Tárgyalgást befejeztük az emeletre mentünk ott a pizsamámat kerestem de nem találtam.
-Figyu nincs itt a pizsomám.- közöltem az ágyon ülővel aki csak banbúlt. Felállt oda ment a szekrényhez kivett egy nagyobb pólót oda nyújtotta elvettem, majd mentem is fürdeni. Gyorsan végeztem. Be is mentem a szobába. Beléptem Itachi csak lefagyva nézet majd pirosodni kezdet az arca gyorsan elfordította a fejét.
Itachi szemszöge:
Halottam ,hogy végzet T/n. Amint bennyitott elámultam. Jobban állt neki mint nekem az a póló. Néztem ahogy csak ott áll kérdő fejével. Éreztem a meleg érzést az arcomon elkaptam hogy ne vegy észre. Felálltam és gyorsan mentem én is fürdeni. Miután végeztem én is bementem addigra elaludt. Befeküdtem mellé. Hirtelen megfordult és mellém ért. NAGYON közel volt. Nem tudtam aludni ezért elkeztem simogatni. Szerintem élvezte mert kölebb jött.
T/N szemszöge:
Kirohandt a szobából amin egy kicsit meglepödtem de nem vettem nagyobb tudomást erről a jelenetről. Álmosnak érzetem magam ezért lefeküdtem az ágyába. Olyan 10 perc múlva megérkezedt félálomba voltam. Már akkor kényelmetlen volt az a póz ezért átfordultam de nem vettem észre, hogy ő már ott van. Kb 3 perc se telt el elkezdet simizni ami valljuk be nagyon bejött. Díjazták ezt azzal hogy hozzá bújtam. Ő elaludt és én is követem a példáját.Hát szervusztok!
Ez lett volna a 6 rész remélem azért bejött. Nem ígérem, hogy rendszeresen írok de azért próbálkozok. Lenne egy másik könyv amit elkezdenék egy mha azon belül
Sero lenne nem tudom tetszene nektek. Na de megyek
PUSZILOK MINDENKIT!
ESTÁS LEYENDO
Vigyáz rá (Itachi x reader)
FantasíaSzertnél kötődést érezni egy adott személy iránt. De elment a faluból és rád hagyta a legfontosabb személyt.