Part 2

47 3 0
                                    

Reader szemszöge:
Mint egy átlagos nap úgy kezdődt. "Apám" megkért hogy, csináljak reggelit. Lementem a konyhába csinálta tojás rántottát. Szóltam hogy, kész megkóstolta és kiköpte. Lekevert egy pofont majd megfogott és kitett az utcára.
-NEM HISZEM EL MÉG REGGELIT SEM TUDSZ KÉSZITENI.-Mondta én csak a földet bámultam. Mikor páran a férfit méregeték felküldöt a szobámba. Többször megütött ami persze nagyon fájt. Elkészüldtem és felvettem egy maszkot és kapucnis pulcsit. Összepakoltam a cuccaimat majd roham tempóban mentem az akadémiára. Út közben neki ötköztem valakinek. Először nem is néztem ki az elnézést kértem mentem volna de megszólított
- Hé várj. -Mondta a 30 körüli férfi
- Bocsánat sietek-nem volt kedvem senkivel menni ugyanis az első napom lesz az akadémián hátra néztem és megláttam a sensei t - O Sensei-majd további utamat a sensei_vel töltöttem. Együtt beléptünk a terembe majd csendre teremtette őket bemutatott az osztálynak majd egy fiú mellé ültetett. Itachi melet ültem aki szünetben kérdezgetett. Persze az összes lány olyan szuros tekintettel nézet mind ezt végig. A második óra elején bejelentete ,hogy holnap szintfelmérés lesz. Sokan rám néztek ,hogy milyen erős lehetek stb stb. Mikor vége lett az akadémiának indultam haza de valaki megállított.
- T/n várj egy kicsit! -Hátra néztem majd láttam ahogy Itachi felém fut.-Nem megyünk együtt haza?-mondta majd csak bólintottam. Beszélgetünk a szintfelméröről. Egy saroknál Itachi lefordult de előte még lapacsiztunk majd elköszöntünk.
- Szia Itachi holnap találkozunk.-mondtam elfordultam ő csak intett majd haza felé. Nem akkartam bemenni a házba de muszáj volt. Benyitottam láttam nincs itthon "apám". Etem majd bementem a fürdöszobába lefürödtem megrohamoztam a szobámat. Gondolom apa valamelyik haverjánál van. Lefeküdtem az ágyra s az álom hamar elnyomott.

Hejjo!
Ez lenne a második rész remélem tetszett. Puszi!

Vigyáz rá (Itachi x reader)Where stories live. Discover now