15

52 4 0
                                    

r hónappal később

Mint ki derült ikrek lessznek és most meg tudjuk hogy milyen neműek lesznek.
- Chae Young.felkelve a székről indulunk be a terembe,a doktornőnek köszönve feküdtem fel az ágyra és húztam fel a pólóm,majd a meg szokott gélt fel kente a már gömbölyödő pocakomra.
-És a kis mama hogy érzi magát?
-Jól vagyunk.mondom mosolyogva
-Rendben- majd el mosolyodik- meg van a babák neme,most áruljam el vagy lufi lyukasztást vagy a torta felvágást szeretnék?
-A lufi lyukasztást.mondjuk egyszerre ami meg mosolyogtat.
-Rendben akkor fel írom és adják oda egy olyan személynek aki el intézi a lufikat.majd át adta a papír,amit el raktam és egy papír törlőt elvéve egy kis asztalról törlöm meg a pocakom.

...

Már majd nem egy órája az apámra várunk,igen mióta meg bocsátottam neki azóta el telt nem kevés idő az alatt az idő alat meg ismerte Yoongit és a többieket is,igaz az elején nem örültek neki hogy meg bocsátottam főleg Yoongi és kook de ez az idő múlásával rendeződött minden.
-Bocsánat hogy késtem.esik be apám az ajtón ami miatt fel kuncogok- Nagy volt a forgalom és nem akartam ki lyukasztani én a lufikat.
-Rendben de csináljuk már izgatott vagyok.mondom teljesen fel pörögve, amin a többiek jót nevetnek ezért apa át adja a két lufit és egy gombos tűt
-Melyiket szeretnéd ki lyukasztani kicsim?
-ezt.mutatok rá az egykire
-rendben.mondta majd megcsókolt
-3...2...1 FIU.
-Köszönöm Chae.majd meg ölelt
-3...2...1 LÁNY.majd azt veszem észre hogy Yoongi meg ölel,majd meg csókol amit hülye lettem volna nem viszonozni.
-Chae két angyalnak leszek a nagyapja?
-igen.mondom majd oda szaladok és meg ölelem.

...

Már a zuhanyzóban vagyok mikor Yoongi bejön ezért kicsit előrébb megyek hogy be férjen,pár másodpercen belül már el is húzódott a zuhany ajtaja és vele együtt két ölelő kar.
-Köszönöm Chae hogy vagy nekem és hogy meg ajándékozol két csodálatos teremtéssel szeretlek.
-Én is szeretlek Yoongi.mondtam majd meg fordultam karjai között és megcsókoltam.

Miután meg fürödtünk be indultunk a szobába
- Chae,mikor meg láttalak az osztályban tudtam hogy te kellesz nekem majd mikor a barátnőm lettél aztán nekem adtad magad és lesz kettő gyönyörű gyerekünk és remélem megint igent mondasz...Chae Young hozzám jösz feleségül?

Folytatás...

Remélem tetszet ez a rész próbáltam minél érzelmesebbre meg írni nem tudom hogy sikerült-e de azért remélem nem lett nagyon rossz, @fruzsi100-nak és @mohcsimelitta köszönöm a listázást❤.A következő részt meg próbálom hamarabb hozni.

A vámpír és én(Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon