⁴. Bölüm

134 10 6
                                    

Taehyung: kimin ADAMISIN HARA?

Hara: Ne neyden bahsediyorsun saçmalama kimsenin adamı değilim.

Taehyung: o adam ne zırvaladıya.

Hara: Eve giderken bağrışmalar duydum ve merak ettim bir adamı dövüyordu. Taranı bana getir öldürürüm yoksa falan dedi . Bu kadar sonra korktum kaçtım zaten.

Ellerimi bırakıp söylenerek teras katının ucuna doğru yürüdü.

Taehyung: Niye merak edip dinliyorsun ki sanane .

Hara: Siz kötü insanlarmısınız?

Taehyung: Şimdi sende işin içindesin . kahretsin

Hara: biz nasıl adamların iş teklifini kabul ettim .

Taehyung: Sen şimdi yalnızda bir yerlere gidemessin takip ederler.

Hara : NE!!! Beni dinliyor musun ?

Taehyung: Bak biz kötü adam değiliz tamam biraz kötü olabilirim ama asla birini öldürmem anladın mı beni bu yüzden benden korkma Hara .

Hara: Gerçekten kimseyi öldürmedin mi

<bir tek derdimiz o kalmıştı zaten sksushjw>

Taehyung: hayır öldürmedim emirde vermedim için rahatladı mı ?

Hara: Ben niye işin içindeyim

Taehyung: Merakına yenik düşüp o gece orada olmasaydın şimdi normal bir hayat yaşıyor olurdun ama şuandan itibaren benim gözetimim altındasın ölene dek anladın mı beni ?

Hara : Nasıl yani ne demek istiyorsun?

Taehyung: Evleneceğin adamı bile ben seçeceğim , açıklayıcı olduğumu düşünüyorum.

Şimdi sıçmıştım işte aferim .

Hara: Başka seçenek yok mu ?

Taehyung: Yok .

Birilerini arayıp sadece bekledi. Jung hoseok hızlıca terasa geldiğinde anladım onu arayıp konuşmuştu.

Jung hoseok: Hara korkma .

Hara: Yok canım niye korkayım sadece ölüm tehlikem var ve hayatım artık Kim taehyung un elinde .

Jung hoseok: Taehyung çok abartmış kısmen öyle değil bak dinle .

Hara: Dinlemek istemiyorum gerçekten bu dediğide kabul edilecek bir şey değil anladınız mı ?

Taehyung: Kızım Ölebilirsin anlasana

Hara: sizden korkmuyor mu bu adamlar beni niye öldürsünler onca düşmanları varken .

Taehyung: Ya sabır ,benden günah gitti git tamam .

Jung hoseok: TAEHYUNG!!!

Taehyung: Ne diyim abi .

Hara: İyi geceler yarın görüşürüz.

Taehyung: yaşarsan görüşürüz.

Saat gecenin 01:35 korkuyordum ama onun bana hayatımı kontrol edeceğini söylediğinde çok canım sıkılmıştı kimin canı sıkılmaz ki

<taehyung gel benim hayatımı kontrol et>

Başım ağrıyor uykum var ve kafam dönüyordu bu kadar korku benim için çok fazlaydı . Kapının dışında bekleyen o adamları gördüm beni gördüklerinde ellerindeki silahları bana doğrulttu.

Arkamı dönüp koşmaya başladım koridorun başında Taehyung vardı beni takip etmişti . Birden yığıldım tek hatırladığım Taehyung un beni tuttuğu ve şu son sözler .

Taehyung: ah be kızım bi dinlesen .

Ve silah sesleri....

BÖLÜM SONU
BU BÖLÜM KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM

BÖLÜM SONUBU BÖLÜM KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARA BABASI {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin