Ohaa Salih amcada bizim evin anahtarı kaç taneydi?...Beni görünce hemen ayağı kalktı.Bende onun yanına gittim ve konuşmaya başladım.
"Bartu senin ne işin var burda?Nasıl girdin?Evimi nerden biliyosun?Sen geldiğinde Murat burdamıydı?"
"Tamam güzelim bi sakin.O ne çene Allah aşkına"dedi umutsuzca ve devam etti.Bir;Seni görmek ve ne oldugumuzu bilmek için,iki;Salih amaca saolsun,üç;Seni cenazeden sonra takip ettim,dört;o piç benden sonra geldi bende birden ilk odaya girip saklandım.Tesadüf senin odanmış.dedi çarpık çarpık sırıtırak.Ama hala aklım ordaydı 'ne olduğumuzu anlamak için' ne demektiki şimdi bu?
"Bartu?'ne olduğumuzu anlamak için' derken neyden bahsettin?"
"Sen beni seviyosun.Ben seni seviyorum ama sevgili deiliz.Sap gibi dolaşıyoruz.dedi ve elimi avcunun içini aldı.Sonra tam avcumun içini öptü.Konuşmaya başladı.
"Asya.Sana doya doya sarılmama,seni delicesine sevmeme,seni öpmeme,sadece seni düşünmeme,seni sahiplenmeme,seni canımdan çok sevmeye ve sana bakarken senin gibi bi kıza aşık olduğum için gurur duymama izin verirmisin?"ne denirki bunun üstüne onu ne zaman görsem kalp krızi geçirecekmişim gibi hissesdiyorum.Tabiki tek bi cevabım var.
"Evet.Evet evet evet"dedim ve kollarımı boynuna doladım.Oda kollarını belime doladı.
"Seni seviyorum güzelim"
"Bende seni seviyorum herşeyim ama senin şimdi gitmen gerek.Kaçtığını anlrlarsa çok büyük ceza alırsın."dedim.
"Evet ama seni şu aşagadakiyle bırakmak istemiyorum!"
"Şşşt.Sessiz ol.Merak etme bana bişi yapamaz.Şimdi ben onu bakkala filan gönderirim sende o sırada çık tamammı."dedim oda onaylarcasına başını salladı.Onu odamda bırakıp aşagı indim.Salona girdigimde Murat maç izliyodu.
"Murat yaa benim canım abur cubur çekti evdede hiç kalmamış.Gidip bişiyler alırmısın.Salih amcaya sor o sana yolu tarif eder."
"Tamam.Sen yeterki iste.Ne alıyım?"
"Bilmem kafana göre takıl kuzen."dedim.Bende eminimki şimdi ona kuzen dediğim için küfür savuruyo.
"Tamam.Ben on dakkaya evdeyim o zaman"dedi ve kapıyı çekip gitti.Bende hemen yukarı Bartunun yanına çıktım.
"Hayatım.Muratı gönderdim.Hadi sende git.Yarın görüşürüz."dememle bi hışım kalktı ve beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı.Çok heycanlandım.Napıyo bu oğlan? Kafasını eğip bana baktı ve yandan sırıta sırıta;
"Sen bana ne dedin?"
"Ne dedim?Haa yani özür dilerim.Kovuyomuş gibi oldum ama ben sizi tanıştırmadan karşılaşmanızı istemiyorum.Tekrar özür dilerim."
"Hayır.Onu demiyorum. Sen bana 'Hayatım'dedin."dedi.
"Sen bunamı takıldın yani!Tamam istemiyosan bidaha öyle güzel şeyler söylmem sana!"
"Hayır.Çok hoşuma gitti meleğim"
"Hmmm.Meleğimde benim hoşuma gitti ama senin şimdi gitmen lazım hadi."
"Öff.Tamam neyse yarın görüşürüz meleğim"dedi ve yanağımdan öptı ve bende onu geçirdim.Beş on dakika sonrada Murat elinde iki poşet dolusu abur cuburla geldi.
"Ahaaha salyan akıyo ahaaha Asya"dedi.İnanmıyorum rezil oldum.Hemen elimi ağzıma kapattım.Ama hiç bi ıslaklık yoktu.Beni oyuna getirmişti.
"Offf!Murat gerçek sandım!Neyse hadi sen içerden film seç bende duş alıyım artık.Sonrada yemek yiyip film izleyeliiiiim!
"Tamam Asya çabuk ol. Kurt gibi açım ve yemekler soğumaya başladı."
"On dakikaya geliyoruuuum"dedim merdivenlerden çıkarken.Odama girdim ve fıskiyenin altına girdim.Aklımda yine Bartu vardı inanamıyorum!!! O benim sevgilim.Duş aldıktan sonra saçlarımıda kurutup hemen aşağı indim.Masaya oturdum.Yemekler bitince macera filmi izlemeye başladık.Filmin yarısında ben uykumun geldiğimi söyleyip odama çıktım.Yatağa girer girmez yine o aklımdaydı...Off ben bu oğlana köpek gibi aşığım.Yine onu düşünürken uyku beni kolllarının arasına aldı...