39|Trente Neuf

708 69 31
                                    

"Yaa çok tatlı ama bu"

Yeji'nin dediği şey üzerine kıkırdamıştım.

Dün sevgilim hyung ile karpuz gecesi yaptıktan sonra uyuduğu için filmimizi yarım bırakıp beraber uyumuştuk. Pişman değildim açıkçası. Hangi film olursa olsun onunla uyumak tüm aktivitelere bin basar.

Ertesi gün -yani bugün oluyor- ise bir süredir uğramadığım tiyatro ekibinin yanına uğramıştım. Şanslıyım ki ben geldiğimde skeçlerine ara vermişlerdi. Sırayla hepsiyle kucaklaşmıştım. Hepsiyle sosyal medya hesaplarımdan takipleştiğim için ikimizin sevgili olduğunu öğrenmişler beni sorguya çekmişlerdi.

Açıkçası en başta biraz utanmıştım anlatırken ama sonradan açılmış sanki o anı tekrar yaşıyormuş gibi anlatmıştım. Ben anlatırken arkamda Hyujin ve Jimin dediklerimi birbir canlandırıyorlardı. Ne dersem adım adım yapmışlardı hepsini.

Öpüşme anı geldiğinde karşı karşıya duran ikili birbirine bakmış ve yalandan kusma hareketi yapıp arkalarını dönmüşlerdi. Onlara ekipçe kahkaha atmış ve anlatmayı bitirmiştim.

"Sonunda, yani birkaç ay sonra halka açık tiyatrolar sergilemeye başlayacağız. Bu sahneyi ekleriz eğer sizde isterseniz?"

Yeonjun'un sözleri üzerine gözlerim büyümüş ve ona bakmıştım. Ne demek açılıyor?

"Sen ciddi misin? Burası zaten halkın tepkileri yüzünden kapanmamış mıydı?"

"Hm hm, bir bakıma öyle ama bir süredir eskisinden fazla çalışıp burayı adam ediyorduk. Ayrıca başkan ile de görüştük iki gün önce denetlemeye geldi. Bir sorun olmadığını görünce de anlaşma yaptık ve tadaa!!"

Gözlerimden yıldızlar çıktığına emindim. Bazı insanlar hem sahnelerimizde eşcinsel insanlar var diye hem de yaptığımız oyunları herhangi bir açık alanda sergileyip çocukların psikolojilerini bozduğu gerekçesiyle şikayet etmişti bizi.

"Ne kadar mutlu oldum anlatamam!"

Tabi burada benim dışımda herkesin haberi vardı. Buna rağmen onlara doğru yürüdüm ve önce Yeji'ye sarıldım. Sonra Hyujin geldi diğer kolumda ona attım derken ekipçe sarılmaya başladık. Uzun süredir aldığım en güzel haber olabilirdi bu.

Tabi Taehyung ile sevgili olduğumuz gün dışında.

Sarılmayı bitirdikten sonra yemek sipariş etmiş onları yemiştik. Yanlarındayken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım insanlar vardı çevremde ve bundan mutluydum.

"Şimdi çıkma teklifi ettin mi etmedin mi?"

Sohbet ederken konu oradan oraya atlamış Hyujin'in sevdiği çocuğa gelmişti.

"Edecektim aslında ama o sıra olaylar baya bi karıştı. Herneyse onu bunu bırakında..."

Herkes sustu o sıra. Ne oldu demeye kalmadan ensemde bir sıcaklık hissettim. Huylanıp kafamı arkaya yatırdım ve bu hareketi yapmamla bir gülüş duydum.

"Merhaba sevgilim" diye fısıldadı kafası hala ensemde iken kulağıma. Nefesleri hala enseme vurduğu için huylanıyordum bu yüzden kıkırdadım. Gülüşümle yanıma geldi ve sıkıca sarıldı bana.

"Buraya geleceğini söyleseydin ben bırakırdım seni."

Taehyung'a bakarken arkadan Jimin'in fısıltılarını elbet duyuyordum.

"Gece beraber kalmışlar." demiş ve yanındakine göz kırpmıştı. Onu takmadım bu sefer. Diğer türlü kafamda senaryolar kurar olmadık şeyler yüzünden utanırdım.

 Cafuné | Taekook ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin