⁶ . bölüm

8 1 0
                                    


Hara: yada sizin gibi olacağım .

Taehyung: ne demek o ?

Hara: benim hayatımın senin elinde olmasını istemiyorum. Sana bağlı yaşamayı hiç istemiyorum. Bı yüzden bana sizin gibi olmayı öğret.

Taehyung: Bu işi oyun mu zannediyorsun sen Hara.

Hara: Ben gayet ciddiyim. Bana silah kullanmayı öğret , dövüşmeyi öğret ne bilim sizin gibi davranmayı öğret.

Hara: Ben kurtarılmayı bekleyen bir yavru gibi duramam.

Taehyung: Tamam dur.

Hara: Bana oraya gitme diyeceksin  oraya gitme , şuraya gitme , yapma hara ...

Taehyung: Hara

Hara: Hara sus , hara otur , hara kalk , hara şununlu evlen ,şununla evlenme...

Taehyung: Tamam Hara yeter .

Hara: tasmada taksın mı Hara istermis-

Bir anda dibimde belirdi . Nefeslerimiz yüzümüze çarpıyordu , gözlerimin içine bakıyordu adeta sinir küpü olmuşcasına .

Taehyung: Yeter dedim Hara .

İki üç adım uzaktaki sandalye ye oturdu. Alaycı  bir gülümseme bırakarak konuşuyordu.

Taehyung: Bir kere tasma ne ya o eskide kaldı .

Hara: Ne !!!

Taehyung: Şaka yapıyorum Hara , düşünmem gerekiyor, bu öyle ha diyince olacak bir şey değil . 

Taehyung: çekimler birazdan biter sonra sizi eve bırakırlar . Sakın başına buyruk gideyim deme Hara .

Hara: Ne zaman a kadar düşüneceksin ?

Taehyung: düşünmem bitince sana gelirim.

~

Çekimlerden sonra bizi getiren adamlar eve geri bırakmışlardı .

Lora: Hara ?

Hara: efendim.

Lora: Kim taehyung ile aranızda bir şey mi var .

Hara: Nerden çıkardın onu .

Lora: fısır fısır konuşmalar , hatta bugün sen makyaj yaptırırken odaya girerken gördüm .

Hara: çekim ile alakalı şeyler söyledi .

Lora : Bana da söyleyebilirdi.

Hara: Gerçekten aramızda bir şey yok yakışıklı çocuk ama işle aşkı karıştırmam

Lora: peki öyle olsun. Yarın çekim yokmuş şanslıyız bugünün parasıda hesaba yattı bile.

Hara: Ne kadar hızlılar bunlar böyle.

Lora: zengin adamın hali başka olur. Ben bugün akşam dışarıya çıkacağım date im var.

Hara: evden çıkmasan olmaz mı?

Lora: ne o? Korkuyormusun bay kim taehyung u çağırayım mı? Hahaha

Hara: Çok komik! Ciddiyim ben Lora.

Lora: Tamam hadi öyle olsun. Kız kıza vakit geçirelim.

-tae nin ağzından -

Taehyung: Bana gelmiş sizin gibi olacam diye lafa bak.

Hoseok: Hımm

Taehyung: hayır yani ben onu bu işin içinden çıkarmaya çalışıyorum hanfendi keyfince sanki oyun arıyor.

Hoseok:hımm

Taehyung: Bizim gibi olacakmış biz neyiz de bizim gibi olacak lafa bak ya

Hoseok: hımm

Taehyung: yok, yok ben hata yaptım bağlayacaktım ellerini koyacaktım bir odaya bak bakalım neler oluyor

Hoseok: Hımm

Taehyung: Sende abi Hımm hımm ne diyon ya

Hoseok: sen bu kızı niye bu kadar taktın verelim gitsin kızı Levent'e.

Taehyung: olmaz

Hoseok: niye olmaz

Taehyung: olmaz abi, işte olmaz. Kıza yazık

Hoseok: Ben seni tanıyorum taehyung takıntı yaptın değil mi?

Taehyung: ne alakası var (sinsi bir gülüş)

Hoseok: taehyung kendine gel !

Taehyung:Ben taehyung değilim hoseok ben para babasıyım.

..................
Taehyung iki kişilik mi?

Bölümü nasıl buldunuz?

💜❤💜❤💜❤

PARA BABASI {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin