Chae-young szemszöge.
Előző részek tartalmából:
a tanár azt mondta hogy maradjak bent,nem akartam bent maradni de sajnos muszály.
Amikor a többiek ki mentek az osztályból el indultam a tanár felé hogy mondja mit szeretne
- Chae drágám- nem kezdődik jól - gyere csak ide.nem mozdultam ezért a karomnál fogva oda rántott magához és el kezdett fogdosni erre el löktem ami látszólag nem tetszett neki
- Most szépen le fogsz szopni vagy meg bánod.mondta szem rebbenés nélkül
-Nem.mondtam majd el akartam indulni de az öreg csak nem engedett el
-Most le szopsz vagy én nyomom le a torkodon.ordította a faszi , már myomott volna le a földre de arra nem számított hogy Yoongi nyit be az ajtón
-Chae jössz? Régóta bent vagy már.
-persze de előtte ezt ajándékba adom. Mondtam majd meg rúgtam.és ki mentünk.
-köszi hogy meg mentettél.mondtam majd adtam neki egy puszit
-persze hogy meg mentem a barátnőmet egy pedofil állattól.Az eset után két hónappal
Szerencsére ki rúgták a tanárt miután el mondtuk a dirinek az esetet és nem lett semmi abból hogy meg rúgtam bár nem nagyon örültek neki de meg érdemelte,itthon ugyan az a helyzet,hanem rosszabb a szüleim kezdenek gyanakodni mert pár nappal ez előtt egy kicsit el szaladt velünk a ló és egymásnak estünk de a szüleim akkor értek haza és így nem történt meg,mikor Yoongi le szált rólam meg láttam a kisebbik énjét mire rögtön el pirultam ami láttán el kuncogta magát,de gyorsan adtam neki egy puszit majd ki ugrott az ablakon és el sétált.
Le mentem meg kaptam az az napi,verésemet és be mentek a szobájukba én is el indultam a sajátomba mikor nyittam volna be a szobámba meg hallotam anyám nyögéseit és apám hangját amit azt mondja hogy lovagolja meg nem akartam tovább hallgatni ezért gyorsan össze pakoltam a ruháim és a holnapra szükséges könyveket még,gyorsan magamhoz vettem a töltőmet és el indultam ahoz az elhagyatott házhoz,amit szinte már otthonom ként tekintek.
...
Reggel mikor felkeltem nem is gondoltam volna hogy a mai nap teljesen fel forgatja az egész életem.
Gyorsan el készültem.A fog mosással és a fésülködéssel nem volt gond mert már hoztam ide fésűt és fogkefét is.
Már közel jártam az iskolához mikor meg hallotam drága barátnőm hangját amint azt ordítsa hogy várjam meg így kérésének eleget téve vártam meg,és együtt folytatva utunkat,az iskola kapujában találkoztunk Yoongival aki egy csókkal köszöntött majd be mentünk.
...
Már majdnem otthon voltunk mikor egyre rosszabb előérzetem kezdett lenni amit a mellettem sétáló barátom is észre vehetett,mert meg ált és meg csókolt amit persze hülye lettem volna nem viszonozni.
Mikor a házunkhoz értünk meg csókoltuk egymást nem
tartott sokáig hisz a szüleim bármikor meg láthatnak ezt mind ketten tudtuk,de a szerencse nem a mi oldalunkon ált mert egyszer anyám ordítását hallotam meg.
-Te semmire kellő ribanc nem meg mondtuk neked hogy tizennyolc éves korodig nem baszogat hat senki.ordította anyám erre persze apám is kijött és a hajamnál fogva be rántott az elő szobába
-Már kurválkodsz is te ribanc most meg tanulod.mondta majd a jól ismert övet kezde ki bontani már épp meg akart ütni mikor ki vágódott az ajtó azt hittem anyám az de tévedtem mert,Yoongi meg fogta a kezemet és fel rángatott a szobámba es kulcsra zárta azt.
-Chae pakold össze a ruháidat-nem ellenkeztem csak tettem amit kér- és a fontosabb cuccaid.gyorsan készen lettem,amibe a ruháim és a könyveim vannak azt ő vitte le a lépcsőn hiába mondtam hogy el bírom nem adta ide.-Yoongi hová megyünk?
- haza.mondta egyszerűen
-de én most..izé.nem értem miért mondta ezt.
-Chae hozzánk költözölA hibákért bocsi
CZYTASZ
A vámpír és én(Befejezett)
WampiryEgy hideg vérű és kegyelmet nem ismerő gyilkos vámpír és egy lány kit szülei bántalmaznak Haza kisérhettlek?kérdezte reményel teli szemekkel rögtön rá vágtam volna ha nem de valami meg akadályozzot mait nem tudok meg magyarázni hogy mi -Igen.mondam...