פרק 1

503 10 1
                                    

התעוררתי בבת אחת.
פניי שטופות זיעה והאיפור מרוח בערבוביה על הפנים.
קמתי, הסתכלתי במראה ובחנתי את עצמי. התוצאה לא הייתה יותר טובה ממה ששיערתי לעצמי לפני זה.

אני עלמה, בת 16 מתל אביב, אני לומדת בבית הספר התיכון ע״ש בני גורן, ההורים שלי הייטקיסטים, יש לי אח מעצבן בשם אור שקטן ממני בשנתיים, אני גרה בוילה, וממנה אני יכולה להשקיף לים, החברות הכי טובות שלי הן יעל ואלינה.

אני עכשיו בחדר שלי, קמתי הרגע משינה קטועה. הסתכלתי בטלפון, 6:00 בבוקר. יופי, מה אפשר לעשות עד שאצטרך להתארגן?

נראה לי שאצא לטיול קצר בשכונה. התלבשתי בבגדי בית הספר, נעלתי נעלי ספורט, לקחתי את האוזניות שלי ותחבתי אותן באוזניי, לבסוף שרבטתי פתק קצר להוריי, שלא יילחצו אם אני לא בחדר כשהם באים לראות אם הכל בסדר. יצאתי החוצה, השמש רפרפה על ריסיי, מחממת אותי. הפעלתי שיר של דואה ליפה והתחלתי ללכת. באמצע השיר בערך, קיבלתי טלפון מיעל.

״שמעת את החדשות?״
״אילו חדשות?״
״נו באמת, שמישהו חדש מצטרף אלינו לשכבה, אולי אפילו לכיתה.״
״שיהיה״
״מה שיהיה? את נורמלית? אומרים שזה בן דוד של ליאור, ואת יודעת עד כמה ליאור חתיך.״
״אוקיי, ו-?״
״את חסרת תקנה, מי שומעת חדשות כאלו ולא צווחת מהתרגשות?״
״אני״
״את מקרה אבוד, נתראה בבית הספר.״
״ביי״

גילגלתי את עיניי, מה זה כל כך משנה אם יש מישהו שמצטרף לכיתה? גם ככה אנחנו יותר מידי. אם זה באמת בן דוד של ליאור, הבנים יהפכו לעוד יותר בלתי נסבלים, גם ככה ליאור כל הזמן מנסה להשפיל אותי, אז עם בן דוד שלו? זה יהיה אפילו יותר גרוע.

כובשת את העולםWhere stories live. Discover now