...... jungkook-7 , taehyung-9
Yeni taşınmış komşularının "hoşgeldin partisine" gitmek küçük çocuk için saçmalıktan başka bişey değildi. Ne yani , buna mecbur bile değildi . Ama şuanda annesi elini tutarak onu çekiştiriken bunları düşünmek pek anlamlı değildi . Planları arasında tüm gün somurtmak olan çocuk annesinin onu çekiştirmesi ile adımlarını daha yavaş atmaya başlamıştı .
"Anne !! Anne!! Gitmek istemiyorum "" mızmızlanarak söylediği cümle annesini yine de durdurmamıştı . Yüzünü çocuga çevirmeden kısık ses ile konuştu . ""Onlarında oğulları var , bak . Eğlenirsin onunla . Hızlı yürü Taehyung "" . Çocuk annesinin dedikleri ile tatmin olmamış yüzünü garip şekilde ekşiterek mırıldandı "onu şimdiden sevmedim , umarım hemen giderler ".
Bu düşünceler ile nerdeyse 3 dakika sonra 2 katlı beyaz evin önüne varmıştılar . Evin güzel dizaynı ve nerdeyse ev kadar güzel olan bahçeleri vardı , ama bunlar küçük çocugun neşesini hala da yerine getirmemişti . Annesi zaten insanlar ile , çoğunlukla komşuları ile dolu olan bahçeye çekiştirdiği Taehyung ile girdi . Kısa sürede kaynaşan annesinin aksine küçük çocuk bi köşede üzerindeki kahverengi hırkanın uclarından tutarak sesli nefesler vererek etrafa bakıyordu ama onun dikkatini çekecek hiç bişey olmamasından ötrü hafif uzun siyah saçlarının gözüne batmasını bile umursamadan kafasını geriye atarak eline tutuşdurulmuş meyve suyunu yere burakdı ve gökyüzünü izlemeye başladı .
Manzarası güzeldi taki manzaradan bile güzel gözlerin önünü kapatmasınadek ."Uyuyor musun? " . Taehyung aniden irkilerek ona doğru eğilmiş çocugun kafasına çarptı ve ikisi de aniden acı ile inledi . Diğer çocuk yaşının küçük oldugunu belli edermişcesine daha tiz sesle inlemiş ve kafasını ellerinin arasına alarak birkaç adım uzaklaşmışdı . Taehyung gözlerini açtığında önündeki çocuga bakakalmıştı . Çocuk zayıf bir bedene sahip olmasına ragmen tombul , kırmızı ve hala dokunmamış olsa bile yumşak oldugunua emin oldugu yanakları ile tatlı görünüyordu . Üzerindeki bol olduğu belli olan kazak , kahve saçları ve iri , yuvarlak gözleri ile eşsiz görünüyordu .
Taehyungu düşünceler aleminden çıkaran ses ise önündeki tatlı çocukdan geliyordu yine . "Korktuysan özür dilerim " . Sesinde masumluk ve samimilikden başka bi şey olamayan çocuk hala bi eli kafasında , gözlerini irice açmış büyük çocugu izliyordu . "oh , sorun yok " demişti Taehyung , sesinde hiç bi duygu taşımadan . Ve o an , Taehyungun ömrü boyu unutmayacağı o tatlı gülüş ile küçük çocuk elini uzattı . "Ben Jungkook ". Büyük çocuk bi kaç saniye o gülüşte takılsa bile aynı şekilde elini uzatmış ve hafif gülümseyerek "Taehyung ben de "" dedi ......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
merhaba ve sonra görüşürüzzzz..
vote unutma!! ehehehehe