part 5

28 3 3
                                    

Itachi szemszöge:
Mi után T/n elment beszélgetünk a hokagével mi és, hogy lesz a csapatunk. Megkaptam a fejpántott és T/n is. Mi ketten alkotunk egy csapatot. Apával elindultam haza de eszembe jutott ,hogy még soha nem járt ott T/n. Ezért előre mentem a szombámat eltürhető rendre teremteni. Miután végeztem a kapu felé vetem az irányt.
T/n már ott volt és várt. Odaszaldtan és megöleltem.
T/n szemszöge:
Itachi befordult az egyik sarkon és felém fut. Ölelésre nyitotta a karját majd egyre jobban közeledett. Persze viszonoztam az érzés még mindig ugyan olyan. Nyomot egy puszit a fejem tetejére ami miatt persze belepirultam.
-Gyere megmutatom a lakást.-mondta teljes nyugotsággal. Bólintottam és követni kezdtem. Egy takaros házhoz értünk ahova vitt beléptem a bejárati ajtón ahol egy anyuka fogadott
- Sziasztok! Itachi mutasd be a házat a lánynak-nő hangja nyugtatto volt.
- Rendben. - mondta az előttem álló majd  megragadta a csuklom és elkezdte a házat megmutatni. Mire végeztünk ki voltam dölve de egy helyet hagytam ki már pedig a szobáját ahol én is leszek huzamosabb ideig. Benyitotam és egy kellemes csalódás ért rendezett letisztult szoba volt csak egy baj volt az ágy. Itachin és az ágyon váltogatam a szemem aztán neki is leeset.
-Nos igen csak egy ágy van.-közölte velem a hírt.
-Nem mondod. Nem szólsz kajak elfejeltem.-mondtam kisé ideges állapotomba. Beletördtem a helyzetbe és a konyhát vettem célul. Leértem az emeletről Itachi anyukája fogadott.
-Kérsz valamit enni?- bólintottam és elmentem vele a konyha felé.
-Nyugotan hívj Mikotonak.
- Rendben.- miután végeztem az evéssel felmentem a szobába ahol Itachi is volt.
Benyitottam és leültem az ágyra.
-Játszunk valamit?
-Van kártyád?
-Van. Maradj mindjárt jövök. -végzet a mondattal és ment is egy komodhoz mutatott majd pár perc múlva megjelent és ki ültünk a teraszra. Sötétedésig játszottunk.

Hejjo!
Bocsánat hogy nagyon sok időt hagytam ki és megpróbálok többet de nem ígérek semmit. Igazából ellustültam meg nyaralok és még mindig. Majd jövök újra
Pusz!

Vigyáz rá (Itachi x reader)Where stories live. Discover now