< Öl ya da Yaşa >
"Bazı seçimler, çok can yakardı:
Ölmek mi yoksa yaşamak mı?"
Tek bir hakkın var.Yaşamayı seçerek kurtulmak mı yoksa ölüm uykusuna mı yatmak?
Seç, seçmekte özgürsün ama tek bir hata seni pişman ettirir.
Çünkü hayat sen planlar yaparken başına gelenlerdir.
Belki de bu oyunda yaşamayı seçtiğin için ölmek için yalvaracaksın.
Bu bir oyun mu dediğini duyar gibiyim...
Zihnin sana oyunlar oynayacak, o yüzden buna bir oyun diyebiliriz.
Bana bir cevap verdiğinde zihnin seni etkisi altına alacak ve telefonuna bir mesaj gelecek. İşte o zaman yaptığın seçimin başlangıç mı sonun mu olduğuna karar vereceksin.
Hazırsan başlıyoruz. Ölmek mi yoksa yaşamak mı? Seç birisini!
Genç adam; o an kararın eşiğindeydi. O karar onun bundan sonraki hayatını şekillendirecekti. Duvarda asılı duran kağıtları yüksek sesle okumaya devam ettiğinde zihnindeki sesleri duymaya başladı.
"Yaşamaktan nefret ediyorsun, neden ölmeyi seçmek yerine yaşamayı seçmek istiyorsun?"
"Yaşarken çoğu kez öldün şimdi gerçekten ölmenin tam vakti."
"Hayat yaşamaya değer, ölmeye değil. Kalbinin sesini dinle, Arel."
"Ölmek çözüm değil, yaşamayı şeç."
Zihnindeki birtakım sesleri duymak onun hayatta olduğunu ona kanıtlamıştı. Duvarda asılı duran kağıtları her okuduğunda kendinin delirmek üzere olduğunu düşünüyordu.
Peki Arel hangi kararı verecekti?
Yaşamak mı yoksa ölmek mi?
O an telefonuna gelen mesajla irkildi.
A...: Arel, seç birisini!
O an Arel zihnindeki asıl sesi duymak istedi. Hayat bu kadar kısayken zihninin ona oynadığı oyunlara gelmek istemiyordu. Duvarda asılı duran ölen sevgilisine ait olduğu bi' kağıttan küçük bi' bölüm okudu.
Kendi kahramanın sensin, bir başkası değil.
-AdenArel, bir gün beraber kalbindeki çiçeklerle donatılmış cennetine gideceğiz sevgilim. Senin cennetin, senin adında saklı.
Bunu okuyorsan şu an büyük ihtimalle saçlarıma nazikçe dokunarak gülümsüyorsun bana. Her zaman olduğu gibi.
Sen benim şahit olduğum en güzel gözlere sahip adamsın, gökyüzü bile gözlerine şahit adamım...
Sen seçimleri sevmezdin, şansları da. Fakat ben seninle sevmeye başladım. Sen bu hayattaki tek şansımsın.
Ölene dek, sevgilim. Bizi ancak ölüm ayırır.
Arel seçimini yaptı. Yaşamayı seçerek kurtulmak istedi ama asıl oyun şimdi başlıyordu.
Bazı oyunlardaki yaptığı seçimler fedakarlık isteyecekti.
Bazı oyunlar can yakacaktı.
Bazı oyunlar gerçekleri ortaya çıkaracaktı.
Bazı oyunlar ihanetleri ortaya çıkaracaktı.
Bazı oyunlar ise ruhunu öldürecekti.
Arel, farkında değildi ama yaşamak çoğu kez ölmekti.
A...: Hangisi?
Arel: Yaşamak!
°
SELAAMM
Yeni bir şeyler denemek istedim. Umarım hoşunuza gitmiştir♡
Buraya okumasını istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz.
Başlangıç tarihinizi rica etsem?
10.07.22♡
Hoş kalın⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öl ya da Yaşa °Kısa Texting°
Short Storykısa hikâye, tamamlandı. Bazı seçimler, çok can yakardı: Ölmek mi yoksa yaşamak mı? Karar senin. Seç birisini. Saniyeler içinde seçmen gerekecek. Asıl oyun o zaman başlayacak. başlangıç:10.07.22' bitiş:04.09.22'