Кристиян
—Кристиян Рийд!—силен трясък по вратата. Много хубаво събуждане, мамо!
—Ох, идвам!—изправих се и взех една тениска. След това отворих вратата. Мама влезе с вестник в ръка. Какво сега? Ще ме бие с вестника ли? Засмях се, тя ме погледна объркано.
—Какво се смееш?
—Ами не знам. Помислих, че ще ме набиеш с вестника.
—Кога най-накрая ще пораснеш? Както и да е.—хвърли вестника по мен.—Дъщерята на кмета обикаля среднощните заведения с Кристиян Рийд.
Вдигнах вестника и се зачетох в новината. Снимката беше добре, тя изглеждаше добре.
—Не е...—прекъсна ме.
—Защо не знам, че излизаш с Алисън? Дъщерята на кмета? Знаеш ли как ме злепоставяш. Попринцип по традиция трябва да се срещнем с родителите и, а ти как ли пък не я отвличаш посред нощ.—какви ги говори?
—Мамо, успокой се!—сложих ръцете си на раменете и.—Между мен и Алисън няма нищо. Още.
—Баща ти остана приятно изненадан!—интересно.
—Това е добре, предполагам.
—Смей да нараниш момичето. Лично аз ще те набия.—взе вестника от ръката ми.—С този вестник.
Засмях се, а тя излезе от стаята. Хвърлих се в леглото и грабнах телефона. Трябва да разбера дали Али знае за новината.
К:Добро утро!
А:Добро да е! Станал си рано?
К:Ами майка ми почти разби вратата с един вестник.
А:Новината, нали?
К:Да.
К:Реши, че ходим и откачи. Трябвало семействата ни да се срещнат. Традиции.🙄А:😂😂
А:Горкият ти.К:Горките ние.
К:Искаш ли да пием кафе?А:Съжалявам, но няма да мога. Трябва да отида до университета. Имам лекции.
К:Добре. А уговорката за довечера?
А:Ще се разбера с Ния и ще ти пиша.
К:Добре. Приятни лекции тогава!
А:Благодаря!
Този път станах. Взех си душ и облякох дънки и тениска по тялото ми. Взех едно сако и слязох в трапезарията. Баща ми пиеше кафе, беше усмихнат и четеше вестник. Усмихнат ли? До него седяха Майкъл и Зейн, едни от най-добрите ми приятели.
YOU ARE READING
Златното правило
RomanceКогато бях малък баща ми все ми повтаряше едни изрази. На 19 той застана пред мен и ме попита дали ги помня. Повтори ги и ги нарече ЗЛАТНИТЕ 7 ПРАВИЛА 1. Бъди верен на семейството си! 2. Не се предавай пред нищо и никой! 3. Винаги бъди най-добрият! ...