● our sea ●

8 2 0
                                    

Jungkook-7 , Taehyung-9

""Anne , Taehyunglara gitmek istiyorum , anne nolurrr "" diye söyleniyordu küçük çocuk bi kaç ay önce tanıştığı çocukla yeniden oyun oynamak ve eğlenmek için .

""Dün zaten onlardaydın kook , rahatsızlık vermeyelim , hmm tamam mı?""

""Tae istedigin zaman gele bilirsin demişti ama ""

"" Ama hergün gidemezs-"" kadının sözünü çalan kapı zili bozmuştu . Küçük çocuk bezmiş şekilde oturuyor ve somurtuyordu . Annesi kapıyı açtığında ise karşısında mavi denizci şapkalı ve elinde kağıttan gemi tutan Taehyungla karşılaştı .

""Aa Taehyungcum , merhaba""

""Merhaba Yein teyze , kook evde mi? "

Jungkook duyduğu sesle sevinçden yerinde duramıyordu , koşan adımlarla kapıya gelmişti ve annesinin önüne geçip ""TAEEE "" diye bağırmıştı . Büyük çocuk karşılaştığı manzara karşısında gülümsemişti.

""KOOKK"" diye o da aynı tepkiyi vermiş , sonra ise küçügün ona sarılmasıyla şaşırmış olsa da karşılık vermişti . Küçük çocuk o ağzını açmadan , onun kolundan tutup yukarıya sürüklemeye başlamıştı . İkiside merdivenlerden koşar adım çıkmaya başlamıştı . Arkalarından annesin "yavaş olun" uyarılarını duymamazlıktan gelerek Jungkookun odasına gelmiştiler bile .

Küçük çocuk hyunguna yeniden sarılmıştı .

""seni çok özledim Taee""

"" ah yavaş ol Kook , daha dün oynadık "

""olsun , ben yine de özledim . Sen özlemedin mi ? "" sonlara dogru ağlamaklı çıkan sesle isyan etmişti küçük . .

""tabiki özledim "" dedi Taehyung küçügün saçlarını okşayarak .

Belli etmese bile mayışmıştı büyüğün vanilya kokusuyla küçük çocuk . Kafasını kaldırdı ve ""elindekini nerden buldun ."" diye sordu

""ben yaptım , nasıl olmuş ?""

""gerçekten mi ? çok güzel"" diye tatlı yüz ifadesiyle büyügüne bakıyordu . . "Tae "

""hmm"

""bana da yapar mısın , lütfen " dudagını büzerek sormuştu küçük çocuk.

"tabi yaparım , kook " dedi büyük ve küçügün burnuna küçük bi öpücük kondurdu.

15 dakikanın sonunda iki çocukta ellerindeki kağıt gemiler ile gizlice banyoya adımlıyordular .

""bak Tae , bu bizim denizimiz olsun , tamam mı""

Büyük çocuk kuvet tamamen doldukdan sonra elini suya sokmuş ve suyu dalgalandırmıştı

""Kook deniz dalgalanıyor , aaa gemilerrrr"" . Küçük kıkırdayarak büyüge katılmıştı .

"deniz canavarları , hayırrr " diye elindeki ahtapot banyo oyuncagını gemilere dogru fırtlatmıştı küçük çocuk ama bu büyük bi dalgaya sebep oldugu gibi çocukların üstünü de ıslatmış .

"kook , gerçekten bi deniz canavarıymış bu "" dedi kıkırdayarak , daha sonra kuvetin içine girdi ve deniz canavarı ile kavga ediyormuş takliti yapmaya başladı büyük çocuk üstünün tamamen ıslanmasını umrsamayarak .

Küçük çocuk da aynı onun gibi suya girmis "" aaa tae kurtar beni "" diye bagırçaya başlamıstı

Uzun soluklu bi kavganın sonunda heryer su olmuş ama sonunda ise büyük çocuk kazanmıştı , adil bil dövüş olmasa bile . küçük çocuk sevinçle Taenin üzerine atlamıştı.

""Tae kurtardın beni , kahramanımsın artık "" diyip büyügün dudaklarına küçük bi öpücük kondurdu . Büyük bundan fazlasıyla hoşnut olmuş ve o da sarılmaya başlamıştı .

""seni hep kurtarırım Kook "".

İkisi de kuvetin içinde sarılmaya devam ederken içeri Kookun annesi girdi .

""AHHH NAPTINIZ BURDA SİZ ""..................

TRUE•TO•THE•LAST // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin