Bir gece saat 5:29 civarıydı uyandım yanımda tomy uyuyordu başım ağrıyordu ama ona söylemeden kalkıp mutfağa giddim ama arkamdan o gıcık ses geliyordu kulaklarım batlicak gibiydi ve birden karşımda karabasanı gördüm beni tutup fırlattı duvarda izim çıkmıştı belimi incitmiştim o acıyla topallaya topallaya mutfaktan bıçak aldım artık ondan korkmicaktım artık beni yenemeyecekti onu koridorun başında gördüm tam odamın önündeydi koşup bıçağı ona sapladım yere yıkıldı bıçağı karnından çıkardım aklıma semanta ve miyanın ölüm şekli geldi bıçağı elime aldım ve gözüne soktum iki gözünü çıkarttım bağırıyordu dilini tutup kopardım ama bir an şaşırdım karabasan dediğin asla ölmez ve kanı akmaz arkamdan yine o ses gelmişti arkama baktığımda karabasan bana bakarak gülüyordu o an elimdeki bıçağı bırakıp öldürdügüm kişiye baktım o tonydi üzüntüden ölmek istedim ilk defa canım böyle yanmıştı hayatımdaki en sevdiğim kişiyi öldürmüştüm polisler gelip bana kelepçeyi taktılar polis arabasına binerken bişey fakeddim ölen bütün arkadaşlarım odamın penceresindeydi en öndede karabasan vardı polis kayıp olan kamerayı dolabımda bulmuştu kamerayı izlediklerinde herkezi benim öldürdümü sandılar miyanın gözünü çıkarırken sementanın dilini keserken sevgilimi bıçaklarken miyanın oda arkadaşlarını öldürürken videolarım vardı ben KARABASAN ın oyununa gelmiştim bu benim cezamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARABASAN
Aventurakarabasandan korkarmısın korkuyorsan sakın okuma!!! ilk hikayemdir kötü olsa bile herkezden özür dilerim yorum yapmayı unutmayın.