Capitol 4

645 39 3
                                    


L-am lăsat pe Rafael să doarmă în brațele mele pentru o vreme, înainte de a mă îndepărta cu grijă de el dormind. A gemut instantaneu din cauza lipsei de căldură înainte de a-și bătu mâna în jurul patului, căutându-mă.

Am zâmbit încet, înainte să apuc o pernă și să o strec cu grijă sub braț. Obișnuindu-se cu asta, s-a întors să-și atingă somnul. Era peste măsură de epuizat, iar liniile slabe de sub ochi erau dovada.

De când fiica noastră a fost luată de la noi, părea că un calculator s-a răsucit în interiorul lui. Era mai protector cu mine și cu Violette mai mult ca oricând și a dispărut mereu pentru ziua în care se întorcea noaptea târziu acasă, cu uneori mirosul de sânge lipit de hainele lui.

Ziua în care fetița noastră a fost luată de lângă a fost ziua slăbiciunii. Dante și cei mai mulți dintre paznici erau în afara proprietății pentru a-i doborî pe intrușii de pe docuri care, fără îndoială, se încurcau cu ceva ce nu era al lor.

Îmi amintesc că Rafael i-a ținut pe doi dintre paznicii șefi pe proprietate pentru siguranță și l-a pus pe Dante să plece în locul lui. A spus că își dorește timp cu fetele lui, dar nu m-aș fi așteptat niciodată să rămân cu sufletul însângerat și inima frântă.

Îmi amintesc de gusturile sărate ale lacrimilor mele din ziua aceea. Îmi amintesc de strigătele mele când l-am implorat pe Brian pentru milă și pentru fiica mea. A făcut ce era mai rău, a luat-o de la noi spunând că ar fi mai bine decât moartea și încă mai simțeam adevărul amar din spatele cuvintelor lui. A luat-o în numele răzbunării.

M-am îndreptat repede spre baie înainte de a face un duș rapid și apoi m-am îmbrăcat într-o rochie roz moale. Mi-am lăsat părul ud jos și m-am îndreptat liniștit înapoi în dormitor să văd că Rafael încă se ghemuia în pernă. M-am dus în vârful picioarelor spre el înainte de a mă apleca și de a-i ciuguli fruntea, îndepărtându-i părul de pe față.

Cu o ultimă privire spre el, m-am mutat din dormitor și am coborât la ușa fetițelor mele,oftez simțind cum inima mi se rupe iar și iar în bucăți.

Am deschis în liniște și am oftat când o văd pe Violette întinzându-se fericită la oile moi de pluș de deasupra pătuțului ei. Mâinile ei drăguțe și dolofane se întind spre jucării și apoi se întorc lângă ea în timp ce bolborosește entuziasmată să încerce din nou.

Încerc să nu mă uit în cealaltă parte a camerei,  unde pătuțul gol al surorii ei rămâne încă  neatins și toate bunurile ei pe care le  cumpărasem cu atâta dragoste. Mă doare  chiar să mă gândesc că pătuțul nu o ține în  brațe și că nu s-ar atinge niciodată de acele  jucării care stau în coșul de lemn.

Mi-am pus acele gânduri în spatele minții în  timp ce mă îndrept spre copilul foarte  fericit.  Ochii ei albaștri azurii strălucitori se umplu de  emoție când își întinse brațele dolofane spre  mine acum,  în loc de jucăriile plutitoare deasupra pătuțului ei.

-"Buna,iubito."  spun în timp ce o ridic din  pătuț și în brațe. Ea își ghemuiește instantaneu capul în curba gâtului meu, ca  tatăl  ei,  făcându-mă să zâmbesc. Își bolborosește preocupările și eu ascult,o bat liniștitor pe spate.

Ies din cameră și mă întorc spre dormitorul  nostru pentru a face o baie caldă pentru ea și  o clătesc ușor. Ea continuă să își miște gâtul în timp ce se juca cu gulerul rochiei mele cu mâinile, strângând și desfăcând materialul moale.

Deschid ușa înapoi, așteptându-mă că Rafael  să încă  doarmă, dar este foarte treaz și stă  lângă pat. Ochii lui se uită instantaneu spre  noi.

se încălzește la vedere instantaneu. 

-"Ce mai fac fetele mele preferate?"  Spune el  în timp ce Violette iese instantaneu din gâtul  meu pentru a urmări vocea tatălui ei.

Violette îl adoră pe Rafael, oricât ar putea fi  uneori, iar mâinile ei micuțe sunt in aer în direcția lui Rafael.

Ea țipă instantaneu fericită și emoționată,  înainte de a încerca să ajungă la el pe pat.  Rafael începe să râdă în timp ce mă îndrept  spre el pe pat, cu Violette în mâini,încercând cu disperare să iasă.

Când ajung la Rafael, ea practic sare din brațele mele în ale lui cu un țipăit de entuziasm. Râd  și i-o dau în timp ce ea își înfășoară instantaneu brațele minuscule în jurul lui.

El îi ciugulește ușor vârful capului înainte de a  o gâdila în timp ce ea se agita în îmbrățișarea lui,încercând să scape.

-„Violette, hai să facem o baie și ne putem întoarce la tati după aceea.

De parcă ar fi înțeles ce am spus, se ascunde  instantaneu ghemuindu-se la pieptul lui cu tatuaje crezând că nu o pot  vedea. Rafael râde în timp ce îi freacă fruntea  și spatele cu dragoste.

-Violette, hai să mergem la mami acum. El o  liniștește în timp ce ea încearcă să se ascundă mai mult în el.

-„Bănuiesc că știm cine este favoritul ei."  Spune el și îmi trage cu ochiul în direcția mea.  Îmi dau ochii peste cap și încerc să o trag ușor  de lângă el,dar ea nu pare să se clinteze.

-„Da, e prințesa lui tati". Gemu, frustrat, dar  le zâmbesc amândurora. Știu totuși că cealaltă  fiică a mea a fost și este fata mamei.

______________________________

Rafael Rossi IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum