Reggel korán felkeltem, felöltöztem majd az ablakon keresztül elhagytam a házat. Kimentem ez edző pályára nap felkelte előtt ott shurikent dobáltam meg az álló képeségemet gyakoroltam ami elégé jól ment. Megnéztem a napfelekeltétt és vissza indultam a faluba. Vettem egy dangot az volt a reggelim. Után következő pontja az akadémia volt. Leltem a helyemre Itachi nem volt még ott ezért elkezdtem rajzolni.
-Szia!- mondta a fiú amitől persze kaptam egy enyhe szívrohamot.
- ITACHI NE TUD MEG MENNYIRE MEGJESZTETTÉL.- förmedtem az említett személyre aki egyből felfogta a mondani valóm -Egyébként szia.
-Bocs nem direkt volt.- kért azonnal bocsánatot. Bejött a tanár és mondott valamit de nem jegyeztem meg. Kimentünk az udvara. Előttem ketten küzdöttek meg.
- A következő (random név) és T/k T/n.-
Nem már egy Itachi rajongó. Megforgadtam a szemem majd előre léptem párat. Ő csak gyilkosan nézet rá nem ijedtem meg nem is érdekelt annyira. Közelebb jött és a fülembe súgta -Jól jegyezd meg Itachi az enyém és sose szeretett.- mondatra erre ideges lettem.
-Rajt- mondta a sensei ő egyből támadott. Kivédtem majd én következtem. -Soha senki nem szerettet még az anyádat is megölted.- olyan ideges lettem erre a mondatra, hogy a mérgeség miatt a buji elkezdett erőt adni. Ez miatt támadóba álapodba léptem.
-MUTASD MEG NEKI- halottam új barátom hangját és a csajszit egy ütéssel kiütöttem. Aki csak a kerítés állított meg. Az összes osztálytársam döbbenten nézte végig ezt a jelenetet. A lányt leápoltak végig néztem az összes harcot. Senseiünk engem és Itachit ott tartott.
-Holnap menjetek fel 8 ra a hokagéhoz.- rá néztem Itachira majd bólintottam. Elhagytuk az épülette már gondolkoztam miért kell felmennem a hokagéhoz. Itachival együtt mentem haza most teljesen utat megtetett velem adott egy ölelést búcsúzoul. Kellemes meleg érzés volt az illata az meg valami fantasztikusan kellemes volt. Mibe bele is pirultam egy kicsit. Intett majd sarkun fordult és elindult vissza nézet intett én szint úgy tettem.
Itachi szemszöge:
Mikor a ház előtt voltunk úgy gondoltam megölelem. Megtorpantam majd mentettem egy kicsit lefagyot majd viszonozta kellemes meleg érzés volt. Nem akartam engedni de muszáj volt mert versenyezhet volna egy paradicsommal. Megfordultam és elindultam haza felel megfordultam és intéztem egyet. Elkopott egy furcsa érzés olyan volt mintha a pillangók lennének a gyomromba biztosítók mindenkit egyet se nyeltem le út közben.
T/n szemszöge:
Beléptem a házba ahol egy kis cetli fogadott.
Nem leszek itthon pár napig küldetésen leszek mire haza érek minden úgy legyen ahogy elmentem. Apa
Örültem ennek a hírnek. Ettem, elvégeztem az esti rutinom lefeküdtem aludni. Eszembe jutott milyen lehet Itachival aludni. Mi nem nem ezt gyorsan szórd ki a fejedből. Veszekedtek magammal még egy kicsit aztán nyugovóra tértem.
Hejjo!
Ez lett volna a harmadik rész. A szó ismétlés és a hibákért elnézést. Nagyon köszönöm azt eddig ennyien elovastátok és vote-tatok ami nagy ösztönözöt ehez a részhez. Puszi!
YOU ARE READING
Vigyáz rá (Itachi x reader)
FantasySzertnél kötődést érezni egy adott személy iránt. De elment a faluból és rád hagyta a legfontosabb személyt.