bölüm 4

334 8 2
                                    

Sabah olmuştu saat 12:30 du derse geç kalmıştık semanta uyuya kalmıştı üstümü giyip semantayı uyandırmak için dürttüm ama uyanmadı içime bir korku düştü Rüyam gerçekmi olmuştu semantayı çevirdigimde gözleri yoktu şok olmuştu akşam konuştuğum kız şimdi ölüydü 1saat içinde odam polis dolmuştu beni suçlu görüp nezarhateneye götürmüşlerdi ama ben suçlu deyildimki kameralara baktıklarında bir kameranın ortada olmadığını fark edmişleri polis beni sorguya çekmişdi onlara kabuslarımla alakalı olduğunu söyledim ve samantayı rüyamdaki şeyin öldürdügünü söyledim beni deli zannedip hastaneye kaldırmışlardı doktorlar ve psikoloji uzmanları benle konuşmak için sıraya girmişlerdi hergün bana bir ilaç veriyorlardı doktora ve piskiyatriske herşeyi rüyamda gördüğümü ve arkadaşlarımı o şeyin öldürdüğünü söyledim piskiyatristen birisi onun karabasan olduğunu söyledi acaba bu arkadaşlarımı öldüren şeymiydi deli hastanesinde tam 1 yıl kaldım tarih 2001 di eğitimimi tamamlamak için kız yurduna gelmiştir orada aldığım ilaçlar yüzünden beynim suluydu hiç bişe hatirlamiyordum orada eski odama yerleştim her kez benle deli deli diyip dalga geçiyordu bazıları katil bile diyordu ama ben ne deliydim nede katil.

KARABASANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin