Part 4

27 2 3
                                    

Ma reggel kicsit későn keltem ezért berontottam a fürdőbe elvégeztem a rutinom bekaptam egyként falatott. Elmentem a sarokra ahol már Itachi várt.
-Késtehem ?-kérdeztem lihegve a térdem támaszkodva.
- Nem mi jöttünk korán.- közölte velem egyszerű hangnemben. Erre megkönnyebőlten lépketünk a hokage irodája felé. Az ajtó előtt álltunk ránézétem a fiúra majd kopogtam. Pár másodperc után megkaptuk az engedélyt és beléptünk. Ott volt Itachi apukája és egy nő akinek hosszú piros haja volt és a kezében egy kisbaba.
- O nagyon időbe jöttek- szólt a hokage.
Közelebb léptünk majd a nő oda adta a kisgyermeket a hokagénak és oda jött hozzám. Megölelt és lekezdet kicsiket sikitani.
- OLYAN ARANYOS VAGY! Hogy hívnak?-kérdezte a hölgy elragadtatoan.
-T/k T/n vagyok.-közöltem mosolyogva. Ő csak gondolkozott de nem jutott eszébe a klán.
-Anyukád őt ,hogy hívják? Mert úgy hátha eszembe jut a klán.
-Anyukám meghalt a szülésbe apával élek együtt. - a nő erre csak tátott szájjal hallgatott a szemét a kezemen lévő hegekre szegezte.
- Kushina hagy szegény lányt. Mert még elbeszéled az időt. - mondta a hokage.
- Nem már Minato.- a nő össze kulcsot a kezét és elkezdet úgymond durcizni. Át vette a gyereket és elhalgatott.
- Szóval gyerekek. Azért letettek behiva mert, innentől fogva geninek lesztek.-annyira elmosolydtam erre a mondatra hogy a napnál is jobban észre lehetet venni. - És T/n neked van egy rossz hír is- ránéztem ilyedten pár perc szünet után folytatta - az apukád elhunyt. - hijában nem kedveltem az alakot azonnal letaglozott a hír megfagytam és a könnyeim mint a tenger csak folytak. Kushina oda jött és szorosan megölelt majd Itachi is de én csak lefagyva álltam ott.
- Mivel ekkora gyerekre nem hagyhatunk egy házat ezért Itachiékal fogsz innen tovább élni. Menj és pakoj össze. - mondta Minato. A többiek elengedtek meghajoltam köszöntem és elhagytam az épületett. Haza mentem és össze raktam a holmim és búcsút vettem az épületől. Az Uchiha klán felé haladtam.
Hejjó!
Ez lett volna a negyedik rész. Egy kicsit rövid lett de remélem tetszett és neked Batmanamacska (remélem jól írtam) köszönöm a kommentett igen jól eset.
A kövi részt izgalmasabbra terveztem. Puszi!

Vigyáz rá (Itachi x reader)Where stories live. Discover now