Co Się Ze Mną Dzieje?!

3 1 0
                                    

Pov Alexis:

Kiedy byłem w szkole zaczęło mi się robić nie dobrze. Postanowiłem że się napije a na przerwie coś zjem. Kiedy Yukii zauważył że coś jest nie tak, zaczął się dopytywać czy wszystko dobrze a ja nie odpowiadałem.

Nagle zadzwonił dzwonek. Chciałem jak najszybciej pobiec do łazienki ale łazienka była zamknięta, ponieważ spataczki dopiero skończyły ja myć. A w damskiej mię odrazu wyśmieją i wyrzucą. Postanowiłem więc udawać że wszystko jest dobrze i pilnować bym się nie zwymiotował. Kiedy Yukii próbował do mnie zagadać ją albo uciekałem albo go ignorowałem. Chyba zauważył że coś jest nie tak.

Pov Yukii :

Z Alexem było coś na 100 procent nie tak. Próbowałem dowiedzieć się co jest nie tak ale zawsze gdy próbowałem do niego zagadać to mnie ignorował albo uciekał. Nigdy tak nie robił. Gdy zauważyłem go w klasie od Angielskiego jak pakował swoje rzeczy widziałem że jest blady jak wampir. Podszedłem a kiedy ten miał już uciekać wziąłem go za ręce i przycofalem go do ściany.

-Co się dzisiaj z tobą dzieje?!

-Nic!

-Al. Widzę że coś nie tak.

- Nic. Odpowiedział blondyn po czym wyrwał się z moich rąk i uciekł do łazienki. Nie otwierał i nawet jak chciałem ją wyważyć. Słyszałem że robi coś przy desce ale nie wiedziałem co. Widać było że kuca. Postanowiłem dać mu spokój i może mu przejdzie.

Po lekcjach widziałem jak biegnie do domu cały we łzach. (jakby o to nie wyszedł z kabiny do końca lekcji) Co się z nim dzieje? Jak wrócę do domu to odrazu do niego zadzwonię.

- Tak?..

-Alex wszystko dobrze?

- Tak..

- Dobrze, czemu tak mówisz?

-Zasnąłem.

-Och dobrze. A czemu dzisiaj byłeś taki wiesz, taki 😵

- A tak nom, niedobrze mi było tylko

- Ale teraz wszystko ok?

- Tak chyba rano za dużo zjadłem.

- Aha(TYPOWY ON). O zapomniałem chciałbyś może wasc do mnie na noc? Moich rodziców nie będzie w domu i nom. Pooglądamy sobie coś, zjemy, będzie fajnie.

- No jasne tylko spytam się mamy i ci napisze ok?

- OK

- Papa!

- Bajj Kc-

*Klik*

Czekaj czy ja właśnie powiedziałem że go kocham?. BOŻE.

*Piiiiingg z mess*

Masz nową wiadomość od: Al❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
-Hej Znowu. Mama powiedziała że tak!!! AAAA AJM SOŁ EKSTAJTING!!!!!!!!

-Hej. Ja też Heh.

Dobra czyli muszę posprzątać dom kuchnię. Kiedy skończyłem sprzątać była gdzieś jakaś 19.
Po chwili usłyszałem dzwonek do drzwi.

______________________________________
Notatka Autora

Część! Chce przeprosić za nie wrzucanie nic ale nie czułem się na siłach mam nadzieję że ten rozdział wam się spodobał! Miłego dnia/wieczoru/nocy!

Charlie :]

Nie wiem Co Mam O Nim Myśleć. (Yaoi) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz