¹. Bölüm

268 14 3
                                    

Sevgilimden ayrıldığımdan 1 hafta 2 gün sonrası yine saçım başım dağınık yıpranmış bir şekilde yataktan kalktım saat kaç mı ? Saat 5
Niye bu saatte kalktım ? Bilmiyorum.
Sevgilimle niye ayrıldım?
İşte orasını bende bilmiyorum . Bundan tam 1 hafta 2 gün önce benden ayrılmak istediğini söyledi tabi bunu söylemeden önce de bana yemek ısmarladı . Ne kadar centilmen .

Ben daha iyilerine layıkmışım öyle dedi . Durun sizi o ana götüreyim .

~1hafta 2 gün önce saat 20:30 ~

Hara: Buranın yemeklerini sevdim bir dahakine de buraya gelelim .

Zayn : Hara biraz konuşabilir miyiz ?

Hara: Tabi . Hayatım bir şey mi var yemekte de keyfin yoktu .

Bir banka geçip oturduk

Zayn : Bak bu kararının seninle hiç bir ilgisi yok tamam mı?

Hara: Zayn beni korkutma ne oldu?

Zayn : Hara ben ayrılmak istiyorum.

Zayn : Bir şey deme dur söyleyeceklerimi söyleyeyim sonra ne istersen onu yap .

Zayn : Hara ben sana layık değilim. Senin seviyen çok üst ben sana ayak uyduramıyorum .
Hara sen benden daha iyilerine layıksın gerçekten. Başka birisi ile daha mutlu olursun . Ben yoluma bakarım sen yoluna bakarsın . Böylesi ikimiz içinde daha iyi inan bana?

Gözlerim dolmuştu ağlamamam gerekiyor. Güçlü durmam lazım ama her şey sorunsuz ilerlerken birden böyle olması insanı şoke ediyor .

Hara : Hayatın da ne zaman dan beri başka biri var , Zayn bana doğru yu söyle ne zamandan beri aldatılıyorum .

Hara: Dur tahmin edeyim . "Aşkım ailecek bir hafta yazlıkta olacağız " bunu dediğin günden beri değil mi ?

Zayn: nerden biliyorsun?

Hara : Zayn evine git hadi

Nerden mi biliyorum onu dediği günden 1 gün sonra ailesine akşam çaya gittik . Ailesi bizim sevgili olduğumuzu bilmediği için bir şey diyememiştim onlara .

Zayn: Hara bak kızarmısın bana bağır çağır .

Hara : Niye Zayn içini rahatlatmak için mi ? Zayn o kızla mutluluklar dilerim . Yakında tanıştır beni onunla olur mu?

Hara : Ama beni kendisiyle aldattığını bilmesin Aile dostu diye tanıştır. Ona da aynısını yapma .

Taksi çevirip taksiye bindim ve eve geldim

~

İşte o günden bu güne kadar her gün böyle saat 5 te kalkıp 7 ye kadar kahvaltı yapıyorum tam 2 saat kahvaltı sindirmem zor oluyor da .
Kahvaltı sofrasını toparladıktan sonra Lora aradı.

Lora: Hara bu akşam bi davete davetliyiz ve sende geliyorsun itiraz yok seni saat 20:00 de alırım.

Cevap vermeme bile tenezzül etmeden suratıma kapattı .
Lora benim her zaman yanımdaydı 10 yıllık arkadaşız.

Şimdi ben ne giyecem .

~
Saat 19 oldu ve ben hala ne giyeceğini bulamadım gardrop un başında dururken Lora aradı .

Lora: Dolapta bir şey yok git kapıyı aç ve gönderdiğimi giyi güzel makyaj yap yoksa ben yaparım hadi.

Yine yüzüme kapandı ve ardından kapı  çaldı .

Bana şık ve oldukça iddialı bir elbise göndermiş. Yanında takı ve ayakkabı ile beraber

 Yanında takı ve ayakkabı ile beraber

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARA BABASI {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin