Esmer genç bugün sadece bir dersinin olması rahatlığıyla yemekhanede yavaşça yemeğini yiyor ve arkadaşlarının okul hakkındaki dedikodularını dinliyordu. Okul tarafından oldukça tanınır ve sevilirdi esmer olan. Ailesi varlıklıydı ancak yine de yemekhanede yemekten zevk alır ve sıradan bir öğrenci gibi davranırdı. Aksini düşünmemişti hiç. Kaşığındakini ağzına götürürken Seo'nun ona karşı konuşmasıyla dikkatini ona verdi.
"Bu akşam Yeunjun bir parti veriyor ve hepimiz gideceğiz sanırım. Sende geliyorsun öyle değil mi?"
Tae biraz düşündü yeni dönem açılalı çok olmamıştı ve vizelere de daha zaman vardı. Eğlenmesine bir engel olmadığını düşündü.
"Tabi, gelirim. Sorduğun için sağ ol Seo." altta yatan ima acıktı. Kendisi en son haber verilen kişi olmaktan rahatsız olmuştu yine de uzatmayarak olumlu cevap vermişti. Ne de olsa bir gün her şey bitip gidecekti...
Yemeğini yedikten sonra tabldotunu alıp görevlilere teslim etti. Arkasından arkadaşları da geliyordu.
"Hey, benim başka dersim yok bugün, gidiyorum ve size iyi dersler" arkadaşlarına veda edip yemekhane çıkışına ilerledi. Yemekhane kampüs girişinden biraz uzakta kalıyordu ve havalar hala sıcak olduğundan Tae gördüğü her yerin öğrencilerle dolu olmasına şaşmıyordu. Çıkışa geldiğinde hemen önünde anı fren yapan araba ile reflex olarak bir adım geri çekildi. Hangi haydut bu şekilde fren yapardı?
Arabanın kapısı otomatik açıldığında aceleci tavırlarıyla Kim Seokjin araçtan indi. Tae henüz diğeri tarafından fark edilmediğini biliyordu çünkü Seokjin elleri dolu olarak eksik bir şey kaldı mı endişesiyle aracın içine bakıyordu hala. Tam dibinde duran genc adamı fark edemeyecek arkasına doğru adım attığında esmer olanın üzerine düşmek üzereydi. Taehyung onu kolları arasına almasaydı tabi. Neden yaptığını bile bilmiyordu hatta hala neden kolları arasında tuttuğunu bile bilmiyordu ve bu sinirlenmesine sebep olduğundan beyaz tenli adamı bıraktı. Bıraktı ve düşüşünü izledi. İlk anda tutması hataydı zaten.
"Ahmm, bunu neden yaptın? Tutmuştun beni!" esmer olan büyük gözlerini devirerek omuzlarını silkti.
"Tuttuktan sonra neden tutuyorum ki aydınlanması yaşadım ve seni bıraktım. 'Sevgili popüler kişi ' seni kaldırması için neden hayranlarına seslenmiyorsun ki?" Jin iri gözlerini devirdi ve söylenerek ayağa kalktı.
"Sen de benim hayranımsın ya Tae?"
Esmer olan sinirlendiğini hissederek diğerine aşağılayıcı bir bakış atarak evine doğru ilerlemeye başladı. Kimin hayran olup olmadığı aşikardı ya!
Esmer genç parti saatinin yaklaşması ile hazırlanmak için odasındaki banyoya ilerledi. Kısa bir duşun ardından odasına ilerledi. Siyah deri pantolon ve üzerine de yine siyah boğazlı bir kazak geçirdi. Hafif göz makyajı ve dalgalı saçlarının üzerine ekleyeceği tek şey boynuna geçirdiği pırlanta işlemeli sarkık kolye oldu. Hazır hissediyordu. Fazla oyalanmadan telefon gibi gerekli eşyalarını alarak evden çıktı. Parti evi biraz uzakta olduğundan arabasıyla gidecekti.
Partinin yapılacağı eve vardığında okuldan bir sürü tanıdık yüz vardı ancak kendi arkadaşlarını henüz bulamamıştı. Ortalarda elinde tepsi ile dolanan garsonun birinden renkli bir kokteyl aldı ve hafifçe yerinde sallanarak insanları izledi. Bazı arkadaş toplulukları ya Tae'ye selam veriyor ya da kendilerine katılması için onu davet ediyorlardı. Tae çok kibar ve nazik bir insandı. Esmer olanın kaba olduğu tek insan idol bozuntusu idi.
Tae yapılan davetleri hoş bir gülümseme ile kabul edip insanların arasına karıştı. Kısa bir selamlaşma ve nasılsınlardan sonra ortada dönen muhabbet alamadığı bir hızda idol bozuntusuna gelmişti. Bu esmer olanın rahatsız olmasına sebep olmuştu çünkü konu onun hiçbir partiye katılmamasıydı. Bunun egositce olduğunu İddia ediyorlardı ve fikrini belirtmesi için tüm gözler Tae'nin üzerine çevrilmişti.
"onunla çok yakın bir ilişkiye sahip değiliz hiçbirimiz. Ayrıca o bir idol, bizden farklı hayat tarzı ve çokça sorumluluğu olduğuna eminim." esmer olanın sözleri üzerine ortamdaki bazı kişiler rahatsız hissederek konuyu değiştirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü ve Ünlü ~taejin~
FanfictionJin, Yüce Kim Seok Jin: ismi çokça duyulmuş ünlü ve güzel ve yakışıklı İdol, Seul Üniversitesi'nde güzel sanatlar fakültesinde 3.sınıf öğrenci ve onun, Kim Tae Hyung'un düşmanı... Ayrıca yaşamaya çalışan sıradan bir insan.