bölüm 5

297 8 2
                                    

Akşam olmuştu yurda yerleşeli 1 hafta olmuştu sanki herşeyi baştan yaşiyordum ölen her kız gece rüyama giriyordu banyoya gidip bir ilaç aldımmı herşey bitiyordu ne kabus ne kan hiçbirşey kalmıyordu ama bir gece kalkıp koridorda yürüdügümü gördüm boş boş yürüyordum koridor o kadar uzunduki git git bitiyordu neyse resmen ben kendimi takip ediyordum sonra bir an semantayı gördüm ben semantayı öldürüyordum bıçakla gözlerini oyuyordum ve bagırmasın diye dilini kopariyordum bağırarak kabustan uyandım terler içindeydim banyoya gidip ilaçıma baktım ilaclarım bayoya dökülmüştü ama bunu ben yapmamıştım odamda biri vardı direk koridora koştum güvenlik geldi odayı aradı ama kimseyi bulamadı nerden kaçmıştı diye diye düşünüp durdum odama girip uyudum sabah olmuştu kalkıp derse giddim dersi işleyip yemek haneye giddim yemeklerimi alıp masanın birine oturacakdım ama masaların hepsi doluydu birden arkadan bir ses geldi heyy kıristın diye dönüp baktığımda bu yurdun futbol takımındaki tomydi beni yanına çağırıyordu yanina gidip oturdum konuştuk biraz ona aşık olmuştum galiba oda bana aşık olmuştu onla çıkmaya başaldık her akşam odama gelir benimle kalırdı onla 2 haftadır çıkıyorduk onu cok seviyordum o yanımda olunca kabus görmüyordum ve ilaçlarımı almadıgım için herşeyi hatırlama ya başlamıştım.

KARABASANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin