Chae-Young szemszöge.
A nászút valami csodálatos volt hiába csak két napot töltöttünk ott,most pedig egy szülő ágyon fekszem miközben Yoongi kezét szorítom a fájdalom miatt,közben NamJoon kiabál hogy nem sokára kin van a fiam vagy a lányom és már csak egy nagyobbat kell hogy nyomjak,mikor meg hallok egy édes sírást.
-Egészséges kis fiú.mondja Nam
- Most az eddigieknél is erősebbet nyomj.mondja mire mindent bele adok
-Ez az már csak egy kicsi van hátra és kint lesz.egy erősebb nyomás után meg hallok még egy kicsivel vékonyabb hangott
-Ő is egészséges.mondja mire meg könnyebbülök,de aztán már a sötétségen kívül nem érzékelek semmit.Yoongi szemszöge.
Miután Chae meg szülte az ikreket elájult hiába szolongattam nem reagált rá.Tudtam hogy mit kellene csinálnom de nem akarom hogy ő is ugyan azon menjen keresztül amin én és a többiek de ha nem változtatom.
-Yoongi ha nem változtatod át meg fog halni.mondja Namjoon,mire a haját el tűröm az útból és a nyára hajolok,a fogaimat a bőrébe mélyesztem és fogaimon keresztül a testébe juttatom a vámpír mérget.Pár perce már nézzük Chae-t de meg sem mozdul.
-Yoongi gyerünk ki holnapra biztos jobban lesz....
Ez volt egy héttel ezelőtt azóta meg sem moccant hiába beszélünk hozzá nem reagál rá.Az ikrek etetésé cumis üveggel oldottuk meg,minden nap valaki más hogy hozzánk szokjon,ma pont én vagyok a soros.Már adnám be Min Seo-nak a cumis üveget mikor kook el kezd ordítani nekem
-YOONGI HYUNG GYERE GYORSAN.
-JIN- ordítom kétségbe eseten,mire le szalad az emeletről.-Kérlek etesd meg.adom jin kezébe lányomat,és szaladok Chae szobája felé,mikor be nyitok kook oda rángat Chae ágya elé.
-Hyung,Noona meg mozdult.mondja lelkesen,mire rá pillantok és meg látom hogy meg próbálja fel nyitni szempilláját.
-Kook,vid ki az udvarra Min-t és te is menj ki vele.De előtte szólj Tae-nak higy hozzon egy tasak vért.Siess.mondom idegesen mire ki szalad,és hallom ahogy tae-nak mondja hogy hozzon vért,aztán ki mennek Minnel az udvarra és épp magyaráz neki.Épp Chae-ra pillantottam mikor láttam hogy nyitogatása a szemeit amik vörösen fénylenek.
-Chae jól vagy, emlékszel rám és arra hogy mi történt?Chae-Young szemszöge.
A sötétségen kívül nem érzékeltem sokáig semmit,aztán pedig a nyakam egyik oldalán egy szúró érzést és a testemben szétáradó valamit.
...
Mikor fel ébredtem a mindent éleseben láttam és minden kis neszt hallotam ami a szobában volt és azon kívül is amit nem tudtam mire vélni.
-jól vagy, emlékszel rám és arra hogy mi történt?
-Persze miért ne lennék jól Yoongi, a kicsik hol vannak?
- azt tudod hogy milyen nap van ma?
-Június 13.mondom kissé frusztráltan.
-Chae te egy hete ki voltál ütve.-mondja mire le sokkoltam.-És... khmm...vámpír vagy.mondta mire nem hittem a fülemnek.
- Tessék?kérdeztem egy kicsit hangosaban a kelleténél.
-Hyung itt van amit kértél,Ohh szia Chae.mondta Taehyung majd el indult ki de aztán vissza fordult.
-CHAAE.kiabálta és közben rám ugrott, mire nevetve vissza öleltem
- Jolvan Tae had adjam oda ezt a vér tasakot Chae-nak,biztos látni akarja már az ikreket.mondja Yoongi miközben meg próbálja le hámozni rólam Tae-t....
Miután meg ettem(?) a vért amit Tae hozott most pedig épp a gyerekkel játszom,most minden olyan nyugodt remélem ez igy is marad örökre.
Remélem tetszett ez a rész bár mondjuk elég nehezen íródott meg de azért remélem jó lett.
_________________________________________
Bár tudom hogy ez soha nem fog el juttni hozzá de innen is boldog születésnapot Jungkook.
KAMU SEDANG MEMBACA
A vámpír és én(Befejezett)
VampirEgy hideg vérű és kegyelmet nem ismerő gyilkos vámpír és egy lány kit szülei bántalmaznak Haza kisérhettlek?kérdezte reményel teli szemekkel rögtön rá vágtam volna ha nem de valami meg akadályozzot mait nem tudok meg magyarázni hogy mi -Igen.mondam...