Chae-young szemszöge.
Mikor a park elé értünk akkor kook már ott volt,a többiekkel nem törődve futottam elé,és ugrottam a nyakába.
...
Egy nagyon aranyos kávézó mellet döntöttünk,egy elkülönített részhez ültünk.Mikor egy pincér lány jött felvenni a rendelést,egész végig Jungkook-ot nézte,rá pillantottam Taehyungra aki gyilkos szemekkel figyelte a pincért,pár perc mulva vissza jött a rendelésünkkel de még mindig kook-ot figyelte mikor tae meg szólalt
-Én azt értem hogy faszhiányos vagy de ne ilyen feltűnően,majd ha vége lesz a munka idődnek,majd akkor kurválhatsz addig szépen húzzál vissza dolgozni.mondta Taehyung gúnyosan vigyorogva,a pincér lány sietősen el ment,belőlünk meg ki tört a nevetés miután le nyugodtunk,el kezdtük fogyasztani a rendelt italainkat és beszélgetni meg tudtam hogy Jin a legidősebb és hogy a kedvenc színe a rózsaszín,és hogy ő és Namjoon egy párt alkotnak, tae pedig a legfiatalabb,apropó Taehyung.Ő és kook nagyon jól el vannal aminek nagyon örültem hisz tudtam hogy kook szereti Taehyungot....
A többieknek el kellet menniük valahová ezért kook én és Yoongi indultunk haza.
...
18Mikor be értünk a házba levettük a kabátot és a cipőt és bementünk. Vagyis csak én mentem, ő megállt az ajtóban és engem nézett. Mikor megfordultam, a szemembe nézett aztán öles léptekkel meg indult felém.
Derekamra fogva magához húzott és lágyan megcsókolt. Aztán ez egyre hevesebb lett. Levette rólam a pulcsimat majd én is róla. Az ölébe kapott én pedig átkulcsoltam a derekán a lábam. A haját téptem, így húztam közel magamhoz. A falnak nyomott majd hirtelen meg indult velem,a szobába le dobbott az ágyra.Ki gombolta a nadrágomat és lerángatta rólam, aztán ezt megcsinálta a sajátjával is. Mikor melltartóm pántjánál babrált, engedélykérőn rám nézett mire bólintottam. Kikapcsolta azt és elhajította aztán jól meg is nézett én pedig takargatni próbáltam magam. Lágyan ráfogott a csuklómra és eltolta a kezem az útból.
-Gyönyörű vagy!-suttogta a fülembe.
Végül lekerült rólunk az utolsó ruhadarab is. Yoongi végigcsókolta a testem minden pontját. Mikor el ért legérzékenyebb pontomhoz végigsimított rajta nyelvével. Erre nyögtem egy nagyot, ami gondolom felbátorította és egyre hevesebben kezdett nyalni. Ezt egészen addig csinálta amíg sikításban nem törtem ki az érzéshullámtól amit ez okozott. A lepedőt markolva lihegtem.
-Hmm... olyan finom vagy!-mondta mire elvörösödtem
Újra végig csókolta az egész testem.Aztán bepozicionálta magát majd engedélykérőn rám nézett.Bólintottam egyet. Egy határozott mozdulattal teljesen elmerült bennem mire mind a kettenkből egy nyögés szaladt ki. Várt egy picit majd mozogni kezdett. Egy idő után gyorsabban mozogott miközben a nyakamatt csókolta. Mikor el talált bennem egy olyan pontott amitől egy nagyobbat nyögtem
-meg vagy.majd azt a pontott bökdöste(?)tovább majd egymás nevét nyögve mentünk el.
Tudom hogy sokat késtem de itt van. Őszintén szólva lusta voltam és nem is tudtam hogy hogyan is írjam meg ezt a részt.
De azért remélem tetszik.
YOU ARE READING
A vámpír és én(Befejezett)
VampireEgy hideg vérű és kegyelmet nem ismerő gyilkos vámpír és egy lány kit szülei bántalmaznak Haza kisérhettlek?kérdezte reményel teli szemekkel rögtön rá vágtam volna ha nem de valami meg akadályozzot mait nem tudok meg magyarázni hogy mi -Igen.mondam...