⁵. Bölüm

126 6 4
                                    

En son duyduğum o silah seslerinden sonra odamda uyanmıştım. Bu yaşadıklarımın rüya olup olmadığını sorgularken Lora odaya girdi.

Lora: Daha iyimisin tatlım ,başın nasıl?

Hara: biraz ağrıyor ama sorun değil,neler oldu.

Lora: içmişsin içmişsin ,sızmışsın Kim taehyung getirdi seni eve . Ben seni bulamayınca eve gelmişsindir diye eve geldim. Evde olmayınca tam çıkacaktım kim taehyung seni getirdi.

Hara: Nerede şimdi?

Lora: Dün seni bıraktıktan sonra gitti . Bugünkü çekim için araba göndereceklerini yanlız gitmememiz gerektiğini söyledi.

Lora: Hadi hazırlan da kahvaltı yapalım birazdan gelirler .

Belliki dün olanları Lora ya anlatmamışlar . Gerçekten olanları hâlâ aklım almıyor . Lora ya söylemeyi düşünmüyorum.

Kahvaltı yaptıktan sonra bizi almak için iki koruma geldi onlarla birlikte çekim yapılacak yere geldik.
Kapıda bizi bekleyen bir Kim taehyung vardı.

Kim taehyung: Nasılsın Hara iyi oldun mu?

Hara: iyiyim teşekkür ederim.

Çekim yapılacak yere giderken bir görevli beni çağırdı bir odaya girip giymem gereken kıyafetleri giydim

Çekim yapılacak yere giderken bir görevli beni çağırdı bir odaya girip giymem gereken kıyafetleri giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kapıya üç kez biri tıklattı gelen Kim taehyung du .

Taehyung: Biraz konuşabilirmiyiz ?

Hara: Haklısınız benimde konuşmam gerekenler var .

Taehyung: Hara tehlikedesin .

Hara: Sizin yüzünüzden.

Taehyung: Benim yüzümden mi ? Ben mi dedim sana gece vakti merakına yenil otu boku dinle diye.

Hara: Benim bu işle hiç bir ilgim yok Bay kim taehyung.

Taehyung: Onu anladık zaten , hiç bir ilgin yoktu düne kadar artık işin içindesin.

Hara: Ne dememi bekliyorsunuz,tamam deyip hayatımı sizin elinize mi vereyim?

Taehyung: Demek istediğim bu değil Hara ve artık siz bizi geçermisin ,aynı belanın içindeyiz.

Hara: Bu durumda bile ukâlalık size çok yakışıyor bravo.

Taehyung: Hara bu durum ciddi.

Hara: TAMAM ne yapmam gerekiyor?

Taehyung: düşüneceğim şuanlık sadece gözümün önünde olmanız lazım.

Hara: Lora yı karıştırma.

Taehyung: üzgünüm brn karıştırmadım , onun bu durumdan haberi olmasın ama oda şuan tehlikede , seninle olması yeterli .

Taehyung: Şimdi gidelim seni bekliyorlar . Ben bir yol düşüneceğim.

PARA BABASI {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin