o da yetmezmiş gibi benden izinsiz onları calıştırıyo.Askerlerime döndüm ve ölümcül bakışlarımı yolladım.Anlamış olacaklarki şınav çekmdyi bıraktılar.O sırada Bartuyla göz göze geldim.Dün söyledikleri aklıma gelince gülümsemeden edemedim.Oda bana bakıp gülümsedi.
"Hayır devam etmeyecekler!Haluk bey!"
"Üsteğmen!Üsteğmen Haluk bey!"dedi.Üsteğmen demedik ya.Ama ben tabiki takmadım ve ismiyle hitap ettim.Benimkiler onu takmadığımı anlamış olacaklarki kıkırdadılar.
"Evet Haluk bey sizi anlıyorum.Şimdi asıl meseleye gelelim.Ne hakla benden izinsiz benim askerimi çalıştırırsınız?!Üstelik aç karnına ya baygınlık geçirseler?!Napacaksınız!?"
"Onlar sizin değil,vatanın askerleri Asya hanım."dedi piç smıle yaparak. Bi yerde haklı eşyamı onlar benim olsun? Ama ben altta kalırmıyım.Kalmam.
"Önce vatanın sonra benim askerlerim benim!"dedim.
"Sadece sabah sporu yaptırmak istemiştim"dedi elini omzuma atarak.Hemen elini döndürüp ters çevirdim.
"Bidaha bana dokunursan o elini senin....sen anladın orasını.Sonra kolsuz kalınca nişanında yüzük takamazsın üstegmen!"dedim ve benimkiler hep bir agızdan ooovladılar.Bartuya baktığımda baş parmağını kaldırdı.Sonra hemen önume dönüp Haluk beyin kolunu bıraktım.Kolunu bırakmamla önüme geçip tehditler savurdu.
"Bu harekerini albay duysa başka bi alaya gidersin Uzman onbaşım"dedi sırıtarak.Bende başımı öne eğip sağa sola çevirdim cık cıkladım.Sonra başımı kaldırdım ve başladım;
"Bir benim askerimi benden izin almadan çalıştırdığın.İki Üstelik bu askerleri ac karnına herhangi bir sağlık sorununa yol açarak çalıştırdığın.Üç Kendinden üstününe karşı geldiğın.Dört üstününü tehdit ettiğin ve bes bu olanları alabaydanda izinsiz yaptığın Generalin kulağına giderse işinden men edinirsin dimi arkdaşlar?!"dedim bizi dinleyen askerlere bakarak hepsi kafasını aşağı yukarı salladı.
"Benim işlerim vardı izninizle"deyip uzaklaşırken arkasından bağırdım.
"Eminim işin vardır üsteğmen!!"dememle askerlerin hepsi kahkaya boğuldu ve beni alkışlamaya başladılar.
"Eee ne duruyosunuz yemekhaneye çabuk bende çok açım zaten"dememle hepsi hızlı adımlarla ilerlediler bende arabaya dönüp telefonumu ve cüzdanımı aldım.Yemekhaneye geldiğimde gözlerimle Bartuyu aradım.Arkadaşlarıyla beraberdi.Bende boş bi masaya telefonumu ve şapkamı bırkarak sipariş vermeye gittim.
"Ömer koçum bana bi sucuklu bide cay"
"Başüstüne komutanım"dedi ve bir müddet sonra o tepsiyi uzattı bende parayı verdim ve yerime geçtim.O sırada yabancı bi numara aramaya başlayınca tüm başlar bana döndü.Gariplerim telefon kullanamıyolar tabi alışık değiller. O sırada Bartu ve arkadaşları yanıma otuduklarında izin isteyip telefonu actım.
"Alo kimsiniz?""Tanımadınmı beni,aşk olsun kırıldım"
"Olum manyakmısın?!Nerden biliyim ben sen kimsin!? Numaran kayıtlı değil!"
"Ben Murat,Asya nasıl tanımazsın?"ismini duymamla rahatsızca yerimde kıpırdadım.Çünkü Bartu ve diğerleri ne oldu diye gözümün içine bakıyolar.Telefonu kulağımdan uzaklaştırarak kuzenim Murat dememle hepsi başını salladı ama Bartu yumruğunu sıktı.
"Asya ordamısın?"
"Evet burdayım.Söyle Murat"dememle hoporlere aldım çunku benim rahatsız olduğumu anladıklarında süphelendiler.
"Hani normalde ben annenle yani teyzemle 2 hafta sonra oraya gelip bütün tatil boyunca sizde kalcaktım ya.Ben annenlere ve annemlere sehir dışında 3 günlügüne bi işim çıktığını suanki saate göre yarım saat sonra ilk ucakla gidecegimi soyledim"dedi.
"Eee bu meselenin benimle alakası ne?"dedim ve bizimkilere döndüm pür dikkat dinliyolardı
"Asy aslımda sehir dışında işim filan yok.Senin yanına geliyorum.Seni çok özledim beraber üç gün gezip dolaşlaım ne dersin?"demesiyle çay boğazımda kaldı.Aras sırtıma vurdu ve ona teşekkur ettim.
"Kuzen niye daha önceden haber vermedin?"
"Asyaaa!!!"
"Ne oldu Murat iyimisin?"
"Bana kuzen deyip demeyi kessen sana yıllardır seni sevdiğimi söylüyorum!Ama sen bana kuzen diyosun yıllardır!"
"Bende seni seviyorum ama kuzenimsin diye kuzen diyorum.İstersen bundan sonra kanka derim sorun deil."dememle benimkiler kahkayı patlattı ve onları susturdum.Bartu yanağımı sıkınca dirseğimi karnına gecirdim.
"Asya ben sana aşığım niye yıllardır anlamıyosun!?"işte bu sabrımı taşırdı!
"Murat!Yeter artık seni kırmamak için elimden geleni yaptım.Sana bilerek kuzen diyorum cüknkü sen yıllardır benim seni bi erkek kardeş gibi gördüğümü anlamadın!Daha ne dememi bekliyosun?! Sen benim sadece kuzenimsin anladınmı!Lütfen bidahada bu konuyu açma!"dememle masadakilerde isin ciddiyetini anlayıp gülmeyi kestiler.
"Asya akşama yanında olucam ve herseyi konuşucaz!"
"Neyi konuşcaz Murat!Anlamıyomusun seni sevmiyorum!deyip telefonu elime aldım ve koridora ilerledim boş buldugum bi yere çöküp oturdum ve Bartu,Aras,Caner,Ömer,Alp ve Keremde etrafımda çember oluşturarak oturduğunda Murat tekrar konusmaya başladı.
"Asya benden böyle kolay vazgecemezsin!"
"Ben seni hic sahiplenmedimki vazgeçiyim!"
"Asya baska birinemi aşıksın!"demesiyle Bartuyla gözgöze geldik.Zaten bizim grup Bartuyla ikimizin birbirimizden hoşlandını biliyo.Hepsi özellikelede Bartu beklenti dolu gözlerle bana bakıyodu.
"Evet aşık olduğum bi çocuk var! Oldumu adıda..."
"Ne adı!"
"Seni ilgilendirmez!"
"Adını söylemediğine göre tam olarak onu sevdiğin söylenemez."
"Alakası bile yok Murat!"
"Ozman söyleki inanayım!Çıldırtma beni ben seni yıllardır severken sen gönlünü kime kaptırdın?!"
"Bartu adı bartu. Ve sakın buray gelme seni görmek istemiyorum!"dedim Bartu hala bana bakıyodu sanki sarılmak istoyoda kendini zor tutuyo gibiydi.
"Geç kaldın 3 saate ordayım!"dedi ve kapattı Manyak...
Medyada Murat var.