smile

74 14 28
                                    

'...arkadaşlar bu söylediğim kısmı not alın. Sınavınızda karşılaşacağınız konulardan biri bu. Ayrıca size bir grup ödevi vereceğim. Bu sebeple herkes kendine 5 kişilik bir grup bulsun. Ödeviniz final sınavınızın yüzde ellisini oluşturacak. Bu yüzden ödev hakkında dikkatli olmalısınız. Ders bitmiştir. En kısa sürede grupları bana bildirin.' Profesör yaşının getirdiği dezavantajlara rağmen hızlı ve çevik adımlarla sınıfı terketti. Sınıfa hakim olan büyük bir gürültü vardı ve herkes arkadaşlarıyla bir grup olmak için uğraşıyordu. Seokjin etrafına bakındı. Kiminle grup olabilirdi ki? O sırada omzuna dokunan elle arkasına döndü. Oldukça güzel bir kız onun gözlerine bakıyordu.

'Seolin?' Sarışın kız hafifçe gülümsedi. Adını hatırlıyor olması sevindirmişti.

'Seokjin grup olalım mı diye soracaktım. Ne dersin?'

'Ah, neden olmasın. Peki geriye kalan 3 kişi kim olacak?' Genç kız hemen elini salladı ve diğer arkadaşlarının onlara odaklanmasını sağladı.

'Arkadaşlarım; Tayeon, Sakura ve bir kişi de eksiğiz şimdilik. Kısa sürede bulabiliriz ama merak etme.' Kızlar kendi aralarında 5.kişinin kim olacağı hakkında konuşurlarken Jin etrafına bakıyor ve ideal bir üye arıyordu. Gözleri istemsizce esmer oğlana takıldı. Pek çok dersi ayrı alsalar da bu ortak aldıkları 3 dersten biriydi. Bir anlığına, sadece bir anlığına esmer oğlanın kendileriyle grup olabileceğini düşündü ve bundan anında vazgeçti. Her zaman kötü muameleye maruz kalıyordu o kişi tarafından ve birde grup üyesi iken çekemezdi onu.

'Seokjin, 5.üyenin Taehyung olmasını düşündük. Sen ne diyorsun bu konuda? Sizin pek anlaşamadığınızı biliyorum ve eğer rahatsız olurum dersen ona sormayız. ' Seolin güler bir yüzle söyledi. Seokjin'in rahatsız olmasını elbette istemezdi. Üstelik karşısındaki adam grup çalışmalarında hep tercih edilen biriydi.

'Tabi ki sorun yok Seo. Sorabilirsiniz. Ama benim de grup içerisinde olduğumu ona önceden söyleyin olur mu?'

'Tamamdır. Sana haber veririz.'

'O halde görüşürüz. Haber bekliyor olacağım.' Seokjin eşyalarını toplayıp sınıftan ayrıldı. Aklından geçirdiği şeyin anında onu bulmasına güldü. Hayat zıtlıklarla doluydu.

.
.
               
                     @ kim.jin   

jin   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1,709.998 💜   1,500.345 💭
Onunla iyi anlaşıyoruz. @ min.yoon

min.yoon ya ne demezsin 😒

Voux bu grubun büyükleri işte bunlar da..

Tell siz harikasınız.

Artsoni Taehyung neden hala gelmemiş 😂

Jimin.park hyung çok tatlısınız.

Jungkook.jeon Yoongi hyung kedi gibi görünüyor.

Ünlü ve Ünlü ~taejin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin